
Gdyby je pogrupować w kilka najważniejszych kategorii, można byłoby wyróżnić następujące:
- duże oczekiwania klientów, które nie przekładają się na efekt, a więc „Pan nam sprawdzi, przygotuje, wyśle…” a ja i tak nie kupię!
- nieustające obiekcje, czyli ciągle coś jest „za jakieś” oraz „fajne, ale…”,
- odkładanie decyzji, czyli „zdzwońmy się w przyszłym tygodniu” bądź „ma Pan coś jeszcze? Chcielibyśmy porównać…”,
- kłopoty w nawiązaniu kontaktu, a więc „nie mogę teraz rozmawiać” i „abonent czasowo niedostępny” ;).
Odnajdujesz opisane sytuacje u Ciebie?
Jeśli któryś z tych problemów zmęczył Cię jak niegdyś mnie – być może potrzebujesz radykalnej zmiany w podejściu do sprzedaży?
Nazywam się Michał Rorbach i jestem konsultantem w organizacji szkoleniowej Sandler Training. Przygodę z branżą nieruchomości zacząłem w 2012 roku, a dziś zatrudniam w swojej agencji ponad 14 osób.
W 2015 skupiłem się na rynku pierwotnym, w którym zobaczyłem olbrzymi potencjał i trzymam się go do dziś.
To, co cieszy mnie najbardziej, to SATYSFAKCJA płynąca z podniesienia jakości współpracy z klientami na zupełnie innym poziom. Zdecydowałem się pogłębić i usystematyzować tę wiedzę, dlatego też rozpocząłem trwałą współpracę z Sandler Training, żeby skuteczniej pracować również nad wynikami innych.