fbpx

Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera – 17.12

Wciskać, bronić się czy omamiać? Kontrowersyjne? To tylko jedno z ujęć problemu efektywności handlowej. To również pytanie o skuteczność dotychczas stosowanych metod sprzedaży. Wyniki poniżej oczekiwań mogą być spowodowane bezrefleksyjnym stosowaniem utartych praktyk sprzedażowych. Handlowcy często popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.

Kup teraz
Dni
Godzin
Min
Sek

Złam schemat działania i zacznij sprzedawać!

Filozofia programu opiera się na odejściu od metod proponowanych w tradycyjnych szkoleniach, w tym także od tradycyjnych etapów sprzedaży, i skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu. System Sandlera poddaje w wątpliwość dotychczasowe rozważania na temat:

  • Co i jak powinien w rzeczywistości kontrolować sprzedawca w rozmowie z klientem?
  • Jakie są etapy i zadania w kontakcie handlowym?
  • Jakich technik i metod budowania relacji z klientem powinien używać handlowiec, a z czego powinien zrezygnować?
  • Jak powinien postrzegać rolę swoją i klienta w relacji handlowej?
  • Jak zbuduje osobisty komfort pracy?

Program oparty o metodykę Sandlera to nie jednorazowe szkolenie, nakierowane na rozwój punktowych umiejętności, ale kompleksowy system (proces) edukacyjny, którego rezultatem jest trwała zmiana w sposobie sprzedawania i podejścia do klienta (tzw. kulturze sprzedażowej).
Dzięki rozłożeniu całego procesu w czasie, zróżnicowanej metodologii, stałemu monitoringowi i permanentnemu wsparciu merytorycznemu, „nowa” wiedza sprzedażowa jest przez uczestników lepiej przyswajana i szybciej staje się częścią ich repertuaru zachowań.

Dla kogo?

Sprzedawcy

Szkolenie spełni Twoje oczekiwania, jeśli:

  • Masz trudność w „dobiciu” się do odpowiednich osób i zainteresowanie ich (pozyskiwanie/rozwijanie)
  • Po stronie klienta często „rozbijasz się”
    o długotrwały, przeciągający się proces decyzyjny (wiele osób, procedury, przetargi itd.)
  • Jesteś zmuszony pokonywać obiekcje
    i wątpliwości klienta (częsta presja ceny, silna pozycja handlowa kupującego)
  • Klient przedstawia wysokie oczekiwania, które angażują Cię w stopniu niewspółmiernym do potencjalnych wyników współpracy (spotkania, demonstracje, prezentacje, doradztwo itd.)
  • Zdarza Ci się utrzymywać kontakty
    z potencjalnymi klientami, którzy obiektywnie nigdy nie staną się klientami rzeczywistymi

Menedżerowie

Program Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera usprawni Twoje działania, jeśli:

  • Szukasz sposobów na powiększanie puli klientów, w sytuacji, kiedy przetrwanie przedsiębiorstwa jest związane
    z utrzymaniem nieustannej ekspansji
  • Zarządzasz działem handlowym borykającym się z prognozami braku wzrostu sprzedaży
  • Doświadczasz wysokiej rotacji personelu
    w dziale handlowym i jesteś zaangażowany w proces rekrutacji nowych handlowców
  • Tracisz handlowców, w których szkolenie zainwestowałeś pokaźne zasoby, a którzy teraz zasilają szeregi konkurencji
  • Nadzorujesz skomplikowane, wieloetapowe procesy handlowe, które wymagają głębokiej wiedzy branżowej

W trakcie procesu...

Smart Improver

Smart Improver to aplikacja, wirtualny coach, superwizor, który wyznacza zadania wdrożeniowe, sprawdza wiedzę, monitoruje poziom realizacji i zastosowania nowych technik, jednocześnie nagradza sukcesy. Wszyscy uczestnicy Smart Improver biorą udział w rywalizacji o miano najlepszego „wdrożyciela” nowych kompetencji. Wirtualny „przyjaciel” przez cały czas czuwa i wspiera, w taki sposób, aby wzmacniać pożądane działania i eliminować błędy oraz złe nawyki. W praktyce uczestnicy otrzymują 1 misję dziennie do wykonania. Wszystko w lekkiej formie grywalizacji.

Dofinansowanie

Istnieje możliwość uzyskania dofinansowania na szkolenia, doradztwo, coaching i mentoring.
W zależności od województwa wynosi ono od 50% do nawet 80% i skierowane jest do przedsiębiorców (w tym sieci partnerskich, franczyzowych etc.) ze wszystkich województw, za wyjątkiem mazowieckiego i pomorskiego.

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci je uzyskać.

Wprowadzenie do modelu Sandler Selling System; Budowanie Innowacyjnej Relacji z Prospectem - analiza modelu i raportu Extended DISC.
Budowanie Innowacyjnej Relacji z Prospectem (Techniki Pozycjometru, Taktyka Odwracania).
Strategia Negatywnego Odwracania, zarządzanie procesem sprzedaży (Kontraktowanie i Zabezpieczanie działań).
Kwalifikacja Prospecta - Budowanie motywacji do zakupu (Lejek Bólu), Ćwiczenia wdrożeniowe (symulacje biznesowe.
Kwalifikacja Prospecta - badanie gotowości klienta do zakupu (Budżet), Rozmowa o decyzji zakupowej (Decyzja).
Prezentacja Rozwiązania i Zabezpieczanie sprzedaży. Sztuka prezentacji na podstawie książki: „Błąd Power Pointa”.
Rozmowa telefoniczna. Sztuka przechodzenia bramkarza, 30- sek. Reklama, Negocjacje – zagrywki klientów i triki negocjacyjne.
Warsztaty treningowe, case study oparte o cały proces sprzedaży Sandlera.
Szef sprzedaży z doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych firmach m.in. z branży FMCG, Automotive oraz dóbr luksusowych. Jego doświadczenie obejmuje m.in. tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie kontraktów z kluczowymi klientami, rekrutacja i szkolenia pracowników, realizacja i egzekwowanie planów sprzedażowych. Dzięki pracy w różnych branżach doskonale rozumie problemy dzisiejszych sprzedawców. W 2017...
More about speaker
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera - 17.12
8 500,00  10 455,00 
Kup teraz

Uczestnictwo w 56-godzinnym programie szkoleniowo-coachingowym. Sesje prowadzone są w formule 7-godzinnych spotkań, prowadzonych co dwa/trzy tygodnie.

Udział w procesie rozwojowym w grupie do 18 osób.

Uczestnictwo w badaniu kwestionariuszowym Extended DISC, pozwalającym na przygotowywanie
indywidualnego planu pracy nad efektywnością osobistego stylu komunikowania się w procesie
komunikacji z klientami.

Podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie zajęć oraz specjalnie opracowane
materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną pracę).

Udział każdego z uczestników procesu w trzymiesięcznym Projekcie grywalizacyjnym wykorzystującym Smart Improver - mobilną aplikację, wirtualnego coacha, superwizora, który wyznacza zadania wdrożeniowe, sprawdza wiedzę, monitoruje poziom realizacji i zastosowania nowych technik, jednocześnie nagradza sukcesy i gani za zaniechania. Wirtualny „przyjaciel” przez cały czas czuwa i wspiera, w taki sposób, aby wzmacniać pożądane działania i eliminować błędy oraz złe nawyki.

Międzynarodowy certyfikat ukończenia programu.

Przy zgłoszeniu 2 uczestników - 10% zniżki dla każdego,
Przy zgłoszeniu 3 uczestników i więcej - 15% zniżki dla każdego.
Jednorazowa wpłata na 10 dni przed rozpoczęciem szkolenia i wcześniej - 5% rabatu

Szczegóły