

Moc zainstalowana fotowoltaiki w Polsce wzrosła w 2020 roku o niemal 300% w stosunku do roku poprzedniego. Mimo obostrzeń, mimo kłopotów z dostawami komponentów, mimo ogólnego spowolnienia gospodarki. Rosnące ceny energii oraz rządowe programy dopłat sprawiły, że branża fotowoltaiczna weszła w dynamiczną fazę rozwoju i jest najszybciej rozwijającym się sektorem OZE. Wydawać by się zatem mogło – Eldorado! Łatwy i chłonny rynek, gdzie produkt sam się sprzedaje!…Tymczasem firmy, które oferują fotowoltaikę, wyrastają jak grzyby po deszczu, a konkurencja rozpycha się łokciami po swój kawałek tortu. I nagle okazuje się, że nie jest tak łatwo sprzedać to, co sprzedają dziś wszyscy, a już tym bardziej – sprzedać, nie ściągając majtek do kostek… Czy zatem będziesz umiał się wyróżnić i na tym rynku rozwiniesz skrzydła, by sięgnąć po najwyższą nagrodę, czy też zadowolisz się okruchami ze stołu?
Złam schemat działania i zacznij sprzedawać!
Filozofia programu całkowicie zmienia tradycyjne podejście do szkoleń i odchodzi od dotychczasowego rozumienia etapów sprzedaży, kontroli sytuacji sprzedażowej, technik budowania relacji oraz komfortu pracy. To również świeże spojrzenie na rolę sprzedawcy i klienta, w którym uwaga skierowana jest na wyzwania zakupowe, gry psychologiczne klienta i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu.
Szkoła Sprzedaży Sandlera to kompleksowy proces edukacyjny, którego rezultatem jest trwała zmiana w sposobie sprzedawania i podejścia do klienta. Dzięki rozłożeniu programu w czasie, zróżnicowanej metodologii, monitoringowi i wsparciu merytorycznemu, przekazywana wiedza jest lepiej przyswajana i szybciej staje się częścią codziennych zachowań. A przez to – to dużych pieniędzy 🙂
Dla kogo?
Jeśli sprzedajesz fotowoltaikę i:
- masz trudność w „dobiciu” się odpowiednich osób i ich zainteresowaniu,
- po stronie klienta często „rozbijasz się” o długotrwały, przeciągający się proces decyzyjny,
- jesteś zmuszony pokonywać obiekcje i wątpliwości klienta oraz często uginać się pod jego presją i schodzić z ceny,
- nieustannie stawiać czoło wysokim oczekiwaniom klientów, które angażują cię w stopniu niewspółmiernym do potencjalnych wyników współpracy (spotkania, prezentacje, doradztwo, itd.)
- utrzymujesz kontakty z potencjalnymi klientami, którzy obiektywnie nigdy nie staną się klientami rzeczywistymi,
to ten warsztat jest dla Ciebie. 🙂