fbpx

Prospecting. The Sandler Way

Prospecting. The Sandler Way to 2-miesięczny trening sprzedażowy ułożony w 2 sesje (tryb 2-1 dni). Między sesjami są 4-tygodniowe przerwy, podczas których uczestnicy wykonują zadania wdrożeniowe monitorowane przez trenera prowadzącego. Każdy z nich ma też zajęcia indywidualne. Uczestnicy otrzymują dostęp do aplikacji Sales Pistols, w której codziennie wykonują zaprojektowane misje. Ich realizacja wzmacnia nabyte umiejętności i umożliwia transfer do codziennych praktyk.

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek
Dla kogo Prospecting. The Sandler Way?
dla osób prowadzących sprzedaż oraz menedżerów i szefów sprzedaży mających problem z:

Generowaniem nowego biznesu.

Masz target do wyrobienia. Pojawia się w związku z tym trudność w „dolewaniu” nowych klientów. W praktyce próbujesz wykonywać zimne telefony. Nie lubisz tego robić. Mało tego, często na samą myśl, że masz zadzwonić, dostajesz drgawek. Odkładasz dzwonienie na jutro. Potem na pojutrze. W poniedziałek nie będę dzwonić. Przecież klienci wracają z weekendu. Mają inne sprawy. Wtorek? Nie, no dziś przecież ja mam negatywne nastawienie – lepiej jutro! Często szukasz wymówek. W efekcie mało dzwonisz.
Aktywności, które podejmujesz są niewystarczające. Bazujesz na obecnych klientach. Przecież złożą jakieś zamówienia. Dostanę też jakiegoś leada z marketingu. Będzie dobrze!

Odnalezieniem się w zmieniającym się świecie sprzedaży.

Masz nieodparte wrażenie, że jest dziś zdecydowanie trudniej generować nowy biznes. Trudniej jest zainteresować klienta tym, co sprzedajesz. Bo konkurencja ogromna.
Bo klient wyedukowany. Klient nie lubi jak mu się sprzedaje. Prawie za każdym razem „palą się” czerwone lampki.
„Nie dziękuję, nie jestem zainteresowany”, „Mam już dostawcę”. Próbujesz podejmować różnego rodzaju aktywności, które działały kilka lat temu i które nie działają dziś. Jesteś zagubiony. Nie wiesz, jak skutecznie podejść do działań
prospectingowych. Słyszałeś coś o procesie zakupowym, ale nie uwzględniasz go w swoich działaniach.
Działasz w stylu „retro”, intuicyjnie, przypadkowo.

Dobiciem się odpowiednich osób i rzeczywistym ich zainteresowaniu sprzedawanymi usługami lub produktami.

Próbujesz wykonywać telefony do potencjalnych klientów. Albo wysyłasz zimne maile lub zaczepiasz ludzi na Linkedinie. W efekcie masz problem z dostaniem się do decydenta albo jesteś ignorowany. Jak już dasz radę złapać uwagę potencjalnego klienta, ten jest zainteresowany tym co mówisz. Słyszysz: ciekawe, proszę się skontaktować za 6 miesięcy. Co często oznacza „spadaj”, tylko grzecznie.

Działaniami na LinkedIn.

Nie masz pomysłu, jak podejść do słynnego tematu social selling. Nie wiesz jak często i co publikować. Jak interesować potencjalnych klientów. Czy pisać wiadomość sprzedażową już teraz? Może poczekać?
Napiszę! „Dzień dobry Panie Marcinie, reprezentuję firmę…” Zero odzewu. Przecież widzę, że czytasz. Nawet nie napiszesz „nie dziękuję”! Zasada „najpierw daj, potem bierz jest Ci obca”. Bo w sumie cele trzeba realizować. Muszę mieć szybki efekt. Do sprzedażowego dzieła więc!

Odpowiednim nastawieniem do działań prospectingowych.

Inicjowanie kontaktu kojarzy Ci się z wciskaniem. Napraszaniem się. Nie lubisz tego robić. Nie masz pomysłu jak to robić. W działaniach prospectingowych dostajesz więcej odmów, niż pozytywnych informacji. Odmowy bierzesz do siebie. Czasem nawet zastanawiasz się, czy sprzedaż jest dla Ciebie. Może jednak zmienię firmę? Może zmienię branżę? Albo w ogóle odejdę ze sprzedaży.
To chyba nie dla mnie. Jak postanowisz zostać – myśli o kolejnym dniu w pracy są zabarwione na czarno.
Znowu telefony. Znowu zimne wiadomości. Znowu zimne działania na LinkedIn.

Czego uczy Sandler?
Jakie są cele szkoleniowe?

od SCEPTYCYZMU do EKSPANSJI

Uczestnicy:

  • będą potrafili budować swój rynek w oparciu o klientów z największym potencjałem;
  • nauczą się wykonywać zimne telefony, wysyłać zimne wiadomości (mail i LinkedIN);
  • zobaczą, jak skutecznie działać na LinkedIN – wykorzystując metodykę Sandlera;
  • zaczną pracować na poleceniach i rekomendacjach;
    będą mieli pomysły na skuteczny prospecting.

od RELACJI do BIZNESU

Uczestnicy:

  • przećwiczą zasady tworzenia wizerunku „doradcy”, a nie „sprzedawcy” w komunikacji z klientem poprzez
    zrozumienie jego wyzwań biznesowych (w tym w pierwszym kontakcie z klientem);
  • zobaczą, jak budować biznesową relację z klientem; symetryczną i partnerską.
  • przygotują się do zarządzania przebiegiem spotkania handlowego, czyli korzystania z zasad i reguł uzgadnianych
    z klientem na każdym etapie kontaktu;

od SZCZĘŚLIWEGO TRAFU do KWALIFIKOWANEGO WYBORU

Uczestnicy:

  • zobaczą, jak „kwalifikować” (rozpoznawać potencjał zakupowy) klienta i szacować możliwości współpracy;
  • przećwiczą, jak wzmacniać motywację do zakupu (angażować klienta);
  • zaczną wpływać na graczy biorących udział w procesie decyzyjnym w celu zabezpieczenia sprzedaży.
• Słów kilka o zmieniających się trendach w sprzedaży. • Wprowadzenie do pojęcia procesu zakupowego klienta. Jak świadomość procesu może pomóc w działaniach? • Wprowadzenie do modelu Sandler Selling System. • Budowanie partnerskiej relacji z klientem. Dlaczego to takie ważne. Szczególnie dziś? • Narzędzia budowania partnerskiej relacji. • Techniki Pozycjometru: Parafraza, Klaryfikacja, Wprost. • Taktyki zadawania pytań: Technika Odwracania - dystans i zarządzanie przebiegiem kontaktu. • Strategia Negatywnego Odwracania - sztuka zniechęcania, prawo do "Nie", dystans do własnej oferty. • Zarządzanie procesem zakupu (Kontraktowanie i zabezpieczanie działań). • Wprowadzenie do pojęcia "bólu" w sprzedaży i motywacji do zakupu. Jak być ekspertem nie sprzedawcą? • Wzmacnianie motywacji do zakupu (praca z "bólem"). • Lejek Bólu – strategia pytań. • Weryfikacja gotowości klienta do zakupu (budżet). • Weryfikacja procesu decyzyjnego. • Inspiruj jak Pohm. Najpierw pytaj, potem prezentuj. 8 zasad skutecznej prezentacji sprzedażowej.
• Metody na skuteczny prospecting. • Jak wykonywać zimne telefony? • Tworzenie zimnych wiadomości. • Działania na LinkedIN - jak przyciągnąć uwagę? • Praca na poleceniach i rekomendacjach. • Networking i spotkania biznesowe. Czy mają sens? Co robić, czego nie robić. • #SprzedawanieToPomaganie. Prawda, czy fałsz? • Działania prospectingowe z uwzględnieniem procesu zakupowego klienta.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator) oraz PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team). Łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Ukończył studia magisterskie Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja Zarządzanie Sprzedażą). Jest Konsultantem, Trenerem Sandler Training Polska....
More about speaker
Bilet Prospecting. The Sandler Way
3 500,00  4 305,00 
SOLD

W ramach oferty programu programu rozwojowo-szkoleniowego „Prospecting. The Sandler Way” prowadzonej według metodyki Sandler Selling System uczestnicy przystępują do 2-miesięcznego programu szkoleniowo-rozwojowego, podzielonego na 2 sesje. Spotkania odbywają się w kameralnych, maksymalnie 18-osobowych grupach.

Uczestnicy otrzymują podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie szkoły oraz specjalnie opracowane materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną  pracę wdrożeniową).

Aby wzmocnić efekty wdrożenia, uczestnicy wezmą udział w dwumiesięcznym projekcie grywalizacyjnym wykorzystującym mobilną aplikację Sales Pistols.

Każdego z uczestników czeka godzinna konsultacja w trakcie trwania projektu lub po jego zakończeniu, możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami programu. Zwykle spotykamy się w gronie kilkunastu osób zajmujących się sprzedażą (bardzo często z różnych branż).

Na zakończenie otrzyma międzynarodowy certyfikat ukończenia programu Prospecting. The Sandler Way.

Zapewniamy nocleg podczas pierwszego spotkania, dobre jedzenie (zawsze), pyszną kawę (zawsze) i świetne towarzystwo (zawsze) :)

    W ramach oferty programu programu rozwojowo-szkoleniowego „Prospecting. The Sandler Way” prowadzonej według metodyki Sandler Selling System uczestnicy przystępują do 2-miesięcznego programu szkoleniowo-rozwojowego, podzielonego na 2 sesje. Spotkania odbywają się w kameralnych, maksymalnie 18-osobowych grupach.

    Uczestnicy otrzymują podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie szkoły oraz specjalnie opracowane materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną  pracę wdrożeniową).

    Aby wzmocnić efekty wdrożenia, uczestnicy wezmą udział w dwumiesięcznym projekcie grywalizacyjnym wykorzystującym mobilną aplikację Sales Pistols.

    Każdego z uczestników czeka godzinna konsultacja w trakcie trwania projektu lub po jego zakończeniu, możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami programu. Zwykle spotykamy się w gronie kilkunastu osób zajmujących się sprzedażą (bardzo często z różnych branż).

    Na zakończenie otrzyma międzynarodowy certyfikat ukończenia programu Prospecting. The Sandler Way.

    Zapewniamy nocleg podczas pierwszego spotkania, dobre jedzenie (zawsze), pyszną kawę (zawsze) i świetne towarzystwo (zawsze) :)

    Szczegóły