fbpx

Akademia Marketingu Nieruchomości (on-line) 27 IV 2023

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

"Budżet na marketing wydawaj mądrze i cierpliwie. A nie dużo i szybko!"

Zapraszam Cię na praktyczny program szkoleniowo – warsztatowy, na którym stworzymy Twoją strategię marketingową!

Program w formule on-line w postaci 7 dwugodzinnych, cotygodniowych warsztatów w kameralnej grupie (max 8 osób).

Dodatkowo czeka na Ciebie indywidulna, dwugodzinna sesja poświęcona wypracowaniu / uzupełnieniu poszczególnych elementów strategii dla Twojego biura nieruchomości.

PS. bez prac domowych także się nie obejdzie 🙂

Dzięki Akademii będziesz umiał:

– Odpowiedzieć na pytanie, dlaczego to właśnie z tobą warto pracować. Dopóki Ty tego nie określisz, nie zrobi na pewno tego za ciebie Twój potencjalny klient.

– Ustalić, kto jest twoim potencjalnym klientem i jak do niego dotrzeć. I nie tracić czasu na tych, którzy nigdy nim nie będą.

– Określić jak, i jakimi kanałami, realizować skuteczny marketing biura i ogłoszeń nieruchomości. Tak, by nie trwonić niepotrzebnie budżetu.

Po zakończeniu Akademii będziesz gotowy do stworzenia strategii marketingowej.

Zbudujesz pod nią solidny fundament i krok po kroku będziesz dostawiał kolejne piętra!

Jakie tematy poruszymy?

Tworzenie strategii, praca z Twoim indywidulanym marketingowym i biznesowym „dlaczego”

– strategia marketingowo – sprzedażowa biura nieruchomości. Jej główne elementy i sposób jej przygotowania

– wypracowanie unikalnej propozycji wartości firmy, czyli tego co ma sprawić, by klient chciał pracować właśnie z nami, a nasi agenci wiedzieli jaka jest najważniejsza wartość naszej firmy

Cele działań marketingowych – ich wyznaczanie i mierzenie, praca nad budżetem

– praca nad wyznaczaniem celów marketingowych i metody ich mierzenia

– układanie procesów marketingowych (na poziomie narzędzi, zasobów ludzkich, obiegu informacji wewnątrz działu marketingu / sprzedaży)

Narzędzia marketingowe, czyli wachlarz Twoich możliwości

– omówienie podstawowych narzędzi in i outbandowych w marketingu

– podstawy analityki marketingowej, narzędzia i sposoby mierzenia konwersji – dzięki temu zobaczysz, w który kanał opłaca Ci się inwestować, a w który nie

Buyer persona, czyli kto jest Twoim klientem?

– określanie buyer persony, czyli tego kim jest Twój klient, czego oczekuje, jakie ma zwyczaje konsumenckie – dzięki temu przygotujesz lepszą ofertę, wiedząc kim jest potencjalny kupujący / sprzedający

– tworzenie mapy ścieżki zakupowej klienta (customer journey map), czyli tego w jaki sposób klient trafia do Ciebie – dzięki temu będziesz wiedział, w którym momencie możesz wyjść mu na przeciw z ofertą współpracy 🙂

Wyróżnij się – czyli filary efektywnej komunikacji

– wyznaczenie filarów komunikacji (wyróżników marketingowych biura) – dzięki temu będziesz wiedział jak o sobie mówić w sposób budujący pozytwywny wizerunek i przyciągający uwagę klientów

– określenie kto jest odbiorcą biura w poszczególnych social mediach i jakie są cele prowadzonej komunikacji

ABC mediów społecznościowych

– analiza roli portalu LinkedIn, Facebook, Instagram i YouTube – ich funkcji i możliwości m.in. w obszarze tworzenia marki biura, pozyskiwania klientów, zatrudnianiu najlepszych ludzi, sprzedaży produktów i usług z naciskiem na nieruchomości i grunty

Social selling w biurze nieruchomości, czyli jak pracować zespołowo nad wspólnym efektem

– jak wybrać pracowników (agentów) do pełnienia roli „rzeczników” biura w Social Mediach

– omówienie jak przygotować plan treści dla biura i agentów, by zmaksymalizować potencjał obecności w Social Mediach

+ Twoje ASY w rękawie:

– rekomendacje, polecenia i dobre praktyki obsługi klienta.

Bo zadowolony z Twoich usług na pewno do ciebie powróci! Tak mówi „Pierwsze prawo zadowolonego klienta!”

Terminy warsztatów (7 sesji na zoom x 2 h, zawsze w czwartki, zawsze o 10:00):

  • Maj 2023 – 11, 18, 25
  • Czerwiec 2023 – 1, 15, 22, 29

Dodatkowo indywidulna, dwugodzinna sesja z uczestnikiem Akademii poświęcona wypracowaniu / uzupełnieniu poszczególnych elementów strategii dla jego biura nieruchomości. 

OPINIE
Jakub Matuszkiewicz – strateg i konsultant marketingowy. Jego główna specjalizacja to tworzenie strategii marketingowych, strategii kontentowych (strategii treści) oraz praca w obszarze Social Sellingu i Employee Advocacy. Szkoli, audytuje, doradza – a kiedy potrzeba, sam wdraża zaprojektowane działania. Ponad dwudziestoletnie doświadczenie zdobywał pracując dla marek luksusowych (Agent Provocator, Bacardi – Martini Polska), rynku nieruchomości (Lloyd...
More about speaker
Akademia Marketingu Nieruchomości powered by Sandler – on line 27.04.2023
2 990,00  3 677,70 
SOLD

7 dwugodzinnych warsztatów w formule on-line w kameralnej "nieruchomościowej" grupie - max 8 osób (i nigdy więcej)

indywidualna konsultacja marketingowa on-line (2H) dla biura bądź agenta

certyfikat ukończenia kursu "Akademia Marketingu Nieruchomości powered by Sandler"

Akademia Marketingu Nieruchomości powered by Sandler – on line 27.04.2023 - płatność ratalna
997,00  1 226,31  / month for 3 months
SOLD

7 dwugodzinnych warsztatów w formule on-line w kameralnej "nieruchomościowej" grupie - max 8 osób (i nigdy więcej)

indywidualna konsultacja marketingowa on-line (2H) dla biura bądź agenta

certyfikat ukończenia kursu "Akademia Marketingu Nieruchomości powered by Sandler"

    Szczegóły