
Przez 8 lat pracy jako menedżer zauważyłem, że są obszary które sprawiały mi określone, stałe problemy. Co więcej – pracując jako konsultant doszedłem do wniosku, że wielu z nas boryka się z bardzo podobnymi wyzwaniami w obszarze zarządzania.
Gdyby je pogrupować w kilka najważniejszych kategorii, można byłoby wyróżnić następujące:
- Niskie zaangażowanie handlowców, czyli chciałbym, by byli bardziej (…)
- Syndrom kija hokejowego, czyli nierównomierne wyniki sprzedażowe w kolejnych tygodniach miesiąca (kwartału)
- Złe nawyki/organizacja pracy, czyli mamy pewne standardy/procedury i chcemy je wyegzekwować, lub też chcemy wdrożyć nowe
- Rotacja pracowników/czasochłonny onboarding, a więc trudność w dopilnowaniu, aby każdy był tak samo przygotowany i „zaopiekowany” w procesie wdrożenia
- Brak wiedzy produktowej, czyli jak dopilnować, by wiedza nie „ulatywała”, lub by zapoznali się z nową…
Jeśli któryś z tych problemów zmęczył Cię i chciałbyś dowiedzieć się, jak to można robić inaczej – zapraszam na spotkanie online, na którym opowiem o rozwiązaniu przygotowanym przez Sandler Training Polska.
Nazywam się Michał Rorbach i jestem konsultantem w organizacji szkoleniowej Sandler Training. Przygodę z branżą nieruchomości zacząłem w 2012 roku, a dziś zatrudniam w swojej agencji około 15 osób.
To, co cieszy mnie najbardziej, to SATYSFAKCJA płynąca z podniesienia jakości współpracy z klientami na zupełnie innym poziom. Zdecydowałem się pogłębić i usystematyzować tę wiedzę, dlatego też rozpocząłem trwałą współpracę z Sandler Training, żeby skuteczniej pracować również nad wynikami innych.
