fbpx

Foundations – Magdalena Krawczak

„Foundations” to intensywne, dwudniowe seminarium szkoleniowe prowadzone przez Certyfikowanego trenera Sandler Training w grupie liczącej nie więcej niż 12 osób.

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

System Sandlera opiera się na odejściu od metod proponowanych w tradycyjnych szkoleniach, w tym także od tradycyjnych etapów sprzedaży, i skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu.

System Sandlera poddaje w wątpliwość dotychczasowe rozważania na temat:

  • Jakich technik i metod budowania relacji z klientem powinien dzisiaj używać handlowiec, a z czego powinien zrezygnować?
  • Co i jak sprzedawca powinien kontrolować w rozmowie z klientem?
  • Jakie są etapy i zadania w kontakcie handlowym?
  • Jak powinien postrzegać rolę swoją i klienta w relacji handlowej?
  • Jak zbudować osobisty komfort pracy?

„Foundations” to intensywne, dwudniowe seminarium szkoleniowe prowadzone przez Certyfikowanego trenera Sandler Training w grupie liczącej nie więcej niż 12 osób.

Jak budować relacje w oparciu o szczerość i bycie wprost. Podstawowe założenia Metodyki Sandlera. Innowacja w relacji. Nawiązywanie i budowanie niestandardowej relacji z klientem. / Jak zachęcać bez zachęcania. Łamanie schematu. Techniki relacyjne. Unikanie barier i „zmyleń” w komunikacji. Dystans w rozmowie. / Jak umiejętnie zarządzać procesem sprzedaży. Najważniejsze pułapki i zagrożenia standardowych relacji z klientem. Kontraktowanie, czyli sztuka bycia gospodarzem relacji. / Jak kwalifikować klientów. Diagnozowanie rzeczywistej gotowości do współpracy. Strategia Negatywnego Odwracania.
Prelegenci :
    Jak budować motywację do zakupu. Budowanie i weryfikacja motywacji. Praca z „bólem” i „dyskomfortem” klienta. Sztuka prowadzenia rozmów nakierowanych na kreowanie i wzmacnianie potrzeby zakupu. / Jak mapować i badać proces decyzyjny. Przygotowywanie taktyki prezentacyjnej. Rozmowa o procesie decyzyjnym. Diagnoza sieci wpływu w organizacji i sposobu podejmowania decyzji. / Jak zabezpieczać ustalenia z klientem. Zabezpieczenie. Tworzenie umów na działania. Sztuka rozmowy o inwestycji i zaangażowaniu. Urealnianie zobowiązań. / Jak skutecznie prowadzić rozmowy prospectingowe. Retoryka prezentacji. Język „bólu”, termometr sprzedaży.
    Prelegenci :
      Foundations
      2 500,00  3 075,00 
      SOLD

      Uczestnictwo w 2-dniowym seminarium szkoleniowym
      prowadzonym przez Certyfikowanego trenera Sandler
      Training w grupie liczącej nie więcej niż 12 osób.
      Podręcznik ćwiczeniowy „Foundations” na licencji Sandler Training wraz z materiałem wdrożeniowym.
      Certyfikat (międzynarodowy) ukończenia programu.
      Sala szkoleniowa o wysokim standardzie, bufet kawowy
      oraz lunch.

        Szczegóły