
Właśnie skończyło się pierwsze pół roku sprzedaży w 2019 roku.
Mamy za sobą trudne rozmowy o wynikach. Już wiemy, że łatwo nie będzie. Coraz trudniej jest o nowy biznes, a targety nie zmaleją.
I jeszcze rynek, który dynamicznie się zmienia.
I klienci, którzy są coraz lepiej wyedukowani i rzadziej widzą wartość w spotkaniach z ludźmi sprzedaży. Nawet telefonów nie odbierają. Bo co nowego może powiedzieć handlowiec?
Przecież „ja już wszystko wiem z internetu”.
„Ja już mam podobne rozwiązanie”.
„Już mam dostawcę”.
„Jak będę chciał kupić, to sam się zgłoszę”.
Też to słyszysz?
Jeszcze zanim zdążysz powiedzieć, jaką masz ofertę? Dlatego odkładasz „zimne” telefony na jutro, pojutrze, za tydzień?
Chcesz działać w mediach społecznościowych i spróbować magii Social Sellingu, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? A może już próbujesz to robić i szału nie ma?
Można trwać przy starych metodach, ale jak mówi Albert Einstein: „Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać innych wyników”.
Jeżeli jesteś managerem lub szefem sprzedaży masz pewnie dość nierównych wyników sprzedaży?
- Zdarza się, że często słyszysz od swoich handlowców: „Musimy zejść z ceny”, albo: „Nie zrobię wyniku w tym miesiącu, bo klient potrzebuje więcej czasu na decyzję”?
- Musisz nieustannie gasić pożary, a praca w terenie uniemożliwia Ci wykonywanie innych obowiązków zarządczych?
- Próbowałeś ludzi wysłać na dziesiąte szkolenie z negocjacji lub finalizacji sprzedaży i szkolenia przyniosły mierne lub krótkotrwałe skutki?
Jeżeli to brzmi znajomo jeszcze dzisiaj zarejestruj się na nasz warsztat otwarty 21 sierpnia.
Opowiemy o metodach i narzędziach nowoczesnego prospectingu. Pokażemy program rozwojowy przygotowany przez Magdalenę Krawczak i Arkadiusza Chludzińskiego – skoncentrowany na pozyskiwaniu nowego biznesu. Zarówno na etapie prospectingu jak i prowadzenia rozmów z klientami. W żołnierskich słowach – pokażemy jak do spotkań doprowadzać i jak ich później nie marnować!