Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera – 2.04

Wciskać, bronić się czy omamiać? Kontrowersyjne? To tylko jedno z ujęć problemu efektywności handlowej. To również pytanie o skuteczność dotychczas stosowanych metod sprzedaży. Wyniki poniżej oczekiwań mogą być spowodowane bezrefleksyjnym stosowaniem utartych praktyk sprzedażowych. Handlowcy często popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.

Kup teraz
Dni
Godzin
Min
Sek
Złam schemat działania i zacznij sprzedawać!

Filozofia programu opiera się na odejściu od metod proponowanych w tradycyjnych szkoleniach, w tym także od tradycyjnych etapów sprzedaży, i skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu. System Sandlera poddaje w wątpliwość dotychczasowe rozważania na temat:

  • Co i jak powinien w rzeczywistości kontrolować sprzedawca w rozmowie
    z klientem?
  • Jakie są etapy i zadania w kontakcie handlowym?
  • Jakich technik i metod budowania relacji z klientem powinien używać handlowiec, a z czego powinien zrezygnować?
  • Jak powinien postrzegać rolę swoją i klienta w relacji handlowej?
  • Jak zbuduje osobisty komfort pracy?

Program oparty o metodykę Sandlera to nie jednorazowe szkolenie, nakierowane na rozwój punktowych umiejętności, ale kompleksowy system (proces) edukacyjny, którego rezultatem jest trwała zmiana w sposobie sprzedawania i podejścia do klienta (tzw. kulturze sprzedażowej).
Dzięki rozłożeniu całego procesu w czasie, zróżnicowanej metodologii, stałemu monitoringowi i permanentnemu wsparciu merytorycznemu, „nowa” wiedza sprzedażowa jest przez uczestników lepiej przyswajana i szybciej staje się częścią ich repertuaru zachowań.

Dla kogo?

Sprzedawcy

Szkolenie spełni Twoje oczekiwania, jeśli:

  • Masz trudność w „dobiciu” się do odpowiednich osób i zainteresowanie ich (pozyskiwanie/rozwijanie)
  • Po stronie klienta często „rozbijasz się” o długotrwały, przeciągający się proces decyzyjny (wiele osób, procedury, przetargi itd.)
  • Jesteś zmuszony pokonywać obiekcje i wątpliwości klienta
    (częsta presja ceny, silna pozycja handlowa kupującego)
  • Klient przedstawia wysokie oczekiwania, które angażują Cię w stopniu niewspółmiernym do potencjalnych wyników współpracy (spotkania, demonstracje, prezentacje, doradztwo itd.)
  • Zdarza Ci się utrzymywać kontakty z potencjalnymi klientami, którzy obiektywnie nigdy nie staną się klientami rzeczywistymi

Menedżerowie

Program Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera usprawni Twoje działania, jeśli:

  • Szukasz sposobów na powiększanie puli klientów, w sytuacji, kiedy przetrwanie przedsiębiorstwa jest związane z utrzymaniem nieustannej ekspansji
  • Zarządzasz działem handlowym borykającym się z prognozami braku wzrostu sprzedaży
  • Doświadczasz wysokiej rotacji personelu w dziale handlowym i jesteś zaangażowany w proces rekrutacji nowych handlowców
  • Tracisz handlowców, w których szkolenie zainwestowałeś pokaźne zasoby, a którzy teraz zasilają szeregi konkurencji
  • Nadzorujesz skomplikowane, wieloetapowe procesy handlowe, które wymagają głębokiej wiedzy branżowej
budowanie innowacyjnej relacji - analiza modelu i raportu Extended DISC.
zarządzanie procesem sprzedaży (Kontraktowanie i Zabezpieczanie działań).
Budowanie motywacji do zakupu (Lejek Bólu), Ćwiczenia wdrożeniowe (symulacje biznesowe).
badanie gotowości klienta do zakupu (Budżet), Rozmowa o decyzji zakupowej (Decyzja).
Sztuka prezentacji na podstawie książki: „Błąd Power Pointa”.
Skuteczna trenerka, która zna się na sprzedaży. Entuzjastyczna i pełna pasji, dla której wiedza przekazywana na szkoleniach musi znaleźć odzwierciedlenie w wynikach. Ponad 15-letnie doświadczenie w sprzedaży pozwala jej na ekspercką analizę potencjału działów handlowych. Ostatnie 10 lat pracowała w branży finansowej, gdzie budowała, rozwijała i zarządzała zespołami sprzedaży. W Sandler Training zajmuje się dostarczaniem...
Więcej
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera - 2.04
8 500,00  netto
Kup teraz

» Uczestnictwo w łącznie 42-godzinnym programie szkoleniowocoachingowym. Sesje prowadzone są w formule 7-godzinnych spotkań, prowadzonych co dwa/trzy tygodnie. Spotkania odbywają się w kameralnych kilkunastoosobowych grupach.

» Badanie kwestionariuszem Extended DISC, który pozwala na przygotowanie indywidualnego planu pracy nad efektywnością osobistego stylu komunikowania się z klientami.

» Samodzielna, indywidualna praca między zajęciami nakierowana na wdrożenie prowadzonych w trakcie sesji technik i elementów sprzedaży. W trosce o jakość wdrożenia uczestnicy otrzymają każdorazowo po sesji specjalne zadanie wdrożeniowe, które będzie monitorowane przez trenera prowadzącego.

» Indywidualne lekcje przez telefon z trenerem pomiędzy sesjami, dotyczące poziomu wdrażania poszczególnych umiejętności i pierwszych doświadczeń uczestników ze stosowania „nowej” wiedzy.

» Podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie zajęć oraz specjalnie opracowane materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną pracę wdrożeniową).

» Sala szkoleniowa o wysokim standardzie, bufet kawowy oraz lunch w przypadku szkoleń całodniowych.

» Dostęp do aplikacji mobilnej SMART IMPROVER, pełniącej funkcję „wirtualnego trenera”, który poprzez misje i quizy wyznacza zadania wdrożeniowe, sprawdza wiedzę, monitoruje wykorzystanie nowych umiejętności, a jednocześnie nagradza sukcesy i piętnuje zaniechania.

Szczegóły