fbpx

Akademia Marketingu Nieruchomości powered by Sandler 08.09 – Warszawa

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

Przestań tracić klientów w swoim biurze nieruchomości!

Tych, którzy oglądają twoje ogłoszenia i znikają bez śladu.

Tych, którzy chcą z tobą współpracować, ale nie wiedzą jak do ciebie trafić. W Social Mediach nie istniejesz albo działasz w nich nie mając do tego zupełnie przekonania.

Tych, którzy trafią do ciebie, oglądają z tobą mieszkania i idą dalej, a ty nawet nie wiesz, dlaczego.

Albo wreszcie tych, dla których masz świetną ofertę, ale nie umiesz do nich dotrzeć i nie wiesz, jak tworzyć sprzedażową narrację…

Chcesz to zmienić?

Zapraszam na dwudniowy program szkoleniowo – warsztatowy (wraz z indywidualną konsultacją po warsztacie) – na którym stworzymy podwaliny pod Twoją strategię marketingową!

Dzięki niej będziesz umiał:

– Odpowiedzieć na pytanie, dlaczego to właśnie z tobą warto pracować (w przypadku klientów) lub współpracować (w przypadku pracowników).

– Ustalić, kto jest twoim potencjalnym klientem i jak do niego dotrzeć. I nie tracić czasu na tych, którzy nigdy nim nie będą.

– Określić jak, i jakimi kanałami, realizować skuteczny marketing biura i ogłoszeń nieruchomości. Tak, by nie trwonić niepotrzebnie budżetu.

– Zdefiniować Twój lead magnet – „przyciągacz klienta”

I na deser coś z kuchni – oceniać leady i ich kaloryczność.

Po zakończeniu Akademii będziesz gotowy do stworzenia strategii marketingowej. Zbudujesz pod nią solidny fundament i krok po kroku będziesz dostawiał kolejne piętra!

Tematyka dzień 1. 

Tworzenie strategii

– strategia marketingowo – sprzedażowa biura nieruchomości. Jej główne elementy i sposób jej przygotowania

– wypracowanie misji / wizji firmy, czyli tego co ma sprawić, by klient chciał pracować właśnie z nami, a nasi agenci wiedzieli jaka jest unikalna wartość naszej firmy

– praca nad wyznaczaniem celi marketingowych i metody ich mierzenia

– układanie procesów marketingowych (na poziomie narzędzi, zasobów ludzkich, obiegu informacji i raportowania wewnątrz działu marketingu / sprzedaży)

Narzędzia marketingowe

 – omówienie podstawowych narzędzi in i outbandowych w marketingu biura nieruchomosci

– podstawy analityki marketingowej, narzędzia i sposoby mierzenia konwersji – dzięki temu zobaczysz, w który kanał opłaca Ci się inwestować, a w który nie.

– określanie buyer persony, czyli tego kim jest Twój klient, czego oczekuje, jakie ma zwyczaje konsumenckie – dzięki temu przygotujesz lepszą ofertę, wiedząc kim jest potencjalny kupujący

– tworzenie mapy ścieżki zakupowej klienta (customer journey map), czyli tego w jaki sposób klient trafia do Ciebie – dzięki temu będziesz wiedział, w którym momencie możesz wyjść mu na przeciw 🙂

– wyznaczenie filarów komunikacji (wyróżników marketingowych biura) – dzięki temu będziesz wiedział jak o sobie mówić w sposób budujący pozytwywny wizerunek i przyciągający uwagę klientów

Tematyka dzień 2

Media społecznościowe

– analiza roli portalu LinkedIn, Facebook, Instagram i YouTube – ich funkcji i możliwości m.in. w obszarze tworzenia marki biura, pozyskiwania klientów, zatrudnianiu najlepszych ludzi, sprzedaży produktów i usług z naciskiem na nieruchomości i grunty

– analiza kto jest odbiorcą biura w social mediach i jakie są cele prowadzonej komunikacji

Social Selling

Wdrożenie programu social selling w biurze nieruchomości:

– jak wybrać pracowników (agentów) do pełnienia roli „rzeczników” biura w Social Mediach

– omówienie jak przygotować plan treści dla biura i agentów, by zmaksymalizować potencjał ich obecności w Social Mediach

Twoje ASY w rękawie

– rekomendacje, polecenia i polityka (wielorazowej) obsługi klienta. Bo zadowolony na pewno do ciebie powróci!

… i wiele innych!

Jakub Matuszkiewicz – strateg i konsultant marketingowy. Jego główna specjalizacja to tworzenie strategii marketingowych, strategii kontentowych (strategii treści) oraz praca w obszarze Social Sellingu i Employee Advocacy. Szkoli, audytuje, doradza – a kiedy potrzeba, sam wdraża zaprojektowane działania. Ponad dwudziestoletnie doświadczenie zdobywał pracując dla marek luksusowych (Agent Provocator, Bacardi – Martini Polska), rynku nieruchomości (Lloyd...
More about speaker
Akademia Marketingu Nieruchomości powered by Sandler
3 800,00  4 674,00 
Zapisz się

dwudniowe szkolenie stacjonarne

indywidualna konsultacja marketingowa on-line (2H) dla biura bądź agenta

certyfikat ukończenia kursu "Akademia Marketingu Nieruchomości powered by Sandler"

    Szczegóły