fbpx

Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera – 12.10

Wciskać, bronić się czy omamiać? Kontrowersyjne? To tylko jedno z ujęć problemu efektywności handlowej. To również pytanie o skuteczność dotychczas stosowanych metod sprzedaży. Wyniki poniżej oczekiwań mogą być spowodowane bezrefleksyjnym stosowaniem utartych praktyk sprzedażowych. Handlowcy często popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

Złam schemat działania i zacznij sprzedawać!

Filozofia programu opiera się na odejściu od metod proponowanych w tradycyjnych szkoleniach, w tym także od tradycyjnych etapów sprzedaży, i skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu. System Sandlera poddaje w wątpliwość dotychczasowe rozważania na temat:

  • Co i jak powinien w rzeczywistości kontrolować sprzedawca w rozmowie z klientem?
  • Jakie są etapy i zadania w kontakcie handlowym?
  • Jakich technik i metod budowania relacji z klientem powinien używać handlowiec, a z czego powinien zrezygnować?
  • Jak powinien postrzegać rolę swoją i klienta w relacji handlowej?
  • Jak zbuduje osobisty komfort pracy?

Program oparty o metodykę Sandlera to nie jednorazowe szkolenie, nakierowane na rozwój punktowych umiejętności, ale kompleksowy system (proces) edukacyjny, którego rezultatem jest trwała zmiana w sposobie sprzedawania i podejścia do klienta (tzw. kulturze sprzedażowej).
Dzięki rozłożeniu całego procesu w czasie, zróżnicowanej metodologii, stałemu monitoringowi i permanentnemu wsparciu merytorycznemu, „nowa” wiedza sprzedażowa jest przez uczestników lepiej przyswajana i szybciej staje się częścią ich repertuaru zachowań.

Dla kogo?

Sprzedawcy

Szkolenie spełni Twoje oczekiwania, jeśli:

  • Masz trudność w „dobiciu” się do odpowiednich osób i zainteresowanie ich (pozyskiwanie/rozwijanie)
  • Po stronie klienta często „rozbijasz się”
    o długotrwały, przeciągający się proces decyzyjny (wiele osób, procedury, przetargi itd.)
  • Jesteś zmuszony pokonywać obiekcje
    i wątpliwości klienta (częsta presja ceny, silna pozycja handlowa kupującego)
  • Klient przedstawia wysokie oczekiwania, które angażują Cię w stopniu niewspółmiernym do potencjalnych wyników współpracy (spotkania, demonstracje, prezentacje, doradztwo itd.)
  • Zdarza Ci się utrzymywać kontakty
    z potencjalnymi klientami, którzy obiektywnie nigdy nie staną się klientami rzeczywistymi

Menedżerowie

Program Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera usprawni Twoje działania, jeśli:

  • Szukasz sposobów na powiększanie puli klientów, w sytuacji, kiedy przetrwanie przedsiębiorstwa jest związane
    z utrzymaniem nieustannej ekspansji
  • Zarządzasz działem handlowym borykającym się z prognozami braku wzrostu sprzedaży
  • Doświadczasz wysokiej rotacji personelu
    w dziale handlowym i jesteś zaangażowany w proces rekrutacji nowych handlowców
  • Tracisz handlowców, w których szkolenie zainwestowałeś pokaźne zasoby, a którzy teraz zasilają szeregi konkurencji
  • Nadzorujesz skomplikowane, wieloetapowe procesy handlowe, które wymagają głębokiej wiedzy branżowej

W trakcie procesu...

Smart Improver

Smart Improver aplikacja, wirtualny coach, superwizor, który wyznacza zadania wdrożeniowe, sprawdza wiedzę, monitoruje poziom realizacji i zastosowania nowych technik, jednocześnie nagradza sukcesy. Wszyscy uczestnicy Smart Improver biorą udział w rywalizacji o miano najlepszego „wdrożyciela” nowych kompetencji. Wirtualny „przyjaciel” przez cały czas czuwa i wspiera, w taki sposób, aby wzmacniać pożądane działania i eliminować błędy oraz złe nawyki. W praktyce uczestnicy otrzymują 1 misję dziennie do wykonania. Wszystko w lekkiej formie grywalizacji.

Co wyniesiesz ze szkolenia:

  • nauczysz się skutecznie sprzedawać wykorzystując siedem etapów „nowego” systemu sprzedaży w rozmowie handlowej;
  • poznasz i przećwiczysz niestandardowe (i skuteczne) techniki sprzedaży zawarte w programie szkolenia
  • dostaniesz dostęp do pilnie strzeżonego know-how Sandler Selling System®
  • nabędziesz kompetencje społeczne
  • zaczniesz zarabiać więcej!

Dofinansowanie

Istnieje możliwość uzyskania dofinansowania na szkolenia, doradztwo, coaching i mentoring.
W zależności od województwa wynosi ono od 50% do nawet 80% i skierowane jest do przedsiębiorców (w tym sieci partnerskich, franczyzowych etc.) ze wszystkich województw, za wyjątkiem mazowieckiego i pomorskiego.

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci je uzyskać.

Dowiesz się w jakie pułapki wpadają sprzedawcy i dlaczego odnoszą porażki. Poznasz alternatywny model działania, który odczaruje sprzedaż i pokaże jej nowe oblicze
Prelegenci :
    Poznasz niestandardowe techniki budowania relacji z klientem, które pozwolą ci szybko zbudować zaufanie klienta, pokazać autentyczność w działaniu oraz odróżnić się od „klasycznych” sprzedawców. Dowiesz się również jak budować długofalowe, partnerskie relacje
    Prelegenci :
      Opanujesz nowe metody zarządzania rozmową z klientem i dowiesz się dlaczego „kto pyta, ten rządzi”
      Prelegenci :
        Nauczysz się jak zarządzać emocjami klienta, budować poczucie komfortu oraz jak wywierać wpływ na decyzje klienta w „nieinwazyjny” sposób.
        Prelegenci :
          Dowiesz się jak uniknąć pułapki „bezpłatnego” consultingu i przepalania czasu na rozmowy „z góry” skazane na porażkę. Będziesz wiedział, jak zarządzić procesem sprzedaży i trzymać kontrolę w rozmowie.
          Prelegenci :
            Poznasz najskrytszą tajemnicę modelu sprzedaży Sandlera, czyli co jest najsilniejszym bodźcem zakupowym dla klientów. Wypracujemy „Bóle twoich klientów” i nauczymy się o nich rozmawiać
            Prelegenci :
              Nauczysz się jak prowadzić rozmowę z klientem tak aby dotrzeć do jego najważniejszych wyzwań i pomóc mu znaleźć rozwiązanie
              Prelegenci :
                Ekonomia sprzedażowa, czyli jak pokazywać klientowi potencjalną skalę jego problemów.
                Prelegenci :
                  Po tym module nie będziesz miał skrupułów, aby rozmawiać z klientem o jego gotowości do zainwestowania w twoje rozwiązanie a pieniądze przestaną być tematem tabu.
                  Prelegenci :
                    Dowiesz się jak poruszać się po organizacji klienta i poznawać najważniejsze kryteria oraz osoby mające wpływ na decyzje w twoim temacie.
                    Prelegenci :
                      Ten warsztat pozwoli ci przejść przez całą kwalifikację klienta i nabyć umiejętność szacowania czy dany klient jest wart twojego zaangażowania lub jest realna szansa na biznes.
                      Prelegenci :
                        Dowiesz się jak w syntetyczny sposób przedstawić rozwiązanie problemu twojego klienta oraz jak zabezpieczyć się przed potencjalną „ucieczką” z poczynionych ustaleń.
                        Prelegenci :
                          Pokażemy Ci niestandardowe metody prowadzenia rozmowy telefonicznej zarówno z „bramkarzem” jak i decydentem oraz jakich błędów unikać w komunikacji mailowej.
                          Prelegenci :
                            Nauczymy Cię jak inspirować i w atrakcyjny sposób przedstawiać treści. Chcemy, aby twój klient był oczarowany nie twoim rozwiązaniem, ale również Tobą.
                            Prelegenci :
                              Nauczymy Cie jak prowadzić działania prospectingowe w dzisiejszych czasach korzystając m.in. z mediów społecznościowych.
                              Prelegenci :
                                Na koniec sprawdzimy na ile realnie skorzystałeś ze szkolenia i co zapamiętałeś z całego cyklu. Certyfikacja u nas to nie „papier” za obecności, lecz dowód twoich nowych nabytych umiejętności.
                                Prelegenci :
                                  Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera - 12.10
                                  8 500,00  10 455,00 
                                  SOLD

                                  Uczestnictwo w łącznie 56-godzinnym programie szkoleniowo-coachingowym. Sesje prowadzone są w formule 3,5-godzinnych spotkań on-line prowadzonych 2 razy w tygodniu.

                                  Udział w procesie rozwojowym w grupie do 18 osób.

                                  Uczestnictwo w badaniu kwestionariuszowym Extended DISC, pozwalającym na przygotowywanie indywidualnego planu pracy nad efektywnością osobistego stylu komunikowania się w procesie komunikacji z klientami.

                                  Podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie zajęć oraz specjalnie opracowane materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną pracę).

                                  Udział każdego z uczestników procesu w 2-miesięcznym Projekcie grywalizacyjnym wykorzystującym Smart Improver - mobilną aplikację, wirtualnego coach, superwizora, który wyznacza zadania wdrożeniowe, sprawdza wiedzę, monitoruje poziom realizacji i zastosowania nowych technik, jednocześnie nagradza sukcesy i gani za zaniechania. Wirtualny „przyjaciel” przez cały czas czuwa i wspiera, w taki sposób, aby wzmacniać pożądane działania i eliminować błędy oraz złe nawyki.

                                  Międzynarodowy certyfikat ukończenia programu.

                                  Przy zgłoszeniu 2 uczestników - 10% zniżki dla każdego,
                                  Przy zgłoszeniu 3 uczestników i więcej - 15% zniżki dla każdego.
                                  Jednorazowa wpłata na 10 dni przed rozpoczęciem szkolenia i wcześniej - 5% rabatu

                                    Po ukończeniu szkolenia uczestnik:

                                    WIE:

                                    • w jakie pułapki wpadają sprzedawcy i dlaczego odnoszą porażki;
                                    • jaki jest alternatywny model działania, który odczaruje sprzedaż i pokaże jej nowe oblicze;
                                    • jakie są niestandardowe techniki budowania relacji z klientem, które pozwolą szybko zbudować zaufanie klienta, pokazać autentyczność w działaniu oraz odróżnić się od „klasycznych” sprzedawców;
                                    • jak budować długofalowe, partnerskie relacje;
                                    • jak uniknąć pułapki „bezpłatnego” consultingu i przepalania czasu na rozmowy „z góry” skazane na porażkę;
                                    • jak zarządzić procesem sprzedaży i trzymać kontrolę w rozmowie;
                                    • co jest najskrytszą tajemnicę modelu sprzedaży Sandlera, czyli co jest najsilniejszym bodźcem zakupowym dla klientów;
                                    • jak pokazywać klientowi potencjalną skalę jego problemów;
                                    • jak poruszać się po organizacji klienta i poznawać najważniejsze kryteria oraz osoby mające wpływ na decyzje;
                                    • jak w syntetyczny sposób przedstawić rozwiązanie problemu klienta oraz jak zabezpieczyć się przed potencjalną „ucieczką” z poczynionych ustaleń;
                                    • jak inspirować i w atrakcyjny sposób przedstawiać treści.

                                    POTRAFI, w oparciu o model sprzedaży Sandler Selling System®:

                                    • zarządzić rozmową z klientem i dowiedzieć się dlaczego „kto pyta, ten rządzi”;
                                    • zarządzać emocjami klienta, budować poczucie komfortu oraz jak wywierać wpływ na decyzje klienta w „nieinwazyjny” sposób;
                                    • wypracować „Bóle Swoich klientów” i nauczyć się o nich rozmawiać;
                                    • prowadzić rozmowę z klientem tak, aby dotrzeć do jego najważniejszych wyzwań i pomóc mu znaleźć rozwiązanie;
                                    • rozmawiać z klientem o jego gotowości do zainwestowania w proponowane rozwiązanie, a pieniądze przestaną być tematem taboo;
                                    • przejść przez całą kwalifikację klienta i nabędzie umiejętność szacowania czy dany klient jest wart zaangażowania lub jest realna szansa na biznes;
                                    • w niestandardowy sposób prowadzić rozmowy telefonicznej zarówno z „bramkarzem” jak i decydentem oraz unikać błędów w komunikacji mailowej;
                                    • prowadzić działania prospectingowe w dzisiejszych czasach korzystając m.in. z mediów społecznościowych.

                                    Szczegóły