
Właśnie rozpoczynamy kolejny rok w sprzedaży
Mamy za sobą trudne rozmowy o wynikach. Już wiemy, że łatwo nie będzie. Coraz trudniej jest o nowy biznes, a targety nie maleją.
- I jeszcze rynek, który dynamicznie się zmienia.
- I klienci, którzy są coraz lepiej wyedukowani i rzadziej widzą wartość w spotkaniach z ludźmi sprzedaży. Nawet telefonów nie odbierają. Bo co nowego może powiedzieć handlowiec?
- Przecież „ja już wszystko wiem z internetu”.
- „Ja już mam podobne rozwiązanie”.
- „Już mam dostawcę”.
- Jak będę chciał kupić, to sam się zgłoszę”.
Też to słyszysz?
Jeszcze zanim zdążysz powiedzieć, jaką masz ofertę? Dlatego odkładasz „zimne” telefony na jutro, pojutrze, za tydzień?
Chcesz działać w mediach społecznościowych i spróbować magii Social Sellingu, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? A może już próbujesz to robić i szału nie ma?
Można trwać przy starych metodach, ale jak mówi Albert Einstein: „Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać innych wyników”.

Jeżeli jesteś managerem lub szefem sprzedaży masz pewnie dość nierównych wyników sprzedaży?
- Zdarza się, że często słyszysz od swoich handlowców: „Musimy zejść z ceny”, albo: „Nie zrobię wyniku w tym miesiącu, bo klient potrzebuje więcej czasu na decyzję”?
- Musisz nieustannie gasić pożary, a praca w terenie uniemożliwia Ci wykonywanie innych obowiązków zarządczych?
- Próbowałeś ludzi wysłać na dziesiąte szkolenie z negocjacji lub finalizacji sprzedaży i szkolenia przyniosły mierne lub krótkotrwałe skutki?
Jeżeli to brzmi znajomo jeszcze dzisiaj zarejestruj się na nasz warsztat otwarty 6 lutego.
Opowiemy o metodach i narzędziach nowoczesnego prospectingu. Pokażemy program rozwojowy przygotowany przez Magdalenę Krawczak i Arkadiusza Chludzińskiego – skoncentrowany na pozyskiwaniu nowego biznesu. Zarówno na etapie prospectingu jak i prowadzenia rozmów z klientami. W żołnierskich słowach – pokażemy jak do spotkań doprowadzać i jak ich później nie marnować!
Spotkanie dedykujemy głównie dla:
- Dyrektorów, Szefów i Managerów Sprzedaży, którzy chcieliby aby ich ludzie działali w bardziej przewidywalny i skuteczny sposób. Którzy mają dość słuchania wymówek ich sprzedawców w stylu „klienci chcą rabatów” albo „nie dopnę wyniku, bo klient przełożył decyzję o miesiąc”.
- Osób mających nałożone plany sprzedażowe (targety): Sprzedawców, Business Development Managerów, Prawników, Doradców Podatkowych, Inżynierów, Rekruterów działających w trybie 360. Mających przekonanie, że mogliby działać dużo bardziej skutecznie.
- Właścicieli biznesów, start-upów, którzy poszukują sposobów na zwiększenie sprzedaży.
- Dyrektorów Personalnych, którzy chcieliby poznać metodykę Sandler Selling System i którzy mają dość jedno lub dwudniowych szkoleń, które nie mają przełożenia na wyniki zespołów sprzedażowych. Nie chcą słyszeć „fajne szkolenie, ale szkoda czasu” lub „co te HR-y znowu wymyśliły”.