
Jak pozyskiwać klientów i prowadzić sprzedaż w czasach zarazy?
Niby jest jeszcze jakiś ruch, niby jeszcze klienci dzwonią i pytają, niby niektórzy nawet składają zamówienia. Jakoś jeszcze się interes kręci. Tyle że w słuchawce – w miejsce standardowego „proszę mi wysłać ofertę” – coraz częściej pewnie słyszysz „Odłóżmy to na lepsze czasy”. Albo: „W obecnej sytuacji musimy się wstrzymać”… I z coraz większym niepokojem patrzysz na swój życiodajny strumień złotych polskich, który dotąd płynął wartkim nurtem, a od trzech tygodni z każdym dniem coraz bardziej wysycha.
Darwin podsumował kiedyś swoją teorię ewolucji jednym zdaniem: „Przetrwają nie ci, którzy są najsilniejsi, ale ci, którzy najlepiej przystosowują się do zmian”. Dziś ta zasada nabiera szczególnie na aktualności.
Jak zatem przystosować się zmian, które gwałtownie nastąpiły na rynku? Jak działać w czasach zarazy? Skąd brać klientów i jak z nimi dziś pracować? Jak sprzedawać i zarabiać pieniądze?
Nazywam się Krzysztof Rzepkowski i jestem sprzedawcą oraz konsultantem w organizacji Sandler Training, która świadczy usługi doradcze niemal na całym świecie. Od kilku miesięcy współpracuję z firmą Red Snake, zwiększając kompetencje sprzedażowe jej dystrybutorów. Dziś, w tych trudnych czasach, chcę podzielić się z Tobą swoim doświadczeniem oraz doświadczeniem mojej firmy, by pomóc ci w zdobywaniu nowych klientów i kontynuowaniu sprzedaży.

Podczas szkolenia:
- wypracujemy nowe kanały pozyskiwania klientów w branży budowlanej;
- poznasz technikę, która wymiernie podnosi skuteczność rozmów telefonicznych;
- dostaniesz narzędzia potrzebne do budowania relacji w świecie on-line i lojalizowania klientów;
- dowiesz się, jak wzbudzać w kliencie zainteresowanie jedną wiadomością tekstową;
- poznasz skuteczny sposób wywierania wpływu na klientów.