AKADEMIA SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI na rynku pierwotnym

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek
Podnieś kompetencje sprzedażowe doradców

Doradcy ds. nieruchomości na rynku pierwotnym niemal każdego dnia słyszą od klientów:

  • „musimy się teraz zastanowić, odezwiemy się w przyszłym tygodniu!”
  • „tak się tylko rozglądamy, czekając na program rządowy….”
  • „ogólnie to nam się podoba, tylko ta cena…”
  • „mają Państwo coś jeszcze? Chcielibyśmy porównać…”
  • „Wasza konkurencja oferuje większy metraż w niższej cenie…”

Klient często w pierwszym zdaniu pyta o cenę, prosi o ofertę, niekiedy zdradza zainteresowanie i dopytuje o szczegóły, a czasem zgadza się nawet na spotkanie. Tyle że potem… znika: przepada jak kamień w wodę, nie odbiera telefonów, a godziny pracy, które doradcy mu poświęcili, idą na marne, wywołując tylko frustrację.

W rezultacie, wielu doradców na rynku pierwotnym boryka się:

z dużą liczbą potencjalnych klientów, którzy chętnie oglądają, ale nigdy nie kupują;

z wysokimi oczekiwaniami klientów, które nie przekładają się na efekt, a więc „Pan nam sprawdzi, przygotuje, wyśle…”;

z nieustającymi obiekcjami, czyli ciągle coś jest za drogie oraz „fajne, ale…”;

z częstym odkładaniem decyzji, czyli „zdzwońmy się w przyszłym tygodniu”;

z kłopotem w nawiązaniu kontaktu, a więc słynnymi „nie mogę teraz rozmawiać” i „proszę zadzwonić później”…

Brzmi znajomo? Mamy na to rozwiązanie.

Akademia Sprzedaży Nieruchomości to:

  • 56h warsztatów stacjonarnych podzielonych na osiem 7-godzinnych sesji;
  • 2-tygodniowe odstępy między sesjami na wdrożenie poznanej wiedzy;
  • kameralne kilkunastoosobowe grupy;
  • praca warsztatowa z aktywnym udziałem uczestników;
  • praktyczny trening z natychmiastowym feedbackiem konsultanta;
  • udział w kwestionariuszu Extended DISC, który pozwala wypracować indywidualny plan pracy nad efektywnością osobistego stylu komunikowania się w procesie komunikacji z klientami;
  • udział w projekcie grywalizacyjnym w aplikacji IMPROVER. W praktyce aplikacja, to wirtualny coach, superwizor, który wyznacza zadania wdrożeniowe, sprawdza wiedzę, monitoruje poziom realizacji i zastosowania nowych technik, jednocześnie nagradza sukcesy i gani za zaniechania.
  • unikatowe materiały dydaktyczne Sandler Selling System®.

Co wyniosą Twoi doradcy?

Dzięki intensywnej pracy warsztatowej w kameralnej grupie twoi doradcy zmienią dotychczasowe nawyki sprzedażowe, a co za tym idzie:

zaczną aktywnie sprzedawać, a nie czekać na klienta, który sam chce kupić;

przestaną udzielać darowego consultingu, wysyłając oferty każdemu, kto o nią zapyta;

będą budować niestandardową, a jednocześnie profesjonalną i partnerską relację handlową z klientem, bez niedomówień i zasłon dymnych;

przejmą kontrolę na każdym etapie sprzedaży – od pierwszego kontaktu telefonicznego po podpisanie umowy deweloperskiej;

nie dadzą się zwodzić zagrywkom w stylu „Musimy to przemyśleć” czy „Będziemy w kontakcie”;

nauczą się pracować z obiekcjami bez przeciągania liny i wymachiwania szabelką argumentów;

zaczną szybciej uzyskiwać decyzję klienta;

będą potrafili negocjować i bronić ceny, a nie zabiegać o klienta rabatami;

wypracują i wdrożą własne schematy sprzedażowe, by sprzedaż nie była dziełem przypadku;

a w rezultacie – będą sprzedawać więcej.

Dokonaj rezerwacji przed 8 maja i odbierz zniżkę!

9750 zł netto – cena bez rabatu

1000 zł netto – opłata rezerwacyjna (pomniejsza kwotę) 

  • 10% rabatu przy zapisie do 8 maja
  • 15% rabatu dla dwóch osób (jeden NIP) przy zapisie do 8 maja
  • 20% rabatu dla trzech i więcej osób (jeden NIP) przy zapisie do 8 maja

Pozostała płatność we wrześniu przed rozpoczęciem szkolenia.

• Dlaczego nie kupują? 5 głównych problemów w sprzedaży nieruchomości na rynku pierwotnym. • W co grają klienci? Psychologiczne zagrania klientów w procesie zakupu mieszkania / domu. • Ustal własne zasady gry! Sandler Selling System jako alternatywa. • Kim jest Twój klient? Umiejętność rozpoznawania typu osobowości wg metodyki Extended DISC. • Jak się komunikować z innymi? Sztuka dostrojenia.
• Pozycjometr. Narzędzie do badania nastawienia klienta i poziomu relacji handlowej. • Słuchaj, nie gadaj. Parafraza jako najbardziej niedoceniane narzędzie w sprzedaży. • Karty na stół: dochodzenie do prawdziwych intencji klienta. • W sprzedaży masz albo rację albo relację: techniki dowartościowania i odwartościowania oraz buty klienta. • Dowód społeczny jako najskuteczniejsze narzędzie wywierania wpływu (H2R). • Złam schemat! Komunikacja wprost. • Sprzedaż to zadawanie pytań, a nie udzielanie odpowiedzi. Techniki odwracania. • Praca z obiekcjami – trening umiejętności.
• Schemat rozmowy telefonicznej w odpowiedzi na zgłoszenie klienta. • Wyróżnij się albo zgiń! Jak rozpocząć rozmowę, by szybko dać się polubić bez wazeliny i tanich sloganów sprzedażowych. • Przejmij kontrolę! Jak przeprowadzić rozmowę na własnych warunkach, nie udzielając darmowego consultingu. Narzędzie mini-kontraktu. • Efektywna analiza potrzeb. Jak szybko zebrać niezbędne informacje o potrzebach klienta? • Kwalifikacja klienta. Jako oddzielić klientów od prospektów i nie umawiać się na prezentacje, z których i tak nic nie będzie? • Trening umiejętności – symulacje rozmów telefonicznych z klientami.
• Dlaczego wy? 30-sekundowa reklama, czyli jak sprzedawać inwestycję bez nawijania makaronu na uszy. • Poproszę o ofertę! Jak nie przepalać leadów, rozsyłając oferty wszystkim, którzy o to poproszą. • Praca z obiekcjami – ciąg dalszy. Jak radzić sobie z „drogo” i „konkurencja ma taniej”? • Who is who, czyli mapowanie procesu decyzyjnego. • Umówienie spotkania. Jak ściągnąć decydentów i zapewnić sobie czas na sprzedaż. • Trening umiejętności – symulacje pełnej rozmowy telefonicznej w odpowiedzi na zgłoszenie z formularza.
• Schemat spotkania z klientami w biurze sprzedaży. • Umawiaj się na wynik, nie tylko na przebieg. Kontrakt, czyli jak uzyskać decyzję po każdym spotkaniu? • Prezentacja rozwiązania, czyli jak dopasować mieszkanie do potrzeb i budżetu klienta. • Praca z obiekcjami na żywo – powtórzenie. • Trening umiejętności – symulacja spotkania z klientem w biurze i na inwestycji.
• Techniki zamykania sprzedaży. • Nie sprzedawaj, spraw, by chcieli kupić. Strategia Negatywnego Odwracania, czyli najskuteczniejsze narzędzie sprzedażowe. • Zasada niedostępności w sprzedaży nieruchomości. • Do brzegu! Jak podpisać umowę rezerwacyjną na pierwszym spotkaniu. • Zabezpieczenie, czyli co zrobić, by klient się nie wycofał z transakcji. • Trening umiejętności – symulacja pełnej rozmowy sprzedażowej z klientem.
• 7 grzechów głównych w negocjacjach, czyli na co uważać, by tanio nie sprzedać skóry. • Lepsze nic niż rydz. Przewaga mentalna w negocjacjach. • Parszywa dwunastka. Najczęstsze zagrywki negocjacyjne klientów. • BATNA i pseudo-BATNA klientów. • Trzystopniowy plan elastycznej obrony. Zasady dokonywania ustępstw. • Techniki obrony ceny. • Strategia Podwójnej Gardy jako najskuteczniejsze narzędzie obrony ceny. • Trening umiejętności – symulacje rozmów negocjacyjnych z roszczeniowym klientem.
• Skąd brać klientów w czasach bessy? • Rozmowa telefoniczna z byłym klientem. • Praca na poleceniach. Jak efektywnie wykorzystać zadowolonych klientów? • Sieć ambasadorów. Co zrobić, by inni robili za mnie prospecting? • Alternatywne kanały pozyskiwania klientów. • Trening umiejętności – symulacje rozmów prospectingowych. • Trening umiejętności – symulacje pełnej rozmowy z klientem (telefon + spotkanie w biurze)
Wyznaję zasadę: jeżeli coś robić, to tylko na 200%. Wierzę, że zaangażowanie i pozytywna energia są kluczem do sukcesu w biznesie. Lubię holistyczne, szerokie podejście do wyzwań. Wywodzę się z branży nieruchomości, gdzie zaczynałem jako handlowiec i zakochałem się z wzajemnością w sprzedaży. Obecnie wyrażam siebie jako konsultant, diagnozując bolączki i problemy organizacji, prowadząc szkolenia,...
Więcej o prelegencie
Humanista w biznesie. Człowiek od sprzedaży, negocjacji, komunikacji i budowania relacji.  A przy tym konsultant i trener, który zwęża ludziom lejki, łamie schematy oraz zmienia nawyki. Dawniej wykładowca akademicki na Uniwersytecie Warszawskim, co przypłacił stopniem doktora habilitowanego. Od ponad 10 lat działa w branży nieruchomości, pracując przez wiele lat jako doradca ds. nieruchomości oraz menedżer...
Więcej o prelegencie
Opłata Rezerwacyjna | Akademia Sprzedaży Nieruchomości | 11.09 - 05.12.2025
1 000,00  1 230,00 
Zapisz się

    Zachęcamy do wyrażenia dobrowolnej zgody na otrzymywanie od nas komunikacji marketingowej, w szczególności o organizowanych przez nas szkoleniach i wydarzeniach.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Sandler Training Polska sp. z o.o. komunikacji marketingowej dotyczącej produktów i usług należących do Sandler Training Polska sp. z o.o., w tym informacji o organizowanych wydarzeniach, webinarach i szkoleniach, za pomocą:

    • wiadomości SMS/MMS
    • połączeń telefonicznych
    • wiadomości e-mail

    Zgodę na otrzymywanie od nas komunikacji marketingowej możesz wycofać w każdym momencie. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w szczególności o Twoich innych prawach oraz odbiorcach Twoich danych znajduje się w Polityce Prywatności.