
Przestań tracić klientów w Twoim biurze nieruchomości!
Tak, możesz temu zapobiec. Zamiast oglądać tych, którzy…
– oglądają twoje ogłoszenia i znikają bez śladu.
– chcą z tobą współpracować, ale nie wiedzą jak do ciebie trafić. W Social Mediach nie istniejesz albo działasz w nich nie mając do tego zupełnie przekonania.
– trafią do ciebie, oglądają z tobą mieszkania i idą dalej, a ty nawet nie wiesz, dlaczego.
Albo wreszcie tych, dla których masz świetną ofertę, ale nie umiesz do nich dotrzeć i nie wiesz, jak tworzyć sprzedażową narrację…
Chcesz to zmienić?
Zapraszam na program szkoleniowo – warsztatowy, na którym stworzymy podwaliny pod Twoją strategię marketingową!
Program w formule on-line w postaci 7 dwugodzinnych, cotygodniowych spotkań.
Dodatkowo indywidulna, dwugodzinna sesja z uczestnikiem Akademii poświęcona wypracowaniu / uzupełnieniu poszczególnych elementów strategii dla jego biura nieruchomości.
Dzięki niej będziesz umiał:
– Odpowiedzieć na pytanie, dlaczego to właśnie z tobą warto pracować (w przypadku klientów) lub współpracować (w przypadku pracowników). Dopóki Ty tego nie określisz, nie zrobi na pewno tego za ciebie Twój potencjalny klient.
– Ustalić, kto jest twoim potencjalnym klientem i jak do niego dotrzeć. I nie tracić czasu na tych, którzy nigdy nim nie będą.
– Określić jak, i jakimi kanałami, realizować skuteczny marketing biura i ogłoszeń nieruchomości. Tak, by nie trwonić niepotrzebnie budżetu.
Po zakończeniu Akademii będziesz gotowy do stworzenia strategii marketingowej. Zbudujesz pod nią solidny fundament i krok po kroku będziesz dostawiał kolejne piętra!
Tematyka dzień 1.
Tworzenie strategii, praca z Twoim indywidulanym „dlaczego”
– strategia marketingowo – sprzedażowa biura nieruchomości. Jej główne elementy i sposób jej przygotowania
– wypracowanie unikalnej misji / wizji firmy, czyli tego co ma sprawić, by klient chciał pracować właśnie z nami, a nasi agenci wiedzieli jaka jest najważniejsza wartość naszej firmy
Tematyka dzień 2.
Cele działań marketingowych – ich wyznaczanie i mierzenie, praca nad budżetem
– praca nad wyznaczaniem celów marketingowych i metody ich mierzenia
– układanie procesów marketingowych (na poziomie narzędzi, zasobów ludzkich, obiegu informacji i raportowania wewnątrz działu marketingu / sprzedaży)
Tematyka dzień 3.
Narzędzia marketingowe, czyli wachlarz Twoich możliwości
– omówienie podstawowych narzędzi in i outbandowych w marketingu
– podstawy analityki marketingowej, narzędzia i sposoby mierzenia konwersji – dzięki temu zobaczysz, w który kanał opłaca Ci się inwestować, a w który nie
Tematyka dzień 4.
Buyer persona, czyli kto jest Twoim klientem?
– określanie buyer persony, czyli tego kim jest Twój klient, czego oczekuje, jakie ma zwyczaje konsumenckie – dzięki temu przygotujesz lepszą ofertę, wiedząc kim jest potencjalny kupujący / sprzedający
– tworzenie mapy ścieżki zakupowej klienta (customer journey map), czyli tego w jaki sposób klient trafia do Ciebie – dzięki temu będziesz wiedział, w którym momencie możesz wyjść mu na przeciw z ofertą współpracy 🙂
Tematyka dzień 5.
Wyróżnij się – czyli filary efektywnej komunikacji
– wyznaczenie filarów komunikacji (wyróżników marketingowych biura) – dzięki temu będziesz wiedział jak o sobie mówić w sposób budujący pozytwywny wizerunek i przyciągający uwagę klientów
– określenie kto jest odbiorcą biura w poszczególnych social mediach i jakie są cele prowadzonej komunikacji
Tematyka dzień 6.
ABC mediów społecznościowych
– analiza roli portalu LinkedIn, Facebook, Instagram i YouTube – ich funkcji i możliwości m.in. w obszarze tworzenia marki biura, pozyskiwania klientów, zatrudnianiu najlepszych ludzi, sprzedaży produktów i usług z naciskiem na nieruchomości i grunty
Tematyka dzień 7.
Social selling w biurze nieruchomości, czyli jak pracować zespołowo nad wspólnym efektem
– jak wybrać pracowników (agentów) do pełnienia roli „rzeczników” biura w Social Mediach
– omówienie jak przygotować plan treści dla biura i agentów, by zmaksymalizować potencjał obecności w Social Mediach
+ Twoje ASY w rękawie:
– rekomendacje, polecenia i polityka obsługi klienta.
Bo zadowolony z Twoich usług na pewno do ciebie powróci! Tak mówi „Pierwsze prawo zadowolonego klienta!”
Terminy warsztatów (7 sesji na zoom x 2 h, zawsze w czwartki, zawsze o 10:00):
- Listopad 2022 – 24
- Grudzień 2022 – 1, 8, 15, 22
- Styczeń 2023 – 5, 12
Dodatkowo indywidulna, dwugodzinna sesja z uczestnikiem Akademii poświęcona wypracowaniu / uzupełnieniu poszczególnych elementów strategii dla jego biura nieruchomości.
PS – Wyjechałaś na ferie? Nie mogłeś wziąć udziału w jednej z sesji? Otrzymasz jej zapis video!