fbpx

Sandler Selling Camp – Poznań

Sandler Selling Camp to 3-miesięczny trening sprzedażowy ułożony w 4 sesje (tryb 2-1-1-2 dni). Między sesjami są 4-tygodniowe przerwy, podczas których uczestnicy wykonują zadania wdrożeniowe monitorowane przez trenera prowadzącego. Każdy z nich ma też zajęcia indywidualne. Uczestnicy otrzymują dostęp do aplikacji Sales Pistols, w której codziennie wykonują zaprojektowane misje. Ich realizacja wzmacnia nabyte umiejętności i umożliwia transfer do codziennych praktyk.

Kup teraz
Dni
Godzin
Min
Sek
Czego uczy Sandler?

Celem procesu szkoleniowego jest wzmocnienie kompetencji sprzedażowych oraz zapoznanie z systemem prowadzenia relacji handlowej opartym na modelu Sandler Selling System. Proces szkoleniowy umożliwi poznanie najważniejszych założeń modelu oraz przećwiczenie wybranych narzędzi wywierania wpływu.

Program będzie zakładał pokazanie 3 perspektyw, w ramach których uczestnicy mogą zmieniać i wzmacniać swoje działania biznesowe:

OD RELACJI DO BIZNESU

Uczestnicy:

  • przećwiczą zasady tworzenia wizerunku „doradcy”, a nie „sprzedawcy” w komunikacji z klientem poprzez zrozumienie jego wyzwań biznesowych;
  • zaczną budować zaufanie oparte na uznaniu wiedzy i pozycji klienta;
  • nauczą się jak budować szczerą i partnerską relację z klientem;
  • przygotują się do zarządzania przebiegiem spotkania handlowego, czyli korzystania z zasad i reguł uzgadnianych z klientem na każdym etapie kontaktu;
  • zaczną świadomie kontrolować i zarządzać procesem rozmowy z klientem;
  • zobaczą jak prowadzić procesy sprzedaży – niezależnie od tego, czy firma nastawiona jest na „inbound”, czy „outbound”.

OD SZCZĘŚLIWEGO TRAFU DO KWALIFIKOWANEGO WYBORU

Uczestnicy:

  • zobaczą, jak „kwalifikować” (rozpoznawać potencjał zakupowy) klienta i szacować możliwości współpracy;
  • przećwiczą, jak wzmacniać motywację do zakupu (angażować klienta);
  • zaczną wpływać na graczy biorących udział w procesie decyzyjnym w celu zabezpieczenia sprzedaży.

OD SCEPTYZMU DO EKSPANSJI

Uczestnicy:

  • będą potrafili budować swój rynek w oparciu o klientów z największym potencjałem;
  • poznają pojęcie procesu zakupowego i zaczną projektować działania z jego uwzględnieniem;
  • nauczą się pracować na liczbach/konwersji i statystyce – będą umieć projektować działania prospectingowe z uwzględnieniem pracy na liczbach.
  • otrzymają narzędzia do skutecznego generowania spotkań (działań prospectingowych).
Dla kogo Sandler Selling Camp?
dla osób prowadzących sprzedaż oraz menedżerów i szefów sprzedaży mających problem z:

Dobiciem się odpowiednich osób i rzeczywistym ich zainteresowaniu sprzedawanymi usługami lub produktami.

Próbujesz wykonywać telefony do potencjalnych klientów. Albo wysyłasz zimne maile lub zaczepiasz ludzi na Linkedinie. W efekcie masz problem z dostaniem się do decydenta albo jesteś ignorowany. Jak już dasz radę złapać uwagę potencjalnego klienta, ten jest zainteresowany tym co mówisz. Słyszysz: nie jestem zainteresowany, lub proszę się skontaktować za 6 miesięcy. Co często oznacza „spadaj”, tylko grzecznie. Z drugiej strony – podejmujesz gorące leady, które przyszły z działu marketingu – bo stoicie inboundem – ale jakoś nie masz poczucia, że sprzedaż dzięki temu jest łatwiejsza. Co z tego, że zostawiłem swoje dane w formularzu kontaktowym? Baw mnie drogi sprzedawco, baw!

Przeciągającym się procesem decyzyjnym po stronie klienta.

Wysyłasz kilka ofert. Klient okazuje szczere zainteresowanie. Dużo pyta. Jedziesz na jedno spotkanie, drugie, piąte. W momencie, gdy piłka jest po   stronie klienta, masz wrażenie, że zasada, którą klient tak namiętnie na Tobie stosuje, zwana „na wczoraj” obowiązuje tylko Ciebie. Klient ma zawsze czas. Proszę się skontaktować jutro, za tydzień, po świętach, po feriach, po wakacjach!

Ciągłą koniecznością pokonywania obiekcji i wątpliwości klienta.

Oferta wysłana. Robisz follow up. Często słyszysz: Drogo! Konkurencja daje taniej! Nie wiem, czy te rozwiązanie będzie dla mnie. Muszę to przedyskutować z
zarządem. No i wrócę oczywiście jak tylko zapadnie decyzja! Jesteś na spotkaniu. Nie zaczniesz nic mówić. Klient pyta: W czym jesteście lepsi od konkurencji? Panie Arku, ja wiem, że teraz będzie mnie chciał Pan przepytać, ale powie mi Pan lepiej od razu co dla mnie ma ciekawego? Oszczędźmy sobie czas.

Dużymi oczekiwaniami klienta związanymi z Twoją aktywnością, z której bardzo często nic nie wynika.

Nachodzisz się. Klient dużo oczekuje od Ciebie. Bardzo dużo. Dużo konsultacji. Darmowych. Często klient spotka się z Tobą, bo nie jest asertywny. Czasem spotka się, żeby renegocjaować warunki o obecnego dostawcy. Czasem się spotka, żeby tylko posłuchać. Gdy przychodzi czas na kroki po stronie klienta, nagle kontakt gaśnie.

Częstymi i długimi kontaktami z potencjalnymi klientami, którzy obiektywnie nie staną się klientami rzeczywistymi.

Niezależnie, czy dostaniesz leada, czy sam go wychodzisz – pojawia się odwieczny problem z kwalifikacją klientów. Bo możesz biec – nawet szybko. Bić rekord na „setkę”. Ale pytanie, czy biegniesz we właściwym kierunku. Czy działania, które podejmujesz mają sens? Może klient od początku wie, że nic nie kupi? Ty nie potrafisz kwalifikować klientów. No bo skąd masz wiedzieć? W szkole nie uczyli. A w pracy masz pracować a nie się uczyć. W efekcie tracisz czas, energię i motywację, bo prowadzisz bardzo długie procesy sprzedaży, z których często nic nie wynika

Opinie uczestników
Podczas pierwszego spotkania "piorę mózgi". Pokazuję, że można sprzedawać inaczej. Godnie, profesjonalnie. Pokazuje, że można i trzeba budować partnerską relację z klientem. Opartą o bycie szczerym i wprost. Dając klientom pełne prawo do powiedzenia nie. Pokazuję jak to robić. Daję 8 Sandlerowskich narzędzi relacyjnych. To wszystko w ramach pierwszych dwóch dni.
Drugie spotkanie rozpoczynamy od zabawy 1 z 10. Od dwugodzinnej weryfikacji przepracowania miesięcznego okresu pomiędzy pierwszym spotkaniem a drugim. Następnie uczę ludzi jak zarządzać spotkaniem z klientem. Mówię o kontraktowaniu. Ostatnie dwie godziny spotkania to symulacja rozmów handlowych z uwzględnieniem kontraktowania i poznanych narzędzi relacyjnych.
Trzecie spotkanie w całości poświęcone jest nabywaniu i ćwiczeniu umiejętności budowania motywacji klienta do zakupu. Mówimy o kultowym Sandlerowym "lejku bólu". Dotykamy tym samym najważniejszej grodzi metodyki Sandlera. Uczymy się jakie pytania zadawać. Pracujemy nad piekielnie precyzyjnymi pytaniami, które mają prowadzić do realizacji celu (kwalifikacji lub dyskwalifikacji klienta).
Po trzecim spotkaniu przychodzi czas na pracę 1 na 1. W wymiarze dwóch godzin. 30 minut poświęcamy na nabycie umiejętności pytania o budżet klienta (i gotowości do działań) oraz uczę jak pytać o proces decyzyjny. Kolejne 90 minut do symulacja pełnej rozmowy sprzedażowej. W oparciu o wszystkie poznane wcześniej narzędzia metodyki Sandlera. Symulujemy rozmowę w oparciu o to, co sprzedaje uczestnik. Oddajemy w 100% klimat, w jakim pracuje uczestnik procesu.
Ostatnie spotkanie to spotkanie, na którym uczę jak prezentować, by porwać publikę. Bazujemy na książce "Błąd PowerPointa" M. Pohma oraz na założeniach metodyki Sandlera. Uczestnicy uczą się prezentować lepiej. W myśl zasady "najpierw pytaj, potem prezentuj". Ostatni dzień poświęcamy skutecznym metodom pozyskiwania klientów. Uczę jak wykonywać zimne telefony. Jak pisać przyciągające oko wiadomości mailowe lub na LinkedIN. Pokazuję jak inaczej (i mądrzej) doprowadzać dziś do spotkań. Jeden z modułów w całości poświęcony jest idei social sellingu. Mówimy też o rekomendacjach i poleceniach. Ostatnie spotkanie wieńczy wręczenie certyfikatów Sandler Selling System.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator) oraz PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team). Łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Ukończył studia magisterskie Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja Zarządzanie Sprzedażą). Jest Konsultantem, Trenerem Sandler Training Polska....
Więcej
Sandler Selling Camp - Poznań
6 900,00  netto
Kup teraz

PAKIET OFERTOWY
W ramach oferty programu rozwojowo-szkoleniowego Sandler Selling Camp prowadzonej według metodyki
Sandler Selling System proponujemy następujące elementy:

Podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie szkoły oraz specjalnie opracowane materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną pracę wdrożeniową).

Uczestnictwo w 3 miesięcznym programie szkoleniowo-rozwojowym, podzielonym na 4 sesje w odstępach 4 tygodniowych. Spotkania odbywają się w kameralnych grupach (do 14 osób).

Możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami Campa.

Zwykle spotykamy się w gronie 14 osób.

Międzynarodowy certyfikat ukończenia programu Sandler Selling Camp w metodyce Sandler Selling System.

Dobre jedzenie (zawsze), pyszną kawę (zawsze) i świetne towarzystwo (zawsze) :)

Aby wzmocnić efekty wdrożenia, uczestnicy wezmą udział w projekcie grywalizacyjnym wykorzystującym mobilną aplikację Sales Pistols.

Pracę 1 na 1 z trenerem prowadzącym w ramach przygotowania do certyfikacji. Spotkanie w wymiarze dwóch godzin.

W ramach oferty programu rozwojowo-szkoleniowego „Sandler Selling Camp” prowadzonej według metodyki Sandler Selling System uczestnicy przystępują do 3-miesięcznego programu szkoleniowo-rozwojowego, podzielonego na 4 sesje. Spotkania odbywają się w kameralnych, maksymalnie 12-osobowych grupach.

Uczestnicy otrzymują podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie szkoły oraz specjalnie opracowane materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną  pracę wdrożeniową).

Samodzielna, indywidualna praca między zajęciami jest nakierowana na wdrożenie prowadzonych w trakcie sesji technik i elementów sprzedaży. Aby wzmocnić ten efekt, uczestnicy biorą udział w projekcie grywalizacyjnym wykorzystującym mobilną aplikację Sales Pistols.

To wirtualny coach, superwizor, który wyznacza zadania wdrożeniowe, sprawdza wiedzę, monitoruje poziom realizacji i zastosowania nowych technik, jednocześnie nagradza sukcesy i gani za zaniechania. Wirtualny „przyjaciel” przez cały czas czuwa i wspiera, w taki sposób, aby wzmacniać pożądane działania i eliminować błędy oraz złe nawyki.

Szczegóły