
Jeśli jako agent ubezpieczeniowy:
Stoisz przed wyzwaniem w jaki sposób pozyskać nowego klienta, jak go odnaleźć, a potem profesjonalnie „zaczepić”, aby chciał z Tobą rozmawiać i czuł się naprawdę zainteresowany? I jeszcze, aby to zrobić komfortowo dla siebie i nie zostać potraktowanym jak jakiś natręt czy akwizytor?
Zastanawiasz się, jak radzić sobie z klientami, którzy mają bezustanne wątpliwości i obiekcje? Może odpuścić, a może warto to jakoś „odkręcić”?
Masz pełną świadomość, że media społecznościowe to przyszłość i że wszyscy jakoś z nich korzystają. Jak to jednak efektywnie wykorzystać w sprzedaży czegoś tak delikatnego i osobistego jak ubezpieczenia na życie? Jak to zrobić mądrze i budować jednocześnie profesjonalny wizerunek?
Masz wrażenie, że mógłbyś generalnie być skuteczniejszy jako sprzedawca?
Czujesz, że Twoja efektywność w przekonywaniu i argumentowaniu może być lepsza. Jak policzysz stosunek ilości nowych kontaktów do wypełnionych wniosków, to zdecydowanie nie jesteś zadowolony?
Nie jesteś za bardzo przekonany do pracy zdalnej. Rozumiesz, że takie czasy i ludzie zmieniają swoje nawyki, natomiast jest w tych rozmowach „przez okienka” coś totalnie nienaturalnego i niewygodnego. Czy to da się jakoś uefektywnić i unaturalnić?
Zastanawiasz się czasem, czy w obecnych czasach, kiedy ludzie tracą zdrowie i pracę, kiedy często przepełnieni są smutkiem i nie potrafią określić swojej przyszłości na najbliższe miesiące czy lata, jest miejsce na oferowanie im produktów ubezpieczeniowych i ochronnych? Z jednej strony, to doskonały logicznie moment, bo można ludziom realnie pomóc, ale jak to zrobić, by nie narazić się na utratę reputacji, albo na określenie, że się wykorzystuje sytuację?
Program Akademia Innowacyjnej Sprzedaży pozwoli na usprawnienie pracy agenta od momentu nawiązania kontaktu, przez budowanie motywacji do zakupu, aż do uzyskania decyzji klienta o zakupie polisy.
Omawiane i ćwiczone techniki i zasady pozwolą uczestnikom budować nowe podejście do klienta, które stwarza szansę na wyróżnienie się zarówno w aktualnej sytuacji ograniczonych kontaktów społecznych, jak i przyszłej „normalności”.
Program oparty jest na modelu Sandler Selling System (wdrażanym wyłącznie w autoryzowanych biurach Sandler Training na świecie), który wykorzystuje unikatowe mechanizmy wywierania wpływu i kontroli relacji biznesowej. Know-how Sandler Selling System oparty jest na innowacji w sposobie budowania relacji i nieco odmiennym niż tradycyjne podejściu do roli i zadań sprzedawcy. Tym samym stwarza szansę na pozytywne zaskoczenie, „złamanie” schematu tradycyjnej rozmowy handlowej.
Program zakłada realizację szesnastu (16) krótkich (90 minut) sesji on-line realizowanych za pośrednictwem platformy zoom meeting raz w tygodniu.

W trakcie procesu edukacyjnego w ramach działań implementacyjnych uczestnicy wezmą udział w programie grywalizacji wykorzystującym mobilną aplikację Smart Improver.
Smart Improver to wirtualny coach, superwizor, który wyznacza zadania wdrożeniowe, sprawdza wiedzę, monitoruje poziom realizacji i zastosowania nowych technik, jednocześnie nagradza sukcesy. Wszyscy uczestnicy Smart Improver biorą udział w rywalizacji o miano najlepszego „wdrożyciela” nowych kompetencji. Wirtualny „przyjaciel” przez cały czas czuwa i wspiera, w taki sposób, aby wzmacniać pożądane działania i eliminować błędy oraz złe nawyki. W praktyce uczestnicy otrzymują 1 misję dziennie do wykonania. Wszystko w lekkiej formie grywalizacji.
