fbpx

KOMPETENCJE DLA SEKTORA FINANSOWEGO

„Customer Experience/ Zarządzanie doświadczeniem klienta”

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

Ramowy program usługi:

Program zakłada realizację czterech (4 godzinnych) sesji on-line realizowanych za pośrednictwem platformy zoom meeting.

Między sesjami, uczestnicy będą mieli do zrealizowania specjalnie przygotowane zadania wdrożeniowe, których zadaniem

Ramowy program szkolenia:

  1. Wprowadzenie do Customer Experience
    – Czym jest Customer experience
    – Wybrane narzędzia i wskaźniki
    – Umiejętność wykorzystania wyników badań w codziennej pracy
  2. Zachowania konsumentów
    – Czynniki wpływające na satysfakcję/zachowania klienta;
    – Ścieżka sprzedaży i jej elementy
    – Badanie procesu decyzyjnego
  3. Potrzeby klientów
    – Bodźce zakupowe klientów/Bóle klientów
    – Kwalifikacja klienta
  4. Budowanie lojalności Klienta
  5. Budowanie marki
    – Projektowanie doświadczeń klienta
    – Zarządzanie doświadczeniami klienta
  6. Prowadzenie działań prospectingowych/praca z klientem w mediach społecznościowych.

Cel edukacyjny:

Celem usługi pn. „Customer Experience/ Zarządzanie doświadczeniem klienta (usługa w formie zdalnej)” jest przygotowanie uczestników szkolenia do wykorzystania wyników badań doświadczeń klienta w codziennej pracy oraz zbudowanie nowego podejścia pracy z klientem w mediach społecznościowych w celu sprzedaży usług ubezpieczeniowych.

Efekty uczenia się

Po ukończeniu szkolenia uczestnik nabędzie wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • znajomości pojęć, metodologii badań doświadczenia klienta;
  • wykorzystania wyników badań w codziennej pracy
  • projektowania i stosowania odpowiednich strategii w celu projektowania i zarządzania doświadczeniami klienta
  • poruszania się w organizacji klienta i definiowania najważniejszych kryteriów oraz osób mających wpływ na decyzje zakupowe
  • elementów budowania lojalności Klienta
  • etapów budowania marki, która przyciągnie i zatrzyma klienta
  • pracy z klientem w mediach społecznościowych

Kompetencje społeczne szczególnie w zakresie budowania partnerskich relacji; zarządzania emocjami; aktywnego słuchanie i sztuka „dostrojenia się” w komunikacji, zadawanie pytań, budowania „nowej” motywacji do działania i poszukiwania różnorodnych ścieżek postępowania.

Efekty uczenia się weryfikowane będą poprzez: aplikację Sales Pistols (Improver), ćwiczenia w grupach w trakcie szkolenia, ankietę/egzamin.

(metody pracy: ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
metody pracy: ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
metody pracy: ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
metody pracy: ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
Aktywny, dynamiczny i zdeterminowany. Łowca głodny adrenaliny i wyzwań. Trener sprzedaży, konsultant z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą. Ma na koncie ponad 500 dni szkoleniowych. Specjalizuje się w diagnozie problemów swoich klientów na płaszczyźnie rozwoju kompetencji ich pracowników. W swojej karierze zawodowej zarządzał zespołem sprzedażowym m.in. w branży ubezpieczeniowej i grywalizacyjnej, co pozwala...
More about speaker
„Customer Experience/ Zarządzanie doświadczeniem klienta” - 17.09
1 400,00 
SOLD

    Szczegóły