fbpx

Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera dla branży nieruchomości 22.06

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

Znasz tę historię?

Jeśli pracujesz w nieruchomościach, pewnie nieraz słyszałeś następujące zdania:

  • „To my się musimy teraz zastanowić i odezwiemy się w przyszłym tygodniu!”
  • „Musimy tu wrócić z rodzicami/żoną/siostrą/stryjkiem
  • „Musimy to skonsultować z Zarządem… ”
  • „Niech Pan pokaże wszystko, co Pan ma, a my się zastanowimy …”

Klient ogląda kolejne nieruchomości, zdradza zainteresowanie, dopytuje o szczegóły, czasem proponuje kolejne spotkania, w końcu podejmuje nawet temat ceny i rozpoczyna negocjacje, po czym… znika. Przepada jak kamień w wodę, nie odbiera telefonów, a godziny pracy, które mu poświęciliśmy, idą na marne, wywołując tylko frustrację.

Kiedy rozmawiam z doradcami w branży nieruchomości pracującymi w modelu B2B, większość z nich wskazuje na następujące obszary, z którymi boryka się w swej codziennej pracy:

  • wysokie oczekiwania klientów, które nie przekładają się na efekt, a więc „Pan nam sprawdzi, przygotuje, wyśle”;
  • nieustające obiekcje, czyli ciągle coś jest za jakieś oraz „fajne, ale ” ;
  • odkładanie decyzji, czyli „zdzwońmy się w przyszłym tygodniu”;
  • kłopoty w nawiązaniu kontaktu, a więc „nie mogę teraz rozmawiać” i „proszę zadzwonić później”…

A JAK TO JEST U CIEBIE?

Program szkoleniowy

Program rozwojowo-szkoleniowy „Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera w Nieruchomościach”, prowadzonej według metodologii Sandler Training, obejmuje następujące elementy:

  1. Uczestnictwo w łącznie 16-dniowym programie szkoleniowo-rozwojowym online, podzielonym na sesje, w 12-14 dniowych odstępach, które pozwalają uczestnikom na wdrożenie poznanego materiału. Spotkania odbywają się w kameralnych kilkunastoosobowych grupach.  Sesje online rozdzielone są na 16 spotkań po 3,5h (z przerwami).
  2. Uczestnictwo w badaniu kwestionariuszowym Extended DISC, pozwalającym na przygotowywanie indywidualnego planu pracy nad efektywnością osobistego stylu komunikowania się w procesie komunikacji z klientami.
  3. Podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie szkoły oraz specjalnie opracowane materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną pracę wdrożeniową).
  4. Projekt grywalizacyjny wykorzystujący mobilną aplikację Improver. W praktyce aplikacja to wirtualny coach, superwizor, który wyznacza zadania wdrożeniowe, sprawdza wiedzę, monitoruje poziom realizacji i zastosowania nowych technik, jednocześnie nagradza sukcesy i gani za zaniechania.
Standardowy proces sprzedaży i pseudobiznesowa relacja między kupującym i sprzedającym: najważniejsze pułapki i zagrożenia relacji handlowej. Psychologiczne gry klientów w procesie współpracy; Alternatywny system sprzedaży – podstawowe założenia Sandler Selling System; Badanie typologii osobowości Extended Disc; Kim jest twój klient? Umiejętność rozpoznania typu osobowości; Jak komunikować się z innymi? Sztuka dostrojenia.
Budowanie Innowacyjnej Relacji z prospektem: parafraza, dowartościowanie, odwartościowanie, technika Tarzana; Odkrywanie intencji prospekta: klaryfikacja, parafraza kierunkowa; Wywieranie wpływu na innych: H2R, czyli Historia z 2 Ręki; Jak pracować z obiekcjami? Symulacja rozmowy o wątpliwościach prospekta - trening umiejętności.
Sztuka wprowadzania trudnych tematów: technika Wprost; Jak bronić się przed darmowym consultingiem? Taktyki zadawania pytań: trzy kierunki odwracania; Technika odraczania; Zadawanie pytań w rozmowie biznesowej - trening umiejętności.
Jak zmienić przekonania prospekta? Strategia Negatywnego Odwracania - sztuka mądrego zniechęcania; Prawo do NIE i dystans do własnej oferty; Zarządzanie procesem zakupu - Kontraktowanie i zabezpieczanie działań; Zabezpieczanie uzgodnień z klientem; Symulacje biznesowe - trening umiejętności.
Nie każdy jest twoim klientem: trójetapowy proces kwalifikacji prospekta; Wprowadzenie do pojęcia „bólu” w sprzedaży i motywacji do zakupu; Wzmacnianie motywacji do sprzedaży nieruchomości (praca z „bólem”); Lejek Bólu – strategia pytań podczas rozmowy z prospectem; Symulacje biznesowe - trening umiejętności.
Weryfikacja gotowości klienta do decyzji (budżet); Techniki pytań o budżet; Sprawdzanie wiarygodności deklaracji klienta; Jak nie schodzić z ceny i własnej prowizji? Mini-negocjacje. Symulacje biznesowe - trening umiejętności.
Kto? Co? Jak? Kiedy? Weryfikacja procesu decyzyjnego; Usprawnianie procesu decyzyjnego u klienta; Techniki pytań o proces decyzyjny; Pełna kwalifikacja: klient czy prospekt? Jak odmówić tym, którzy i tak nie kupią. Symulacje biznesowe - trening umiejętności.
Sprzedawaj, nie pokazuj: rozwiązanie/oferta jako „lekarstwo przeciwbólowe” dla klienta; Sprzedaż przy pomocy bólu: technika B -C-Z-U; Jak wydobyć emocjonalną decyzję klienta od razu po prezentacji Rozmowa o obiekcjach; Zabezpieczenie decyzji o zakupie; Jak skutecznie prowadzić zimne telefony? Rozmowa telefoniczna; Jak pokonać Cerbera i dostać się do decydenta? Budowanie własnego wizerunku: 30-sekundowa reklama; Symulacje biznesowe - trening umiejętności.
Przedsiębiorca, szef sprzedaży, licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami, konsultant Sandler Training Polska. Przygodę z branżą nieruchomości rozpoczął w 2012 roku w największej w Polsce firmie pośredniczącej w ich obrocie. Przeszedł w niej przez kolejne szczeble kariery, by kilka lat później zbudować od podstaw własne biuro nieruchomości we Wrocławiu. Dzisiaj zatrudnia w nim kilkanaście osób. Aktywny...
More about speaker
Bilet KISS Nieruchomości 22.06
8 500,00  10 455,00 
SOLD

INWESTYCJA

Koszt projektu dla jednego uczestnika: 8500 PLN + VAT

16 dni szkoleniowych - łącznie 56 godzin treningu online;

unikatowe materiały dydaktyczne Sandler Training;

udział w badaniu typu osobowości kwestionariuszem Extended DISC;

udział w projekcie grywalizacyjnym IMPROVER w okresie trwania projektu;

wsparcie i aktywny kontakt z trenerem podczas trwania projektu.

    Szczegóły