fbpx

Akademia Innowacyjnej Sprzedaży produktów ubezpieczeniowych 6.09

Program szkoleniowy dla wybranych Agentów Ubezpieczeniowych będących uczestnikami Programu Mentoringowego MDRT

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

Cele

Celem programu jest wzrost umiejętności i efektywności w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, a w szczególności ubezpieczeń na życie.

Projekt powyższy pozwoli na usprawnienie pracy Agenta od momentu nawiązania kontaktu, przez budowanie motywacji do zakupu, aż do uzyskania decyzji Klienta o zakupie polisy.

Omawiane i ćwiczone techniki oraz zasady pozwolą uczestnikom na nowe podejście do Klienta, które stwarza szansę na wyróżnienie się zarówno w aktualnej sytuacji ograniczonych kontaktów społecznych, jak i przyszłej „normalności”.

Założenia

Program merytorycznie oparty jest na modelu Sandler Selling System wdrażanym wyłącznie w autoryzowanych biurach Sandler Training na świecie, który wykorzystuje unikatowe mechanizmy wywierania wpływu i kontroli relacji biznesowej. Know-how Sandler Selling System oparty jest na innowacji w sposobie budowania relacji i nieco odmiennym niż tradycyjne podejściu do roli i zadań sprzedawcy. Tym samym stwarza szansę na pozytywne zaskoczenie i „złamanie” schematu tradycyjnej rozmowy handlowej.

Model korzysta z psychologii relacji z klientem, identyfikacji „zmyleń” i „gier” prowadzonych w relacjach biznesowych, a także na psychologicznym kontekście związanym z władzą, wpływem, kontrolą procesów biznesowych i podejmowaniu wiarygodnych zobowiązań. Rozwój kompetencji handlowych proponowany w ramach projektu oparty będzie o innowacyjną metodę Sandler Selling System (system dostępny w 24 krajach świata wyłącznie przez licencjonowanych konsultantów Sandler Training).

Program zakłada realizację jednej sesji stacjonarnej (5 h), czterech sesji on-line (3,5h każda) realizowanych za pośrednictwem platformy Zoom Meeting, a także godzinnych spotkań online po pierwszych czterech sesjach celem wymiany doświadczeń.

Proces w pierwszej fazie prowadzony jest w formule seminaryjno-wykładowej, natomiast w drugiej fazie większość materiału realizowane jest w formule treningowo-warsztatowej (z wykorzystaniem wirtualnych, czteroosobowych pokoi).

Między sesjami, uczestnicy będą mieli do zrealizowania zadania wdrożeniowe, których celem będzie przećwiczenie i zastosowanie poruszanych w trakcie szkolenia zagadnień bezpośrednio w swojej praktyce zawodowej. Dzięki temu uczestnicy programu łatwiej, chętniej i w bardziej zaangażowany sposób stworzą nowe „dobre” nawyki.

Model Sandlera, jako alternatywa do większości etapów i technik sprzedaży. Dlaczego handlowcy najczęściej popełniają błędy? Jak rozpoznać zmylenia i gry klientów? Jak zbudować relację z klientem inaczej? W jaki sposób doprowadzić do tego, aby klient mówił prawdę? Czy możliwe jest „zdjęcie masek” i obnażenie naszych możliwości i prawdziwych intencji? W jaki sposób wdrożyć partnerstwo i symetrię w relację handlową? Czy można sprawić, by stali się mili i szczerze otwarci? (Klaryfikacja, Dowartościowanie, Koncepcja Tarzana, Technika wprost).
Jak reagować, kiedy klienci na początku naszych kontaktów starają się nas pozbyć? Jak odróżnić ich ciekawość od złych intencji? Czy można działać odwrotnie niż wszyscy i osiągnąć swój cel? Wywieranie wpływu bez wywierania presji. (Postawa Naiwnego Widza, Taktyki Zadawania Pytań, 3+, Strategia Negatywnego odwracania, Technika Casting i Swng, Odwracanie -/+ oraz +/-, Hamowanie)
W jaki sposób spowodować, aby ubezpieczenie na życie i ochrona zdrowia stały się potrzebą pierwszoplanową? Pojęcie „bólu” w sprzedaży, kreowanie wyzwań jako narzędzie budowania motywacji do zakupu ubezpieczenia. (Historie z Drugiej Ręki, Lejek Bólu) Kwalifikacja klienta. Jak ocenić potencjał finansowy Klienta aby nie „wpakować” się w przygotowanie rozwiązań, których klient i tak nie będzie chciał kupić? Czy można zdiagnozować rzeczywistą gotowość do zakupu? (Budżet, Mapowanie Procesu Decyzyjnego)
Jak zainspirować do zakupu? Jak zaprezentować rozwiązanie, aby pogłębić motywację zakupową. Zabezpieczenie sprzedaży, czyli jak spowodować, aby wniosek zamienił się w składkę. (Drugie spotkanie z Klientem - Prezentacja, Termometr Sprzedaży, Zabezpieczenie Kontraktu). Pierwszy kontakt - rozmowa telefoniczna Jak przekuć kontakty w realną sprzedaż? (Struktura rozmowy telefonicznej, Uprzedzanie Reakcji, 30 sekundowa Bolesna Reklama, Prawo do NIE, Kontraktowanie)
Symulacje treningowe (ćwiczenie wybranych elementów całego programu)
Szkoleniowiec, trener, menedżer z dwudziestoletnim doświadczeniem w branży ubezpieczeniowej. W latach 2004 -2007 współtwórca projektów rozwojowych w zakresie rodzinnych planów finansowych i systemów wspierających pracę pośredników ubezpieczeniowych. Choć duszę ma niecierpliwą, to w życiu kieruje się zasadą „Jedz małą łyżką, ale długo”. Prywatnie dumny ojciec dwójki wspaniałych, już dorosłych dzieci. Miłośnik narciarstwa. Od lat piecze...
More about speaker
Akademia Innowacyjnej Sprzedaży produktów ubezpieczeniowych 6.09
1 700,00  2 091,00 
SOLD

Pierwsza sesja odbędzie się stacjonarnie w siedzibie Sandler Training Polska.

Kolejne sesje odbędą się on-line na platformie zoom.

Link do sesji online zostanie wysłany do uczestników po zapisaniu się na wydarzenie.

Szczegóły