Foundations – 26.02

Dwudniowy intensywny program pozwala na poznanie najważniejszych założeń modelu sprzedaży Sandlera oraz przećwiczenie wybranych narzędzi wywierania wpływu. Celem warsztatu jest wzmocnienie kompetencji sprzedaży oraz zapoznanie z systemem prowadzenia relacji opartym na modelu Sandler Selling System.

Kup teraz
Dni
Godzin
Min
Sek
Sandler Selling System
opiera się na odejściu od metod proponowanych w tradycyjnych szkoleniach, w tym także od tradycyjnych etapów sprzedaży, i skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu.

Program Foundations zakłada pokazanie trzech perspektyw, w ramach których będziesz mógł zmienić i wzmocnić swoje działania sprzedażowe:

Od relacji do biznesu:

  • przećwiczysz zasady tworzenia wizerunku „doradcy”, a nie „sprzedawcy”
    w komunikacji z klientami poprzez zrozumienie jego wyzwań biznesowych;
  • przygotujesz się do zarządzania przebiegiem spotkań z klientami;
  • dowiesz się jak sobie radzić sobie z wymagającymi i często roszczeniowo nastawionymi klientami;
  • nauczysz się, jak budować partnerskie relacje z klientami.

Od szczęśliwego trafu do kwalifikowanego wyboru:

  • zobaczysz, jak rozpoznawać potencjał zakupowy i szacować możliwości współpracy;
  • przećwiczysz, jak wzmacniać motywację do zakupu i nauczą się zadawać pytania, które doprowadzą do celu;
  • nauczysz się wpływać na osoby biorące udział w procesie decyzyjnym

Od sceptycyzmu do ekspansji:

  • nauczysz się budować swój rynek w oparciu o klientów z największym potencjałem;
  • poznasz, jak się wyróżniać podczas prowadzonych działań sprzedażowych;
  • zobaczysz, jak prowadzić działania sprzedażowe nakierowane na jakość i efekt końcowy.
Budowanie innowacyjnej relacji z klientem Zarządzanie procesem rozmowy z klientem (kontraktowanie)
Weryfikacja gotowości klienta do podpisania umowy (techniki poznania budżetu). Weryfikacja procesu decyzyjnego klienta. Prezentacja rozwiązania.
W pracy konsultanta, coacha i trenera wykorzystuje swoje kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą B2B. Szlify sprzedażowe zdobywała głównie w polskich i międzynarodowych korporacjach (branża mediowa i logistyczna). Przeszła drogę zawodową od handlowca, poprzez kierownika zespołu aż po dyrektora sprzedaży ogólnopolskiej.  Dzięki umiejętności zarządzania w sytuacjach kryzysowych, skutecznie przeprowadziła wiele restrukturyzacji i reorganizacji zespołów sprzedażowych. Pracowała...
Więcej
Bilet Foundations - 26.02
2 500,00  netto
Kup teraz

Szczegóły