
Doradcy ds. nieruchomości na rynku pierwotnym niemal każdego dnia słyszą od klientów:
- „musimy się teraz zastanowić, odezwiemy się w przyszłym tygodniu!”
- „tak się tylko rozglądamy, czekając na program rządowy….”
- „ogólnie to nam się podoba, tylko ta cena…”
- „mają Państwo coś jeszcze? Chcielibyśmy porównać…”
- „Wasza konkurencja oferuje większy metraż w niższej cenie…”
Klient często w pierwszym zdaniu pyta o cenę, prosi o ofertę, niekiedy zdradza zainteresowanie i dopytuje o szczegóły, a czasem zgadza się nawet na spotkanie. Tyle że potem… znika: przepada jak kamień w wodę, nie odbiera telefonów, a godziny pracy, które doradcy mu poświęcili, idą na marne, wywołując tylko frustrację.
W rezultacie, wielu doradców na rynku pierwotnym boryka się:
z dużą liczbą potencjalnych klientów, którzy chętnie oglądają, ale nigdy nie kupują;
z wysokimi oczekiwaniami klientów, które nie przekładają się na efekt, a więc „Pan nam sprawdzi, przygotuje, wyśle…”;
z nieustającymi obiekcjami, czyli ciągle coś jest za drogie oraz „fajne, ale…”;
z częstym odkładaniem decyzji, czyli „zdzwońmy się w przyszłym tygodniu”;
z kłopotem w nawiązaniu kontaktu, a więc słynnymi „nie mogę teraz rozmawiać” i „proszę zadzwonić później”…

Akademia Sprzedaży Nieruchomości to:
- 56h warsztatów stacjonarnych podzielonych na osiem 7-godzinnych sesji;
- 2-tygodniowe odstępy między sesjami na wdrożenie poznanej wiedzy;
- kameralne kilkunastoosobowe grupy;
- praca warsztatowa z aktywnym udziałem uczestników;
- praktyczny trening z natychmiastowym feedbackiem konsultanta;
- udział w kwestionariuszu Extended DISC, który pozwala wypracować indywidualny plan pracy nad efektywnością osobistego stylu komunikowania się w procesie komunikacji z klientami;
- udział w projekcie grywalizacyjnym w aplikacji IMPROVER. W praktyce aplikacja, to wirtualny coach, superwizor, który wyznacza zadania wdrożeniowe, sprawdza wiedzę, monitoruje poziom realizacji i zastosowania nowych technik, jednocześnie nagradza sukcesy i gani za zaniechania.
- unikatowe materiały dydaktyczne Sandler Selling System®.
Co wyniosą Twoi doradcy?
Dzięki intensywnej pracy warsztatowej w kameralnej grupie twoi doradcy zmienią dotychczasowe nawyki sprzedażowe, a co za tym idzie:
zaczną aktywnie sprzedawać, a nie czekać na klienta, który sam chce kupić;
przestaną udzielać darowego consultingu, wysyłając oferty każdemu, kto o nią zapyta;
będą budować niestandardową, a jednocześnie profesjonalną i partnerską relację handlową z klientem, bez niedomówień i zasłon dymnych;
przejmą kontrolę na każdym etapie sprzedaży – od pierwszego kontaktu telefonicznego po podpisanie umowy deweloperskiej;
nie dadzą się zwodzić zagrywkom w stylu „Musimy to przemyśleć” czy „Będziemy w kontakcie”;
nauczą się pracować z obiekcjami bez przeciągania liny i wymachiwania szabelką argumentów;
zaczną szybciej uzyskiwać decyzję klienta;
będą potrafili negocjować i bronić ceny, a nie zabiegać o klienta rabatami;
wypracują i wdrożą własne schematy sprzedażowe, by sprzedaż nie była dziełem przypadku;
a w rezultacie – będą sprzedawać więcej.