fbpx

Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera dla branży ubezpieczeń. Spotkanie informacyjne | 21.12

Wciskać, bronić się czy omamiać? Kontrowersyjne? To tylko jedno z ujęć problemu efektywności handlowej. To również pytanie o skuteczność dotychczas stosowanych metod sprzedaży. Wyniki poniżej oczekiwań mogą być spowodowane bezrefleksyjnym stosowaniem utartych praktyk sprzedażowych. Przedstawiciele często popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców

Dni
Godzin
Min
Sek

Złam schemat działania i zacznij sprzedawać!

Filozofia programu opiera się na odejściu od metod proponowanych w tradycyjnych szkoleniach w tym także od tradycyjnych etapów sprzedaży. Skupia się na skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu. System Sandlera poddaje w wątpliwość dotychczasowe rozważania na temat:

  • Co i jak powinien w rzeczywistości kontrolować Przedstawiciel w rozmowie z klientem?
  • Jakie są etapy i zadania w kontakcie handlowym?
  • Jakich technik i metod budowania relacji z klientem powinien używać Agent, a z czego powinien zrezygnować?
  • Jak powinien postrzegać rolę swoją i klienta w relacji handlowej?
  • Jak zbuduje osobisty komfort pracy?

Program oparty o metodykę Sandlera to nie jednorazowe szkolenie, nakierowane na rozwój punktowych umiejętności, ale kompleksowy system (proces) edukacyjny, którego rezultatem jest trwała zmiana w sposobie sprzedawania i podejścia do klienta (tzw. kultura sprzedażowa).

Dzięki rozłożeniu całego procesu w czasie, zróżnicowanej metodologii, stałemu monitoringowi i permanentnemu wsparciu merytorycznemu, „nowa” wiedza sprzedażowa jest lepiej przyswajana przez uczestników i szybciej staje się częścią ich repertuaru zachowań.

Dla kogo?

Agentów / Brokerów / Przedstawicieli Ubezpieczeniowo – Finansowych

Szkolenie spełni Twoje oczekiwania, jeśli:

  • Masz trudność w „dobiciu” się do odpowiednich osób i zainteresowanie ich (pozyskiwanie/rozwijanie).
  • Po stronie klienta często „rozbijasz się” o długotrwały, przeciągający się proces decyzyjny (wiele osób, procedury, przetargi itd.).
  • Jesteś zmuszony pokonywać obiekcje i wątpliwości klienta (częsta presja ceny, silna pozycja handlowa kupującego).
  • Klient przedstawia wysokie oczekiwania, które angażują Cię w stopniu niewspółmiernym do potencjalnych wyników współpracy (spotkania, demonstracje, prezentacje, doradztwo itd.).
  • Zdarza Ci się utrzymywać kontakty z potencjalnymi klientami, którzy obiektywnie nigdy nie staną się klientami rzeczywistymi.

Co wyniesiesz ze szkolenia:

  • nauczysz się skutecznie sprzedawać wykorzystując siedem etapów „nowego” systemu sprzedaży w rozmowie handlowej;
  • poznasz i przećwiczysz niestandardowe (i skuteczne) techniki sprzedaży zawarte w programie szkolenia;
  • dostaniesz dostęp do pilnie strzeżonego know-how Sandler Selling System®;
  • nabędziesz kompetencje społeczne;
  • zaczniesz sprzedawać szybciej i więcej!

Szkolenie z dofinansowaniem w 80% ze środków UE!

Realizowane będzie w formie czterech dwudniowych sesji warsztatowych, w okresie od marca do czerwca 2023 roku.

Zapraszamy na spotkanie informacyjne online w środę 21 grudnia w godzinach 9:00 – 11:00.

Chcesz poznać szczegóły warsztatów dedykowanych branży ubezpieczeniowej z uwzględnieniem ubezpieczeń na życie?

Masz pytania?

Zapisz się!



    Szkoleniowiec, trener, menadżer z kilkunastoletnim doświadczeniem. Od zawsze związany z siłami sprzedaży w zakresie rekrutacji oraz wdrażania. Z natury przedsiębiorca, zawsze aktywny sprzedażowo. Napędza go sukces i radość ludzi, których miał przyjemność szkolić. Uzależniony od mówienia, w związku z czym sala szkoleniowa to miejsce, w którym czuje się jak ryba w wodzie. Prywatnie szczęśliwy mąż...
    More about speaker

      Szczegóły