fbpx

Foundations – Ewa Migo

Większość sprzedawców działa według bardzo podobnego modelu prowadzenia działań handlowych. Często bezrefleksyjnie stosują utarte praktyki sprzedażowe. Handlowcy popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.

Kup teraz
Dni
Godzin
Min
Sek

Większość sprzedawców działa według bardzo podobnego modelu prowadzenia działań handlowych.

Często bezrefleksyjnie stosują utarte praktyki sprzedażowe. Handlowcy popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci – znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców. Prowadzi to takich problemów jak:

  •  Trudność w skutecznym zamknięciu rozpoczętych procesów sprzedaży, ciągły komunikat: „Zastanowię się i odezwę się do Państwa”.
  • Klienci blokują dostęp do siebie, nie chcą umawiać się na spotkania
    i najchętniej proszą o „wysłanie oferty e-mailem”.
  • W przypadku konkretnej potrzeby klienci zbierają oferty od wielu
    konkurentów, stosują „bezpłatny consulting” i często wybierają
    najtańszą opcję.

Filozofia programu opiera się na odejściu od metod proponowanych w tradycyjnych szkoleniach, w tym także od tradycyjnych etapów sprzedaży, a skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu.

Czy Sandler jest skierowany również do mnie?

HANDLOWCY

którzy najczęściej korzystają ze szkoleń Sandlera, to osoby, które szukają rozwiązań dla następujących problemów występujących w sprzedaży:

  • Trudność w „dobiciu” się do odpowiednich osób i ich zainteresowaniu (pozyskiwanie/ rozwijanie),
  • Przeciągający się proces decyzyjny po stronie klienta,
  • Ciągła konieczność pokonywania obiekcji i wątpliwości klienta (częsta presja ceny, silna pozycja handlowa kupującego),
  • Duże oczekiwania klienta związane z aktywnością sprzedawcy (spotkania, demonstracje, prezentacje, doradztwo, itd.) i stosunkowo niska efektywność,
  • Częste/ długie kontakty z potencjalnymi klientami, którzy obiektywnie nie staną się klientami rzeczywistymi.

WŁAŚCICIELE

korzystają z Sandlera, jeżeli:

  • Szukają sposobów na powiększanie puli klientów, w sytuacji, kiedy przetrwanie ich przedsiębiorstwa jest związane z utrzymaniem nieustannej ekspansji,
  • Zarządzają działem handlowym borykającym się z prognozami braku wzrostu sprzedaży,
  • Doświadczają wysokiej rotacji personelu w dziale handlowym i są zaangażowani w proces rekrutacji nowych handlowców,
  • Tracą handlowców, w których szkolenie zainwestowali pokaźne zasoby, a którzy zasilają szeregi konkurencji,
  • Nadzorują skomplikowane, wieloetapowe procesy handlowe, które wymagają głębokiej wiedzy branżowej.

SPRZEDAJĄCY SPECJALIŚCI

(wolne zawody – sprzedaż usług profesjonalnych) korzystają z Sandlera, jeżeli:

  • Oddają za darmo – a nie sprzedają – swoją własną wiedzę i usługi,
  • Wchodzenie w rolę sprzedawcy kojarzy im się nieprzyjemnie z „wciskaniem” i manipulacją,
  • Sprzedają tylko poszczególne usługi, a nie potrafią zdyskontować swojej roli jako doradcy-eksperta.
- Najważniejsze pułapki i zagrożenia standardowych relacji między kupującym i sprzedającym. - Psychologiczne gry klientów w procesie współpracy. - Alternatywny system sprzedaży - podstawowe założenia Systemu Sprzedaży Sandlera.
- Łamanie schematu konwencji relacji - unikanie barier i „zmyleń” w kontakcie handlowym. - Zarządzanie i kontrolowanie procesu komunikowania się. - Diagnozowanie rzeczywistej gotowości do współpracy, budowanie niestandardowej relacji z klientem (Strategia Negatywnego Odwracania); dystans w rozmowie handlowej.
- Kontraktowanie. Tworzenie umów na działania. - Urealnianie zobowiązań.
- Budowanie i weryfikacja motywacji zakupowej. Praca z „bólem” i „dyskomfortem” klienta – prowadzenie rozmów nakierowanych na wzmacnianie i kreowanie potrzeb zakupowych. - Diagnoza gotowości o współpracy. Rozmowa o inwestycji i zaangażowaniu. - Przygotowywanie taktyki prezentacyjnej. Rozmowa o procesie decyzyjnym. Diagnoza sieci wpływu w organizacji.
- Retoryka prezentacji (język „bólu”, termometr sprzedaży).
Skuteczna trenerka, która zna się na sprzedaży. Entuzjastyczna i pełna pasji, dla której wiedza przekazywana na szkoleniach musi znaleźć odzwierciedlenie w wynikach. Ponad 15-letnie doświadczenie w sprzedaży pozwala jej na ekspercką analizę potencjału działów handlowych. Ostatnie 10 lat pracowała w branży finansowej, gdzie budowała, rozwijała i zarządzała zespołami sprzedaży. W Sandler Training zajmuje się dostarczaniem...
Więcej
Bilet Foundations - Ewa Migo
2 500,00  netto
Kup teraz

Uczestnictwo w 2-dniowym seminarium szkoleniowym
prowadzonym przez Partnera Sandler Training. Seminarium ma charakter wprowadzający do Systemu Sprzedaży Sandlera.
Rekomendujemy jako kontynuację udział w długofalowym procesie szkoleniowo-coachingowym, który zapewnia trwałe wdrożenia nowych, efektywnych sposobów działania.

Grupa liczy do 10 osób;

Podręcznik ćwiczeniowy „Foundations” na licencji Sandler Training wraz z materiałem wdrożeniowym;

Certyfikat (międzynarodowy) ukończenia programu.

Szczegóły