
Sandler Selling System
opiera się na odejściu od metod proponowanych w tradycyjnych szkoleniach, w tym także od tradycyjnych etapów sprzedaży, i skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu.
Program Foundations zakłada pokazanie trzech perspektyw, w ramach których będziesz mógł zmienić i wzmocnić swoje działania sprzedażowe:
Od relacji do biznesu:
- przećwiczysz zasady tworzenia wizerunku „doradcy”, a nie „sprzedawcy”
w komunikacji z klientami poprzez zrozumienie jego wyzwań biznesowych; - przygotujesz się do zarządzania przebiegiem spotkań z klientami;
- dowiesz się jak sobie radzić sobie z wymagającymi i często roszczeniowo nastawionymi klientami;
- nauczysz się, jak budować partnerskie relacje z klientami.
Od szczęśliwego trafu do kwalifikowanego wyboru:
- zobaczysz, jak rozpoznawać potencjał zakupowy i szacować możliwości współpracy;
- przećwiczysz, jak wzmacniać motywację do zakupu i nauczą się zadawać pytania, które doprowadzą do celu;
- nauczysz się wpływać na osoby biorące udział w procesie decyzyjnym
Od sceptycyzmu do ekspansji:
- nauczysz się budować swój rynek w oparciu o klientów z największym potencjałem;
- poznasz, jak się wyróżniać podczas prowadzonych działań sprzedażowych;
- zobaczysz, jak prowadzić działania sprzedażowe nakierowane na jakość i efekt końcowy.