fbpx

Prospecting on-line w branży prawniczej – 8.06

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

PROSPECTING ON-LINE W BRANŻY PRAWNICZEJ

czyli inicjowanie nowych kontaktów w sprzedaży profesjonalnych usług prawnych.

Ogólnoświatowy kryzys wywołany przez pandemię wirusa Covid-19 postawił wszystkich w zupełnie nowej sytuacji. Jego wpływ na życie ludzkie, zdrowie, ekonomię, relacje społeczne, zachowania konsumenckie będziemy obserwować jeszcze przez wiele lat. Charakter skutków, a także ich skalę trudno na dziś przewidzieć. Eksperci twierdzą, że wiele kwestii zmieni się już na zawsze, a co za tym idzie, zmianie muszą ulec także nasze nawyki.

Specyfika sprzedaży usług nigdy nie była prosta. Z jednej strony konieczność „wypromowania” siebie jako eksperta, z drugiej strony wymogi etyczne profesji, które uniemożliwiają marketing dostępny dla wielu innych branż. Dlatego też większość prawników w obecnej chwili mierzy się z następującymi wyzwaniami.

Brak umiejętności poszerzania portfela klientów o nowe podmioty – gdzie mam ich szukać, jakimi kanałami do nich docierać, na ile media społecznościowe to „coś dla mnie” i dla mojej profesji, a na ile nie. A jeżeli tak, to jak się nimi posługiwać w kontekście biznesowym.

Poczucie, że prawnikowi nie wypada parać się sprzedażą, co rzutuje na ograniczenie aktywności prospectingowych – jak zatem inicjować rozmowę z potencjalnym klientem, by nie być posądzonym o praktykę niegodną profesji tzn. by nikt nie patrzył na mnie jako sprzedawcę, „wciskacza”, akwizytora, który na kanwie rynkowej stagnacji w desperacji poszukuje nowego biznesu.

Poczucie, że konieczność prowadzenia rozmów na odległość znacząco obniża moje notowania z perspektywy klienta – wiele tracę nie mogąc „wystąpić” przed klientem w tradycyjnej formie (dobrze skrojony garnitur/garsonka, nienaganny wygląd, doskonałe maniery, prawnicza błyskotliwość i klasa osobista).

HARMONOGRAM SPOTKAŃ

SESJA 1 (3h) Jak zaistnieć w sieci
8 czerwca 2020, 10:00-13:00

  • Nowe środowisko pracy prawnika
  • Obecność w sieci – zasady, wizerunek, możliwości
  • Profil biznesowy w mediach społecznościowych
  • Identyfikacja grupy docelowej w sieci
  • Budowanie społeczności – twórca, właściciel i menedżer tzw. „kontentu”

SESJA 2 (3h) System Sprzedaży Sandlera® – wybrane techniki i narzędzia retoryczne
15 czerwca 2020, 10:00-13:00

  • Inicjowanie kontaktu – profesjonalne „zaczepki” i „zagajenia”
  • Praca z obiekcjami (uprzedzenia, neutralizowanie)
  • Zdobywanie uwagi i zainteresowania rozmówcy
  • Wywieranie wpływu

SESJA 3 (3h) Komunikacja online
22 czerwca 2020, 10:00-13:00

  • Poszerzanie sieci kontaktów on-line
  • Tworzenie własnych scenariuszy komunikacyjnych na różne okazje
  • Moja osobista „wizytówka”
  • Praca z „zimnym telefonem”, czyli powrót do źródeł
  • Zdobywanie rekomendacji
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UAM w Poznaniu. Zawodowo – menedżer, praktyk i entuzjasta sprzedaży, skoncentrowany na celu. Kilkanaście lat doświadczenia komercyjnego w środowisku korporacyjnym w branży produktów biurowych, komputerowych i konferencyjnych (OPI) na różnych szczeblach menedżerskich – od kierowniczego począwszy, a na dyrektorskim skończywszy. Członek projektów restrukturyzacyjnych, twórca i reorganizator systemów dystrybucji w kilku...
More about speaker
Szef sprzedaży z doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych firmach m.in. z branży FMCG, Automotive oraz dóbr luksusowych. Jego doświadczenie obejmuje m.in. tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie kontraktów z kluczowymi klientami, rekrutacja i szkolenia pracowników, realizacja i egzekwowanie planów sprzedażowych. Dzięki pracy w różnych branżach doskonale rozumie problemy dzisiejszych sprzedawców. W 2017...
More about speaker
Bilet prospecting on-line w branży prawniczej - 8.06
250,00  307,50 
SOLD

Poniższy program oparty jest o System Sprzedaży Sandlera (Sandler Selling System), jeden z najbardziej efektywnych i innowacyjnych modeli sprzedaży na świecie. Teraz w wersji on-line.

Szkolenia prowadzone są przy wykorzystaniu platformy zoom meeting (wystarczy przeglądarka choć polecamy zainstalować bezpłatną aplikację – szczegółowa instrukcja zostanie przesłana po złożeniu zamówienia).

Projekt przewiduje realizację trzech modułów szkoleniowych w kilkudniowych odstępach.

Każdy moduł trwa 180 minut.

Kluczowym elementem programu są ćwiczenia i zadania praktyczne pomiędzy modułami.

    Oczywiście On-Line – link wraz z danymi dostępowymi zostanie przesłany do osób, które potwierdzą swoje uczestnictwo na 3 dni przed startem wydarzenia

    Szczegóły