fbpx

Sandler Excellence 2.0 – 29.03

WG METODYKI SANDLER SELLING SYSTEM®

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

CZAS NA POZIOM MISTRZOWSKI

To kurs dedykowany przede wszystkim absolwentom programu Sandler Sales Mastery (Kliniki Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera), którzy chcą sobie przypomnieć, ugruntować i pogłębić wiedzę na temat jednego z najlepszych systemów sprzedaży na świecie – Sandler Selling System. 

To kolejny zestaw praktycznych narzędzi oraz krok do uzyskania mistrzostwa w sprzedaży i nabycia kompetencji pozwalających na pracę z najtrudniejszymi klientami. 

Po raz kolejny zabierzemy uczestników w kilkumiesięczny proces, podczas którego wejdziemy jeszcze głębiej w psychologię sprzedaży, ale również poznamy nowe, unikalne techniki Sandlera. Będzie jeszcze więcej warsztatów, dużo symulacji biznesowych no i nie zabraknie nacisku na pracę wdrożeniową.

Tym razem projekt będzie prowadzony przez kilku konsultantów Sandler Training, a każde spotkanie będzie miało trochę innych charakter. 

O CZYM BĘDZIE?

I. STRATEGIA EFEKTYWNOŚCI OSOBISTEJ 

Zaczniemy od pracy nad Strategią Efektywności Osobistej. Moduł obejmuje obszar relacji wewnętrznych uczestnika, umiejscowienia Business Development’u w sobie, w zgodzie ze swoimi wartościami i w odniesieniu do swoich przekonań. Praca nad BD siłą rzeczy dotyka też wnętrza każdego uczestnika, jego „relacji z samym sobą”. 

Jeżeli następuje konflikt (a w przypadku sprzedaży konsultingowej/doradczej przez eksperta pojawia się on częściej niż „średnia rynkowa w sprzedaży”) to proces rozwoju zostaje zakłócony. 

Ta część analizuje najczęstsze przyczyny konfliktów wewnętrznych, leżące w obszarach poczucia własnej wartości i przekonań. 

Wspólnym problemem wielu uczestników jest brak działania z wizją końca, niedostatki w planowaniu i monitorowaniu swojej aktywności, co często „wychodzi” dopiero po pewnym czasie. Ten moduł ma za zadanie wyposażyć uczestnika w niezbędne narzędzia już na starcie. 

Moduł obejmuje obszar holistycznego, strategicznego podejścia do BD, ma za zadanie uświadomić uczestnikowi jakie kluczowe elementy składają się na właściwe planowanie i umożliwić zbudowanie właściwej strategii. 

II. ANALIZA TRANSAKCYJNA W SPRZEDAŻY 

W kolejnym kroku poznamy fundament, z którego „wyrósł” Sandler Selling System, czyli Analiza Transakcyjna. Osadzimy ją w sprzedaży i podejmiemy próbę analizy zachowań naszych klientów skupiając się w dużej mierze na stanach EGO klientów i Sprzedawców oraz ich wpływie na finalizację sprzedaży. W tym module dopasujemy techniki Sandlera do stanów EGO klientów oraz nauczymy się jak odczytywać transakcje równoległe i krzyżowe w rozmowach handlowych. Nie zabraknie pracy nad optymalizacją działań sprzedażowych z wykorzystaniem stanów EGO Rodzica oraz Dorosłego. 

III. NEGOCJACJE W BIZNESIE 

System Sandlera zakłada, że przy odpowiednim zbudowaniu motywacji klienta (wyskalowaniu bólu) możemy uniknąć negocjacji. Bywają jednak sytuacje, które nie pozwalają nam obejśc się bez tego etapu w procesie sprzedaży. Tu na ratunek przychodzą nowe techniki Sandlera, którą pomogą poradzić sobie z wytrawnym „graczem”. Na początek poznamy 7 grzechów głównych, czyli najczęstsze błędy w procesie negocjacji. Potem parszywą 12-tkę, czyli najczęstsze zagrywki klientów a na koniec dobierzemy najlepsze narzędzia, w tym nowe techniki Sandlera, które pozwolą nam wychodzić z impassu negocjacyjnego. 

IV. PROSPECTING, NETWORKING, UP/CROSS SELL 

Prospecting to jeden z najbardziej nielubianych etapów w procesie sprzedaży. Czy jednak musi tak być? Uczestnicy nauczą się jak rozpocząć rozmowę o poleceniach, aby było to komfortowe dla obu stron, klient nie czuł się pod presją, chciał o tym rozmawiać, a nie był nagabywany („Moment Prawdy”). Poznają także model brania skutecznych poleceń, kontraktowania następnych działań, wykorzystania narzędzi pozwalających pracować z poleceniami zgodnie z RODO. 

W tym module nauczymy się również jak prowadzić „BIG Conversation” wyszukiwać Nominatorów w organizacji klienta oraz sprzedaż do C-LEVEL. 

V. STORYTELLING 

Dobry sprzedawca musi umieć pięknie mówić. Niestety nie każdy ma do tego talent. Ten moduł wzmocni kompetencje uczestników w zakresie wystąpień przed klientami. Nauczymy się jak opowiadać wciągające historie, budować narrację oraz zarządzać emocjami klientów w trakcie prezentacji. 

PAKIET OFERTOWY 

W ramach oferty programu rozwojowo – szkoleniowego „SANDLER EXCELLENCE 2.0” prowadzonej według metodologii Sandler Training: 

  • Uczestnictwo w 49-godzinnym programie szkoleniowo-coachingowym. Sesje prowadzone są w formule 7- godzinnych spotkań, prowadzonych co trzy/cztery tygodnie. Spotkania odbywają się w kameralnych, kilkunastoosobowych grupach.  

  • Podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie zajęć oraz specjalnie opracowane materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną pracę wdrożeniową). 

  • Międzynarodowy certyfikat ukończenia kursu Sandler Selling System LEVEL MASTER uznawany w wielu korporacjach na całym Świecie. 

Dofinansowanie

Istnieje możliwość uzyskania dofinansowania na szkolenia, doradztwo,coaching i mentoring.

W zależności od województwa wynosi ono od 50% do nawet 80% iskierowane jest do przedsiębiorców (w tym sieci partnerskich,franczyzowych etc.) ze wszystkich województw, za wyjątkiemmazowieckiego i pomorskiego.

Przypomnienie modelu Sandler Selling System; Aktualizacja Bóli klientów; Strategia Efektywności Osobistej (Rola, Tożsamość, Przekonania)
Analiza Transakcyjna w Sprzedaży, Stany EGO klientów iSprzedawców (Rodzic, Dorosły, Dziecko. Transkacje równoległei krzyżowe
Negocjacje w Biznesie, 7 grzechów głównych, parszywa 12-tka, Techniki negocjacyjne (delta, coś za coś, nigdy nie mównie), Gry negocjacyjne
Prospecting, Networking & Up/Cross Sell, Praca napoleceniach (z Nomitnatoriami), Big Conversation, Sprzedażdo C-Level
Prospecting, Networking & Up/Cross Sell, Praca napoleceniach (z Nomitnatoriami), Big Conversation, Sprzedażdo C-Level
Storytelling, budowanie skutecznie narracji, zarządzanie emocjami w prezentacji sprzedażowej,
IMPROV (Improwizacja Teatralna, zarządzanie zdarzeniaminieprzewidywalnymi. Role Playing Game, czyli Symulacje biznesowe, warsztaty z aktorem.
Michał Wójcik Strateg sprzedaży, psycholog i praktyk Sales Leadershipu. Prekursor i Ekspert metodyki Sandler Training w Polsce. Specjalizuje się w złożonych procesach sprzedażowych a w szczególności w produktach i usługach Premium. Certyfikowany Trener Sandler Training, Extended DISC i modelu diagnozowania kompetencji FinxS. Przez 25 lat w biznesie pełnił funkcje menadżerskie, rozwojowe i eksperckie dla kilkudziesięciu...
More about speaker
Szef sprzedaży z doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych firmach m.in. z branży FMCG, Automotive oraz dóbr luksusowych. Jego doświadczenie obejmuje m.in. tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie kontraktów z kluczowymi klientami, rekrutacja i szkolenia pracowników, realizacja i egzekwowanie planów sprzedażowych. Dzięki pracy w różnych branżach doskonale rozumie problemy dzisiejszych sprzedawców. W 2017...
More about speaker
SANDLER EXCELLENCE 2.0
7 500,00  9 225,00 
SOLD

Uczestnictwo w programie (wraz ze wszystkimi materiałami i usługami):
7 500 PLN + 23% VAT

Jednorazowa wpłata, 10 dni przed rozpoczęciem szkolenia - 5% rabatu
Przy zgłoszeniu 2 uczestników - 10% zniżki dla każdego.
Przy zgłoszeniu 3 uczestników i więcej - 15% zniżki dla każdego.

Istnieje możliwość dokonania płatności w ratach.

    Szczegóły