fbpx

Akademia Marketingu Nieruchomości (on-line). II edycja 24 XI 2022

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

Przestań tracić klientów w Twoim biurze nieruchomości!

Tak, możesz temu zapobiec. Zamiast oglądać tych, którzy…

– oglądają twoje ogłoszenia i znikają bez śladu.

– chcą z tobą współpracować, ale nie wiedzą jak do ciebie trafić. W Social Mediach nie istniejesz albo działasz w nich nie mając do tego zupełnie przekonania.

– trafią do ciebie, oglądają z tobą mieszkania i idą dalej, a ty nawet nie wiesz, dlaczego.

Albo wreszcie tych, dla których masz świetną ofertę, ale nie umiesz do nich dotrzeć i nie wiesz, jak tworzyć sprzedażową narrację…

Chcesz to zmienić?

Zapraszam na program szkoleniowo – warsztatowy, na którym stworzymy podwaliny pod Twoją strategię marketingową!

Program w formule on-line w postaci 7 dwugodzinnych, cotygodniowych spotkań.

Dodatkowo indywidulna, dwugodzinna sesja z uczestnikiem Akademii poświęcona wypracowaniu / uzupełnieniu poszczególnych elementów strategii dla jego biura nieruchomości.

Dzięki niej będziesz umiał:

– Odpowiedzieć na pytanie, dlaczego to właśnie z tobą warto pracować (w przypadku klientów) lub współpracować (w przypadku pracowników). Dopóki Ty tego nie określisz, nie zrobi na pewno tego za ciebie Twój potencjalny klient.

– Ustalić, kto jest twoim potencjalnym klientem i jak do niego dotrzeć. I nie tracić czasu na tych, którzy nigdy nim nie będą.

– Określić jak, i jakimi kanałami, realizować skuteczny marketing biura i ogłoszeń nieruchomości. Tak, by nie trwonić niepotrzebnie budżetu.

Po zakończeniu Akademii będziesz gotowy do stworzenia strategii marketingowej. Zbudujesz pod nią solidny fundament i krok po kroku będziesz dostawiał kolejne piętra!

Tematyka dzień 1. 

Tworzenie strategii, praca z Twoim indywidulanym „dlaczego”

– strategia marketingowo – sprzedażowa biura nieruchomości. Jej główne elementy i sposób jej przygotowania

– wypracowanie unikalnej misji / wizji firmy, czyli tego co ma sprawić, by klient chciał pracować właśnie z nami, a nasi agenci wiedzieli jaka jest najważniejsza wartość naszej firmy

Tematyka dzień 2. 

Cele działań marketingowych – ich wyznaczanie i mierzenie, praca nad budżetem

– praca nad wyznaczaniem celów marketingowych i metody ich mierzenia

– układanie procesów marketingowych (na poziomie narzędzi, zasobów ludzkich, obiegu informacji i raportowania wewnątrz działu marketingu / sprzedaży)

Tematyka dzień 3. 

Narzędzia marketingowe, czyli wachlarz Twoich możliwości

– omówienie podstawowych narzędzi in i outbandowych w marketingu

– podstawy analityki marketingowej, narzędzia i sposoby mierzenia konwersji – dzięki temu zobaczysz, w który kanał opłaca Ci się inwestować, a w który nie

 Tematyka dzień 4. 

Buyer persona, czyli kto jest Twoim klientem?

– określanie buyer persony, czyli tego kim jest Twój klient, czego oczekuje, jakie ma zwyczaje konsumenckie – dzięki temu przygotujesz lepszą ofertę, wiedząc kim jest potencjalny kupujący / sprzedający

– tworzenie mapy ścieżki zakupowej klienta (customer journey map), czyli tego w jaki sposób klient trafia do Ciebie – dzięki temu będziesz wiedział, w którym momencie możesz wyjść mu na przeciw z ofertą współpracy 🙂

Tematyka dzień 5.

Wyróżnij się – czyli filary efektywnej komunikacji

– wyznaczenie filarów komunikacji (wyróżników marketingowych biura) – dzięki temu będziesz wiedział jak o sobie mówić w sposób budujący pozytwywny wizerunek i przyciągający uwagę klientów

– określenie kto jest odbiorcą biura w poszczególnych social mediach i jakie są cele prowadzonej komunikacji

Tematyka dzień 6.

ABC mediów społecznościowych

– analiza roli portalu LinkedIn, Facebook, Instagram i YouTube – ich funkcji i możliwości m.in. w obszarze tworzenia marki biura, pozyskiwania klientów, zatrudnianiu najlepszych ludzi, sprzedaży produktów i usług z naciskiem na nieruchomości i grunty

Tematyka dzień 7.

Social selling w biurze nieruchomości, czyli jak pracować zespołowo nad wspólnym efektem

– jak wybrać pracowników (agentów) do pełnienia roli „rzeczników” biura w Social Mediach

– omówienie jak przygotować plan treści dla biura i agentów, by zmaksymalizować potencjał obecności w Social Mediach

+ Twoje ASY w rękawie:

– rekomendacje, polecenia i polityka obsługi klienta.

Bo zadowolony z Twoich usług na pewno do ciebie powróci! Tak mówi „Pierwsze prawo zadowolonego klienta!”

 

Terminy warsztatów (7 sesji na zoom x 2 h, zawsze w czwartki, zawsze o 10:00):

  • Listopad 2022 – 24
  • Grudzień 2022 – 1, 8, 15, 22
  • Styczeń 2023 – 5, 12

Dodatkowo indywidulna, dwugodzinna sesja z uczestnikiem Akademii poświęcona wypracowaniu / uzupełnieniu poszczególnych elementów strategii dla jego biura nieruchomości. 

PS – Wyjechałaś na ferie? Nie mogłeś wziąć udziału w jednej z sesji? Otrzymasz jej zapis video!

Jakub Matuszkiewicz – strateg i konsultant marketingowy. Jego główna specjalizacja to tworzenie strategii marketingowych, strategii kontentowych (strategii treści) oraz praca w obszarze Social Sellingu i Employee Advocacy. Szkoli, audytuje, doradza – a kiedy potrzeba, sam wdraża zaprojektowane działania. Ponad dwudziestoletnie doświadczenie zdobywał pracując dla marek luksusowych (Agent Provocator, Bacardi – Martini Polska), rynku nieruchomości (Lloyd...
More about speaker
Akademia Marketingu Nieruchomości - online 24.11
3 490,00  4 292,70 
SOLD

7 dwugodzinnych spotkań w formule on-line

indywidualna konsultacja marketingowa on-line (2H) dla biura bądź agenta

certyfikat ukończenia kursu "Akademia Marketingu Nieruchomości powered by Sandler"

    Szczegóły