fbpx

Foundations | 24.08 (Warszawa)

Większość sprzedawców działa według bardzo podobnego modelu prowadzenia działań handlowych. Często bezrefleksyjnie stosują utarte praktyki sprzedażowe. Handlowcy popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

Większość sprzedawców działa według bardzo podobnego modelu prowadzenia działań handlowych.

Często bezrefleksyjnie stosują utarte praktyki sprzedażowe. Handlowcy popadają w rutynę
i znudzenie, a potencjalni klienci – znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców. Prowadzi to takich problemów jak:

  •  Trudność w skutecznym zamknięciu rozpoczętych procesów sprzedaży, ciągły komunikat: „Zastanowię się i odezwę się do Państwa”.
  • Klienci blokują dostęp do siebie, nie chcą umawiać się na spotkania i najchętniej proszą o „wysłanie oferty e-mailem”.
  • W przypadku konkretnej potrzeby klienci zbierają oferty od wielu
    konkurentów, stosują „bezpłatny consulting” i często wybierają najtańszą opcję.

Filozofia programu opiera się na odejściu od metod proponowanych w tradycyjnych szkoleniach, w tym także od tradycyjnych etapów sprzedaży, a skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu.


			

Program Foundations zakłada pokazanie trzech perspektyw, w ramach których będziesz mógł zmienić i wzmocnić swoje działania sprzedażowe:

Od relacji do biznesu:

  • przećwiczysz zasady tworzenia wizerunku „doradcy”, a nie „sprzedawcy”
    w komunikacji z klientami poprzez zrozumienie jego wyzwań biznesowych;
  • przygotujesz się do zarządzania przebiegiem spotkań z klientami;
  • dowiesz się jak sobie radzić sobie z wymagającymi i często roszczeniowo nastawionymi klientami;
  • nauczysz się, jak budować partnerskie relacje z klientami.

Od szczęśliwego trafu do kwalifikowanego wyboru:

  • zobaczysz, jak rozpoznawać potencjał zakupowy i szacować możliwości współpracy;
  • przećwiczysz, jak wzmacniać motywację do zakupu i nauczysz się zadawać pytania, które doprowadzą do celu;
  • nauczysz się wpływać na osoby biorące udział w procesie decyzyjnym

Od sceptycyzmu do ekspansji:

  • nauczysz się budować swój rynek w oparciu o klientów z największym potencjałem;
  • poznasz, jak się wyróżniać podczas prowadzonych działań sprzedażowych;
  • zobaczysz, jak prowadzić działania sprzedażowe nakierowane na jakość i efekt końcowy.

Czy Sandler jest skierowany również do mnie?

HANDLOWCY

    którzy najczęściej korzystają ze szkoleń Sandlera, to osoby, które szukają rozwiązań dla następujących problemów występujących w sprzedaży:

  • Trudność w „dobiciu” się do odpowiednich osób i ich zainteresowaniu (pozyskiwanie/ rozwijanie),
  • Przeciągający się proces decyzyjny po stronie klienta,
  • Ciągła konieczność pokonywania obiekcji i wątpliwości klienta (częsta presja ceny, silna pozycja handlowa kupującego),
  • Duże oczekiwania klienta związane z aktywnością sprzedawcy (spotkania, demonstracje, prezentacje, doradztwo, itd.) i stosunkowo niska efektywność,
  • Częste/ długie kontakty z potencjalnymi klientami, którzy obiektywnie nie staną się klientami rzeczywistymi.

WŁAŚCICIELE

    korzystają z Sandlera, jeżeli:

  • Szukają sposobów na powiększanie puli klientów, w sytuacji, kiedy przetrwanie ich przedsiębiorstwa jest związane z utrzymaniem nieustannej ekspansji,
  • Zarządzają działem handlowym borykającym się z prognozami braku wzrostu sprzedaży,
  • Doświadczają wysokiej rotacji personelu w dziale handlowym i są zaangażowani w proces rekrutacji nowych handlowców,
  • Tracą handlowców, w których szkolenie zainwestowali pokaźne zasoby, a którzy zasilają szeregi konkurencji,
  • Nadzorują skomplikowane, wieloetapowe procesy handlowe, które wymagają głębokiej wiedzy branżowej.

SPRZEDAJĄCY SPECJALIŚCI

    przedstawiciele wolnych zawodów zajmujący się sprzedażą usług profesjonalnych, korzystają z Sandlera, jeżeli:

  • Oddają za darmo – a nie sprzedają – swoją własną wiedzę i usługi,
  • Wchodzenie w rolę sprzedawcy kojarzy im się nieprzyjemnie z „wciskaniem” i manipulacją,
  • Sprzedają tylko poszczególne usługi, a nie potrafią zdyskontować swojej roli jako doradcy-eksperta.
Szkoleniowiec, trener, menedżer z dwudziestoletnim doświadczeniem w branży ubezpieczeniowej. W latach 2004 -2007 współtwórca projektów rozwojowych w zakresie rodzinnych planów finansowych i systemów wspierających pracę pośredników ubezpieczeniowych. Choć duszę ma niecierpliwą, to w życiu kieruje się zasadą „Jedz małą łyżką, ale długo”. Prywatnie dumny ojciec dwójki wspaniałych, już dorosłych dzieci. Miłośnik narciarstwa. Od lat piecze...
More about speaker
Bilet Foundations 24.08
2 500,00  3 075,00 
Zapisz się

Uczestnictwo w seminarium szkoleniowym, prowadzonym stacjonarnie w sesjach 2x8h;

Kameralna grupa;

Podręcznik ćwiczeniowy „Foundations” na licencji Sandler Training;

Międzynarodowy certyfikat ukończenia programu.

    Szczegóły