
Cele
Celem programu jest wzrost umiejętności i efektywności w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, a w szczególności ubezpieczeń na życie.
Projekt powyższy pozwoli na usprawnienie pracy Agenta od momentu nawiązania kontaktu, przez budowanie motywacji do zakupu, aż do uzyskania decyzji Klienta o zakupie polisy.
Omawiane i ćwiczone techniki oraz zasady pozwolą uczestnikom na nowe podejście do Klienta, które stwarza szansę na wyróżnienie się zarówno w aktualnej sytuacji ograniczonych kontaktów społecznych, jak i przyszłej „normalności”.
Założenia
Program merytorycznie oparty jest na modelu Sandler Selling System wdrażanym wyłącznie w autoryzowanych biurach Sandler Training na świecie, który wykorzystuje unikatowe mechanizmy wywierania wpływu i kontroli relacji biznesowej. Know-how Sandler Selling System oparty jest na innowacji w sposobie budowania relacji i nieco odmiennym niż tradycyjne podejściu do roli i zadań sprzedawcy. Tym samym stwarza szansę na pozytywne zaskoczenie i „złamanie” schematu tradycyjnej rozmowy handlowej.
Model korzysta z psychologii relacji z klientem, identyfikacji „zmyleń” i „gier” prowadzonych w relacjach biznesowych, a także na psychologicznym kontekście związanym z władzą, wpływem, kontrolą procesów biznesowych i podejmowaniu wiarygodnych zobowiązań. Rozwój kompetencji handlowych proponowany w ramach projektu oparty będzie o innowacyjną metodę Sandler Selling System (system dostępny w 24 krajach świata wyłącznie przez licencjonowanych konsultantów Sandler Training).
Program zakłada realizację jednej sesji stacjonarnej (5 h), czterech sesji on-line (3,5h każda) realizowanych za pośrednictwem platformy Zoom Meeting, a także godzinnych spotkań online po pierwszych czterech sesjach celem wymiany doświadczeń.
Proces w pierwszej fazie prowadzony jest w formule seminaryjno-wykładowej, natomiast w drugiej fazie większość materiału realizowane jest w formule treningowo-warsztatowej (z wykorzystaniem wirtualnych, czteroosobowych pokoi).
Między sesjami, uczestnicy będą mieli do zrealizowania zadania wdrożeniowe, których celem będzie przećwiczenie i zastosowanie poruszanych w trakcie szkolenia zagadnień bezpośrednio w swojej praktyce zawodowej. Dzięki temu uczestnicy programu łatwiej, chętniej i w bardziej zaangażowany sposób stworzą nowe „dobre” nawyki.