fbpx

Foundations – 8.06

Większość sprzedawców działa według bardzo podobnego modelu prowadzenia działań handlowych. Często bezrefleksyjnie stosują utarte praktyki sprzedażowe. Handlowcy popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

Większość sprzedawców działa według bardzo podobnego modelu prowadzenia działań handlowych.

Często bezrefleksyjnie stosują utarte praktyki sprzedażowe. Handlowcy popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci – znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców. Prowadzi to takich problemów jak:

  •  Trudność w skutecznym zamknięciu rozpoczętych procesów sprzedaży, ciągły komunikat: „Zastanowię się i odezwę się do Państwa”.
  • Klienci blokują dostęp do siebie, nie chcą umawiać się na spotkania i najchętniej proszą o „wysłanie oferty e-mailem”.
  • W przypadku konkretnej potrzeby klienci zbierają oferty od wielu
    konkurentów, stosują „bezpłatny consulting” i często wybierają najtańszą opcję.

Filozofia programu opiera się na odejściu od metod proponowanych w tradycyjnych szkoleniach, w tym także od tradycyjnych etapów sprzedaży, a skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu.

Czy Sandler jest skierowany również do mnie?

HANDLOWCY

którzy najczęściej korzystają ze szkoleń Sandlera, to osoby, które szukają rozwiązań dla następujących problemów występujących w sprzedaży:

  • Trudność w „dobiciu” się do odpowiednich osób i ich zainteresowaniu (pozyskiwanie/ rozwijanie),
  • Przeciągający się proces decyzyjny po stronie klienta,
  • Ciągła konieczność pokonywania obiekcji i wątpliwości klienta (częsta presja ceny, silna pozycja handlowa kupującego),
  • Duże oczekiwania klienta związane z aktywnością sprzedawcy (spotkania, demonstracje, prezentacje, doradztwo, itd.) i stosunkowo niska efektywność,
  • Częste/ długie kontakty z potencjalnymi klientami, którzy obiektywnie nie staną się klientami rzeczywistymi.

WŁAŚCICIELE

korzystają z Sandlera, jeżeli:

  • Szukają sposobów na powiększanie puli klientów, w sytuacji, kiedy przetrwanie ich przedsiębiorstwa jest związane z utrzymaniem nieustannej ekspansji,
  • Zarządzają działem handlowym borykającym się z prognozami braku wzrostu sprzedaży,
  • Doświadczają wysokiej rotacji personelu w dziale handlowym i są zaangażowani w proces rekrutacji nowych handlowców,
  • Tracą handlowców, w których szkolenie zainwestowali pokaźne zasoby, a którzy zasilają szeregi konkurencji,
  • Nadzorują skomplikowane, wieloetapowe procesy handlowe, które wymagają głębokiej wiedzy branżowej.

SPRZEDAJĄCY SPECJALIŚCI

(wolne zawody – sprzedaż usług profesjonalnych) korzystają z Sandlera, jeżeli:

  • Oddają za darmo – a nie sprzedają – swoją własną wiedzę i usługi,
  • Wchodzenie w rolę sprzedawcy kojarzy im się nieprzyjemnie z „wciskaniem” i manipulacją,
  • Sprzedają tylko poszczególne usługi, a nie potrafią zdyskontować swojej roli jako doradcy-eksperta.

HARMONOGRAM SPOTKAŃ

Sesja 1 8 czerwca (9.30–12.30)

  • Najważniejsze pułapki i zagrożenia relacji handlowej
  • Psychologiczne gry klientów w procesie współpracy
  • Alternatywny system sprzedaży – podstawowe założenia;
  • Reguły postępowania w przypadku zastosowania Sandler Selling System

Sesja 2 9 czerwca (9.30-12.30)

  • Budowanie Innowacyjnej Relacji z Prospectem
  • Techniki Pozycjometru: Parafraza, klaryfikacja, dowartościowanie, Wprost
  • Taktyki zadawania pytań: Technika Odwracania – dystans i zarządzanie przebiegiem kontaktu

Sesja 3 10 czerwca (9.30-12.30)

  • Strategia Negatywnego Odwracania – sztuka zniechęcania, prawo do „Nie”, dystans do własnej oferty
  • Zarządzanie procesem zakupu  (Kontraktowanie i zabezpieczanie działań)
  • Zabezpieczanie uzgodnień z klientem

Sesja 4 15 czerwca (9.30-12.30)

  • Wprowadzenie do pojęcia „bólu” w sprzedaży i motywacji do zakupu
  • 30-sekundowa reklama
  • Monetyzacja bolu
  • Wzmacnianie motywacji do zakupu (praca z  ” lejkiem bólu”)

Sesja 5 16 czerwca ( 9.30 -12.30)

  • Weryfikacja gotowości klienta do zakupu (budżet)
  • Techniki pytań o budżet
  • Weryfikacja procesu decyzyjnego
  • Rozwiązanie/ oferta jako „lekarstwo przeciwbólowe” dla klienta
  • Technika B-C-Z-U
Bilet Foundations - Ewa Migo
2 500,00  3 075,00 
SOLD

Uczestnictwo w 5-dniowym (po 3h) seminarium szkoleniowym prowadzonym przez Partnera Sandler Training. Seminarium ma charakter wprowadzający do Systemu Sprzedaży Sandlera.
Rekomendujemy jako kontynuację udział w długofalowym procesie szkoleniowo-coachingowym, który zapewnia trwałe wdrożenia nowych, efektywnych sposobów działania.

Grupa liczy do 10 osób;

Podręcznik ćwiczeniowy „Foundations” na licencji Sandler Training wraz z materiałem wdrożeniowym;

Certyfikat (międzynarodowy) ukończenia programu.

Miesięczny dostęp do aplikacji Smart Improver.

    Szczegóły