
„Pani z agencji?”
„My chcemy sami popróbować”
„Nie, dziękuję”
„Biura pośrednictwa – proszę nie dzwonić!”
Skądś to znasz? A może nie, bo zimne telefony kojarzą Ci się z czymś tak niewdzięcznym, że z dziecinną łatwością znajdujesz kolejne wymówki i po prostu ich nie robisz? Większość pośredników dokładnie w ten sposób podchodzi do pozyskiwania nowych klientów podażowych. To normalne. Przecież nikt nie lubi czuć się odrzucony, dlatego często odkładamy dzwonienie „na jutro” i w efekcie nie robimy tego prawie wcale.
Są też jednak tacy, którzy po prostu chwytają za telefon i umawiają kolejne spotkania.
Jak to się dzieje? I czy to w ogóle możliwe? Przy TYM rynku?!
Prospecting bez tajemnic!
Tak, to możliwe. Ty też możesz do nich dołączyć! Kluczem do bram raju pośrednictwa jest odpowiednia metodyka poparta działaniem.
Czy te warsztaty są dla mnie? Tak, jeśli tylko:
- masz trudności w zmobilizowaniu swojego zespołu do dzwonienia (nie pomaga ani metoda kija, ani marchewki)
- na samą myśl o zimnych telefonach przechodzą Cię dreszcze
- czujesz, że nawet, gdy już się do nich zmusisz, to brakuje Ci przekonania, a klient mówi, że „popróbuje sam”
- masz wiedzę, doświadczenie w branży, ale ciężko Ci przekazać je klientowi podczas rozmowy telefonicznej
- chcesz chwytać za smartfon bez ciśnienia i umawiać spotkania w sposób swobodny i efektywny
- zamierzasz po prostu drastycznie zwielokrotnić swoje zarobki 🙂
Co mi to da?
- Zrozumiesz psychologiczne aspekty zimnego kontaktu – jak to robić, żeby miało sens i pożądany efekt
- Poznasz swoje blokady oraz nauczysz się mechanizmów automotywacji, dzięki którym zaakceptujesz, polubisz, a być może – pokochasz zimne telefony
- Zrozumiesz opory, obiekcje klienta i nauczysz się sobie z nimi radzić
- Zaczniesz dzwonić bez stresu, kiedy tylko zechcesz
- Będziesz skutecznie umawiać spotkania
- Nauczysz się również innych nieszablonowych form pozyskiwania klientów. W końcu nie samymi zimnymi telefonami żyje pośrednik 🙂