fbpx

Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera – 3.09

Wciskać, bronić się czy omamiać? Kontrowersyjne? To tylko jedno z ujęć problemu efektywności handlowej. To również pytanie o skuteczność dotychczas stosowanych metod sprzedaży. Wyniki poniżej oczekiwań mogą być spowodowane bezrefleksyjnym stosowaniem utartych praktyk sprzedażowych. Handlowcy często popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.

Kup teraz
Dni
Godzin
Min
Sek

Złam schemat działania i zacznij sprzedawać!

Filozofia programu opiera się na odejściu od metod proponowanych w tradycyjnych szkoleniach, w tym także od tradycyjnych etapów sprzedaży, i skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu. System Sandlera poddaje w wątpliwość dotychczasowe rozważania na temat:

  • Co i jak powinien w rzeczywistości kontrolować sprzedawca w rozmowie z klientem?
  • Jakie są etapy i zadania w kontakcie handlowym?
  • Jakich technik i metod budowania relacji z klientem powinien używać handlowiec, a z czego powinien zrezygnować?
  • Jak powinien postrzegać rolę swoją i klienta w relacji handlowej?
  • Jak zbuduje osobisty komfort pracy?

Program oparty o metodykę Sandlera to nie jednorazowe szkolenie, nakierowane na rozwój punktowych umiejętności, ale kompleksowy system (proces) edukacyjny, którego rezultatem jest trwała zmiana w sposobie sprzedawania i podejścia do klienta (tzw. kulturze sprzedażowej).
Dzięki rozłożeniu całego procesu w czasie, zróżnicowanej metodologii, stałemu monitoringowi i permanentnemu wsparciu merytorycznemu, „nowa” wiedza sprzedażowa jest przez uczestników lepiej przyswajana i szybciej staje się częścią ich repertuaru zachowań.

Dla kogo?

Sprzedawcy

Szkolenie spełni Twoje oczekiwania, jeśli:

  • Masz trudność w „dobiciu” się do odpowiednich osób i zainteresowanie ich (pozyskiwanie/rozwijanie)
  • Po stronie klienta często „rozbijasz się”
    o długotrwały, przeciągający się proces decyzyjny (wiele osób, procedury, przetargi itd.)
  • Jesteś zmuszony pokonywać obiekcje
    i wątpliwości klienta (częsta presja ceny, silna pozycja handlowa kupującego)
  • Klient przedstawia wysokie oczekiwania, które angażują Cię w stopniu niewspółmiernym do potencjalnych wyników współpracy (spotkania, demonstracje, prezentacje, doradztwo itd.)
  • Zdarza Ci się utrzymywać kontakty
    z potencjalnymi klientami, którzy obiektywnie nigdy nie staną się klientami rzeczywistymi

Menedżerowie

Program Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera usprawni Twoje działania, jeśli:

  • Szukasz sposobów na powiększanie puli klientów, w sytuacji, kiedy przetrwanie przedsiębiorstwa jest związane
    z utrzymaniem nieustannej ekspansji
  • Zarządzasz działem handlowym borykającym się z prognozami braku wzrostu sprzedaży
  • Doświadczasz wysokiej rotacji personelu
    w dziale handlowym i jesteś zaangażowany w proces rekrutacji nowych handlowców
  • Tracisz handlowców, w których szkolenie zainwestowałeś pokaźne zasoby, a którzy teraz zasilają szeregi konkurencji
  • Nadzorujesz skomplikowane, wieloetapowe procesy handlowe, które wymagają głębokiej wiedzy branżowej

W trakcie procesu...

Smart Improver

Smart Improver aplikacja, wirtualny coach, superwizor, który wyznacza zadania wdrożeniowe, sprawdza wiedzę, monitoruje poziom realizacji i zastosowania nowych technik, jednocześnie nagradza sukcesy. Wszyscy uczestnicy Smart Improver biorą udział w rywalizacji o miano najlepszego „wdrożyciela” nowych kompetencji. Wirtualny „przyjaciel” przez cały czas czuwa i wspiera, w taki sposób, aby wzmacniać pożądane działania i eliminować błędy oraz złe nawyki. W praktyce uczestnicy otrzymują 1 misję dziennie do wykonania. Wszystko w lekkiej formie grywalizacji.

Dofinansowanie

Istnieje możliwość uzyskania dofinansowania na szkolenia, doradztwo, coaching i mentoring.
W zależności od województwa wynosi ono od 50% do nawet 80% i skierowane jest do przedsiębiorców (w tym sieci partnerskich, franczyzowych etc.) ze wszystkich województw, za wyjątkiem mazowieckiego i pomorskiego.

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci je uzyskać.

Dowiesz się w jakie pułapki wpadają sprzedawcy i dlaczego odnoszą porażki. Poznasz alternatywny model działania, który odczaruje sprzedaż i pokaże jej nowe oblicze
Poznasz niestandardowe techniki budowania relacji z klientem, które pozwolą ci szybko zbudować zaufanie klienta, pokazać autentyczność w działaniu oraz odróżnić się od „klasycznych” sprzedawców. Dowiesz się również jak budować długofalowe, partnerskie relacje
Opanujesz nowe metody zarządzania rozmową z klientem i dowiesz się dlaczego „kto pyta, ten rządzi”
Nauczysz się jak zarządzać emocjami klienta, budować poczucie komfortu oraz jak wywierać wpływ na decyzje klienta w „nieinwazyjny” sposób.
Dowiesz się jak uniknąć pułapki „bezpłatnego” consultingu i przepalania czasu na rozmowy „z góry” skazane na porażkę. Będziesz wiedział, jak zarządzić procesem sprzedaży i trzymać kontrolę w rozmowie.
Poznasz najskrytszą tajemnicę modelu sprzedaży Sandlera, czyli co jest najsilniejszym bodźcem zakupowym dla klientów. Wypracujemy „Bóle twoich klientów” i nauczymy się o nich rozmawiać
Nauczysz się jak prowadzić rozmowę z klientem tak aby dotrzeć do jego najważniejszych wyzwań i pomóc mu znaleźć rozwiązanie
Ekonomia sprzedażowa, czyli jak pokazywać klientowi potencjalną skalę jego problemów.
Po tym module nie będziesz miał skrupułów, aby rozmawiać z klientem o jego gotowości do zainwestowania w twoje rozwiązanie a pieniądze przestaną być tematem tabu.
Dowiesz się jak poruszać się po organizacji klienta i poznawać najważniejsze kryteria oraz osoby mające wpływ na decyzje w twoim temacie.
Ten warsztat pozwoli ci przejść przez całą kwalifikację klienta i nabyć umiejętność szacowania czy dany klient jest wart twojego zaangażowania lub jest realna szansa na biznes.
Dowiesz się jak w syntetyczny sposób przedstawić rozwiązanie problemu twojego klienta oraz jak zabezpieczyć się przed potencjalną „ucieczką” z poczynionych ustaleń.
Pokażemy Ci niestandardowe metody prowadzenia rozmowy telefonicznej zarówno z „bramkarzem” jak i decydentem oraz jakich błędów unikać w komunikacji mailowej.
Nauczymy Cię jak inspirować i w atrakcyjny sposób przedstawiać treści. Chcemy, aby twój klient był oczarowany nie twoim rozwiązaniem, ale również Tobą.
Nauczymy Cie jak prowadzić działania prospectingowe w dzisiejszych czasach korzystając m.in. z mediów społecznościowych.
Na koniec sprawdzimy na ile realnie skorzystałeś ze szkolenia i co zapamiętałeś z całego cyklu. Certyfikacja u nas to nie „papier” za obecności, lecz dowód twoich nowych nabytych umiejętności.
Konsultant, trener, mentor. Swoje doświadczenie zdobywała przez 18 lat pracy na rynku finansowym, w polskich i międzynarodowych instytucjach, gdzie przeszła drogę od specjalisty do wiceprezesa ds. sprzedaży. W 2015r. na liście 200 najbardziej wpływowych kobiet polskiego sektora finansowego. Posiada tytuł Chartered Financial Analyst, aktywnie działa w środowisku finansowym również jako senior mentor. Entuzjastka szczerości i...
More about speaker
Skuteczna trenerka, która zna się na sprzedaży. Entuzjastyczna i pełna pasji, dla której wiedza przekazywana na szkoleniach musi znaleźć odzwierciedlenie w wynikach. Ponad 15-letnie doświadczenie w sprzedaży pozwala jej na ekspercką analizę potencjału działów handlowych. Ostatnie 10 lat pracowała w branży finansowej, gdzie budowała, rozwijała i zarządzała zespołami sprzedaży. W Sandler Training zajmuje się dostarczaniem...
More about speaker
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera - 3.09
7 500,00  9 225,00 
Kup teraz

Uczestnictwo w łącznie 56-godzinnym programie szkoleniowo-coachingowym. Sesje prowadzone są w formule 3,5-godzinnych spotkań on-line prowadzonych raz w tygodniu.

Udział w procesie rozwojowym w grupie do 18 osób.

Uczestnictwo w badaniu kwestionariuszowym Extended DISC, pozwalającym na przygotowywanie indywidualnego planu pracy nad efektywnością osobistego stylu komunikowania się w procesie komunikacji z klientami.

Podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie zajęć oraz specjalnie opracowane materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną pracę).

Udział każdego z uczestników procesu w 2-miesięcznym Projekcie grywalizacyjnym wykorzystującym Smart Improver - mobilną aplikację, wirtualnego coach, superwizora, który wyznacza zadania wdrożeniowe, sprawdza wiedzę, monitoruje poziom realizacji i zastosowania nowych technik, jednocześnie nagradza sukcesy i gani za zaniechania. Wirtualny „przyjaciel” przez cały czas czuwa i wspiera, w taki sposób, aby wzmacniać pożądane działania i eliminować błędy oraz złe nawyki.

Międzynarodowy certyfikat ukończenia programu.

Przy zgłoszeniu 2 uczestników - 10% zniżki dla każdego,
Przy zgłoszeniu 3 uczestników i więcej - 15% zniżki dla każdego.
Jednorazowa wpłata na 10 dni przed rozpoczęciem szkolenia i wcześniej - 5% rabatu

Szczegóły