fbpx

Prospecting. The Sandler Way WARSZAWA 6.02 – bezpłatne spotkanie inspiracyjne

Właśnie rozpoczynamy kolejny rok w sprzedaży. Mamy za sobą trudne rozmowy o wynikach. Już wiemy, że łatwo nie będzie. Coraz trudniej jest o nowy biznes, a targety nie zmaleją. Jeżeli to brzmi znajomo jeszcze dzisiaj zarejestruj się na nasz warsztat otwarty 6 lutego. Opowiemy o metodach i narzędziach nowoczesnego prospectingu.

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

Właśnie rozpoczynamy kolejny rok w sprzedaży

Mamy za sobą trudne rozmowy o wynikach. Już wiemy, że łatwo nie będzie. Coraz trudniej jest o nowy biznes, a targety nie maleją.

  • I jeszcze rynek, który dynamicznie się zmienia.
  • I klienci, którzy są coraz lepiej wyedukowani i rzadziej widzą wartość w spotkaniach z ludźmi sprzedaży. Nawet telefonów nie odbierają. Bo co nowego może powiedzieć handlowiec?
  • Przecież „ja już wszystko wiem z internetu”.
  • „Ja już mam podobne rozwiązanie”.
  • „Już mam dostawcę”.
  • Jak będę chciał kupić, to sam się zgłoszę”.

Też to słyszysz?

Jeszcze zanim zdążysz powiedzieć, jaką masz ofertę? Dlatego odkładasz „zimne” telefony na jutro, pojutrze, za tydzień?
Chcesz działać w mediach społecznościowych i spróbować magii Social Sellingu, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? A może już próbujesz to robić i szału nie ma?
Można trwać przy starych metodach, ale jak mówi Albert Einstein: „Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać innych wyników”.

Jeżeli jesteś managerem lub szefem sprzedaży masz pewnie dość nierównych wyników sprzedaży?

  • Zdarza się, że często słyszysz od swoich handlowców: „Musimy zejść z ceny”, albo: „Nie zrobię wyniku w tym miesiącu, bo klient potrzebuje więcej czasu na decyzję”?
  • Musisz nieustannie gasić pożary, a praca w terenie uniemożliwia Ci wykonywanie innych obowiązków zarządczych?
  • Próbowałeś ludzi wysłać na dziesiąte szkolenie z negocjacji lub finalizacji sprzedaży i szkolenia przyniosły mierne lub krótkotrwałe skutki?

Jeżeli to brzmi znajomo jeszcze dzisiaj zarejestruj się na nasz warsztat otwarty 6 lutego.

Opowiemy o metodach i narzędziach nowoczesnego prospectingu. Pokażemy program rozwojowy przygotowany przez Magdalenę Krawczak i Arkadiusza Chludzińskiego – skoncentrowany na pozyskiwaniu nowego biznesu. Zarówno na etapie prospectingu jak i prowadzenia rozmów z klientami. W żołnierskich słowach – pokażemy jak do spotkań doprowadzać i jak ich później nie marnować!

Spotkanie dedykujemy głównie dla:

  • Dyrektorów, Szefów i Managerów Sprzedaży, którzy chcieliby aby ich ludzie działali w bardziej przewidywalny i skuteczny sposób. Którzy mają dość słuchania wymówek ich sprzedawców w stylu „klienci chcą rabatów” albo „nie dopnę wyniku, bo klient przełożył decyzję o miesiąc”.
  • Osób mających nałożone plany sprzedażowe (targety): Sprzedawców, Business Development Managerów, Prawników, Doradców Podatkowych, Inżynierów, Rekruterów działających w trybie 360. Mających przekonanie, że mogliby działać dużo bardziej skutecznie.
  • Właścicieli biznesów, start-upów, którzy poszukują sposobów na zwiększenie sprzedaży.
  • Dyrektorów Personalnych, którzy chcieliby poznać metodykę Sandler Selling System i którzy mają dość jedno lub dwudniowych szkoleń, które nie mają przełożenia na wyniki zespołów sprzedażowych. Nie chcą słyszeć „fajne szkolenie, ale szkoda czasu” lub „co te HR-y znowu wymyśliły”.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator) oraz PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team). Łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Ukończył studia magisterskie Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja Zarządzanie Sprzedażą). Jest Konsultantem, Trenerem Sandler Training Polska....
More about speaker
Bilet Sandler Cafe Prospecting 6.02
0,00  0,00 
SOLD

    Szczegóły