
Ramowy program usługi:
Program zakłada realizację czterech (4 godzinnych) sesji on-line realizowanych za pośrednictwem platformy zoom meeting.
Między sesjami, uczestnicy będą mieli do zrealizowania specjalnie przygotowane zadania wdrożeniowe, których zadaniem
Ramowy program szkolenia:
- Wprowadzenie do Customer Experience
– Czym jest Customer experience
– Wybrane narzędzia i wskaźniki
– Umiejętność wykorzystania wyników badań w codziennej pracy - Zachowania konsumentów
– Czynniki wpływające na satysfakcję/zachowania klienta;
– Ścieżka sprzedaży i jej elementy
– Badanie procesu decyzyjnego - Potrzeby klientów
– Bodźce zakupowe klientów/Bóle klientów
– Kwalifikacja klienta - Budowanie lojalności Klienta
- Budowanie marki
– Projektowanie doświadczeń klienta
– Zarządzanie doświadczeniami klienta - Prowadzenie działań prospectingowych/praca z klientem w mediach społecznościowych.
Cel edukacyjny:
Celem usługi pn. „Customer Experience/ Zarządzanie doświadczeniem klienta (usługa w formie zdalnej)” jest przygotowanie uczestników szkolenia do wykorzystania wyników badań doświadczeń klienta w codziennej pracy oraz zbudowanie nowego podejścia pracy z klientem w mediach społecznościowych w celu sprzedaży usług ubezpieczeniowych.
Efekty uczenia się
Po ukończeniu szkolenia uczestnik nabędzie wiedzę i umiejętności w zakresie:
- znajomości pojęć, metodologii badań doświadczenia klienta;
- wykorzystania wyników badań w codziennej pracy
- projektowania i stosowania odpowiednich strategii w celu projektowania i zarządzania doświadczeniami klienta
- poruszania się w organizacji klienta i definiowania najważniejszych kryteriów oraz osób mających wpływ na decyzje zakupowe
- elementów budowania lojalności Klienta
- etapów budowania marki, która przyciągnie i zatrzyma klienta
- pracy z klientem w mediach społecznościowych
Kompetencje społeczne szczególnie w zakresie budowania partnerskich relacji; zarządzania emocjami; aktywnego słuchanie i sztuka „dostrojenia się” w komunikacji, zadawanie pytań, budowania „nowej” motywacji do działania i poszukiwania różnorodnych ścieżek postępowania.
Efekty uczenia się weryfikowane będą poprzez: aplikację Sales Pistols (Improver), ćwiczenia w grupach w trakcie szkolenia, ankietę/egzamin.