
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera dla branży nieruchomości
Program merytorycznie oparty jest na modelu Sandler Selling System®, który wykorzystuje unikatowe mechanizmy wywierania wpływu i kontroli relacji biznesowej. Know-how oparty jest na innowacji w sposobie budowania i rozwoju relacji i nieco odmiennym niż tradycyjne podejściu do komunikacji i sprzedaży. Tym samym stwarza szansę na pozytywne zaskoczenie, „złamanie” schematu tradycyjnej rozmowy handlowej. Model korzysta z psychologii relacji z klientem, identyfikacji„ „zmyleń” i „gier” prowadzonych w relacjach biznesowych i psychologicznym kontekście związanym z władzą, wpływem, kontrolą procesów biznesowych i podejmowaniu wiarygodnych zobowiązań. Program zakłada realizację 6 sesji.
Harmonogram usługi:
- Wprowadzenie do Systemu Sprzedaży Sandlera oraz typologii osobowości według modelu Extended DISC – 06.10.2022 r.
- Narzędzia relacyjne kluczowe do prowadzenia spotkań sprzedażowych w branży nieruchomości – 12.10.2022r.
- Ból jako podstawowa motywacja do podejmowana decyzji o zakupie lub sprzedaży nieruchomości – 20.10.2022 r.
- Weryfikacja budżetu i decyzyjności klienta jako klucz do sprawnego domknięcia procesu sprzedaży nieruchomości 03.11.2022 r.
- Umiejętność prezentowania nieruchomości w kontekście „uśmierzania bólu” klienta i domykania transakcji 15.11.2022 r.
- Rozmowa telefoniczna (prospectingowa) w kontekście branży nieruchomości + warsztaty treningowe 01.12.2022 r.