
3-dniowy intensywny trening!
Jak budować relacje w oparciu o szczerość i bycie wprost
Podstawowe założenia Metodyki Sandlera. Nawiązywanie i budowanie niestandardowej relacji z klientem. Unikanie barier i „zmyleń” w komunikacji. Łamanie schematu. Techniki relacyjne.
Dystans w rozmowie.
Jak umiejętnie zarządzać procesem sprzedaży
Diagnozowanie rzeczywistej gotowości do współpracy/do zmiany. Taktyki zadawania pytań. Strategia Negatywnego Odwracania. Kontraktowanie, czyli sztuka bycia gospodarzem relacji.
Jak kwalifikować klientów i budować motywację do zakupu
Budowanie i weryfikacja motywacji. Praca z „bólem” i „dyskomfortem” klienta. Diagnozowanie rzeczywistej gotowości do współpracy. Sztuka prowadzenia rozmów nakierowanych na kreowanie i wzmacnianie potrzeby zakupu.
Jak zabezpieczać ustalenia z klientem
Zabezpieczenie. Tworzenie umów na działania. Urealnianie zobowiązań. Sztuka rozmowy o budżecie i procesie decyzyjnym.
Metody na skuteczny prospecting
Działania prospectingowe z uwzględnieniem procesu zakupowego klienta. Jak wykonywać zimne telefony? Jak przyciągnąć uwagę na LinkedIN? Tworzenie zimnych wiadomości. Praca na poleceniach i rekomendacjach. Networking i spotkania biznesowe.