fbpx

SZKOŁA SPRZEDAŻY SANDLERA w branży fotowoltaicznej 10.03

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

Moc zainstalowana fotowoltaiki w Polsce wzrosła w 2020 roku o niemal 300% w stosunku do roku poprzedniego. Mimo obostrzeń, mimo kłopotów z dostawami komponentów, mimo ogólnego spowolnienia gospodarki. Rosnące ceny energii oraz rządowe programy dopłat sprawiły, że branża fotowoltaiczna weszła w dynamiczną fazę rozwoju i jest najszybciej rozwijającym się sektorem OZE. Wydawać by się zatem mogło – Eldorado! Łatwy i chłonny rynek, gdzie produkt sam się sprzedaje!…Tymczasem firmy, które oferują fotowoltaikę, wyrastają jak grzyby po deszczu, a konkurencja rozpycha się łokciami po swój kawałek tortu. I nagle okazuje się, że nie jest tak łatwo sprzedać to, co sprzedają dziś wszyscy, a już tym bardziej – sprzedać, nie ściągając majtek do kostek… Czy zatem będziesz umiał się wyróżnić i na tym rynku rozwiniesz skrzydła, by sięgnąć po najwyższą nagrodę, czy też zadowolisz się okruchami ze stołu?

Nazywam się Krzysztof Rzepkowski i zapraszam Cię na kilkumiesięczny warsztat sprzedaży on-line wg metodyki Sandler Training. Cóż to jest i dlaczego miałoby pomóc?

Złam schemat działania i zacznij sprzedawać!

Filozofia programu całkowicie zmienia tradycyjne podejście do szkoleń i odchodzi od dotychczasowego rozumienia etapów sprzedaży, kontroli sytuacji sprzedażowej, technik budowania relacji oraz komfortu pracy. To również świeże spojrzenie na rolę sprzedawcy i klienta, w którym uwaga skierowana jest na wyzwania zakupowe, gry psychologiczne klienta i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu.

Szkoła Sprzedaży Sandlera to kompleksowy proces edukacyjny, którego rezultatem jest trwała zmiana w sposobie sprzedawania i podejścia do klienta. Dzięki rozłożeniu programu w czasie, zróżnicowanej metodologii, monitoringowi i wsparciu merytorycznemu, przekazywana wiedza jest lepiej przyswajana i szybciej staje się częścią codziennych zachowań. A przez to – to dużych pieniędzy 🙂

Dla kogo?

Jeśli sprzedajesz fotowoltaikę i:

  • masz trudność w „dobiciu” się odpowiednich osób i ich zainteresowaniu,
  • po stronie klienta często „rozbijasz się” o długotrwały, przeciągający się proces decyzyjny,
  • jesteś zmuszony pokonywać obiekcje i wątpliwości klienta oraz często uginać się pod jego presją i schodzić z ceny,
  • nieustannie stawiać czoło wysokim oczekiwaniom klientów, które angażują cię w stopniu niewspółmiernym do potencjalnych wyników współpracy (spotkania, prezentacje, doradztwo, itd.)
  • utrzymujesz kontakty z potencjalnymi klientami, którzy obiektywnie nigdy nie staną się klientami rzeczywistymi,

to ten warsztat jest dla Ciebie. 🙂

PROGRAM:

WARSZTAT 1-2 (10 & 17 MARCA, GODZ. 10-13.30)

SANDLER SELLING SYSTEM & EXTENDED DISC

  • Standardowy proces sprzedaży i pseudobiznesowa relacja między kupującym i sprzedającym: najważniejsze pułapki i zagrożenia relacji handlowej.
  • Psychologiczne gry klientów w procesie współpracy;
  • Alternatywny system sprzedaży – podstawowe założenia Sandler Selling System;
  • Badanie typologii osobowości Extended Disc;
  • Kim jest twój klient? Umiejętność rozpoznania typu osobowości;
  • Jak komunikować się z innymi? Sztuka dostrojenia.

WARSZTAT 3-4 (24 & 31 MARCA, GODZ. 10-13.30)

BUDOWANIE RELACJI

  • Budowanie Innowacyjnej Relacji z prospektem: parafraza, dowartościowanie, odwartościowanie, technika Tarzana;
  • Odkrywanie intencji prospekta: klaryfikacja, parafraza kierunkowa;
  • Wywieranie wpływu na innych: H2R, czyli Historia z 2 Ręki;
  • Jak pracować z obiekcjami? Symulacja rozmowy o wątpliwościach prospekta – trening umiejętności.

WARSZTAT 5-6 (7 & 15 KWIETNIA, GODZ. 10-13.30)

ZADAWANIE PYTAŃ

  • Sztuka wprowadzania trudnych tematów:: technika Wprost;
  • Jak bronić się przed darmowym consultingiem? Taktyki zadawania pytań: trzy kierunki odwracania;
  • Technika odraczania;
  • Zadawanie pytań w rozmowie biznesowej – trening umiejętności.

WARSZTAT 7-8 (22 & 28 KWIETNIA, GODZ. 10-13.30)

ZMIANA PRZEKONAŃ & KONTRAKTOWANIE

  • Jak zmienić przekonania prospekta? Strategia Negatywnego Odwracania – sztuka mądrego zniechęcania;
  • Prawo do NIE i dystans do własnej oferty;
  • Zarządzanie procesem zakupu – Kontraktowanie i zabezpieczanie działań;
  • Zabezpieczanie uzgodnień z klientem;
  • Symulacje biznesowe – trening umiejętności.

WARSZTAT 9-10 (5 & 13 MAJA, GODZ. 10-13.30)

PRACA Z BÓLEM

  • Nie każdy jest twoim klientem: trójetapowy proces kwalifikacji prospekta;
  • Wprowadzenie do pojęcia „bólu” w sprzedaży i motywacji do zakupu;
  • Wzmacnianie motywacji do zakupu (praca z „bólem”);
  • Lejek Bólu – strategia pytań podczas rozmowy z prospektem;
  • Symulacje biznesowe – trening umiejętności.

WARSZTAT 11-12 (19 & 26 MAJA, GODZ. 10-13.30)

WERYFIKACJA BUDŻETU

  • Weryfikacja gotowości klienta do decyzji (budżet);
  • Techniki pytań o budżet;
  • Sprawdzanie wiarygodności deklaracji klienta;
  • Jak nie schodzić z ceny i własnej marży? Mini-negocjacje.
  • Symulacje biznesowe – trening umiejętności.

WARSZTAT 13-14 (2 & 9 CZERWCA, GODZ. 10-13.30)

MAPOWANIE PROCESU DECYZYJNEGO

  • Kto? Co? Jak? Kiedy? Weryfikacja procesu decyzyjnego;
  • Usprawnianie procesu decyzyjnego u klienta;
  • Techniki pytań o proces decyzyjny;
  • Pełna kwalifikacja: klient czy prospekt?
  • Jak odmówić tym, którzy i tak nie kupią?
  • Symulacje biznesowe – trening umiejętności.

WARSZTAT 15-16 (16 & 23 CZERWCA, GODZ. 10-13.30)

ROZWIĄZANIE I ZAMYKANIE SPRZEDAŻY

  • Sprzedawaj, nie pokazuj: rozwiązanie/oferta jako „lekarstwo przeciwbólowe” dla klienta;
  • Sprzedaż przy pomocy bólu: technika B-C-Z-U;
  • Jak wydobyć emocjonalną decyzję klienta od razu po prezentacji?
  • Rozmowa o obiekcjach;
  • Zabezpieczenie decyzji o zakupie;
  • Symulacje biznesowe – trening umiejętności.
Szkoła Sprzedaży Sandlera w branży fotowoltaicznej
8 500,00  10 455,00 
SOLD

Koszt udziału 1 osoby:
8 500 PLN + 23% VAT (Istnieje możliwość dokonania płatności w ratach)

Jednorazowa wpłata, 10 dni przed rozpoczęciem szkolenia - 5% rabatu:
8 075 PLN + 23% VAT

Przy zgłoszeniu 2 uczestników - 10% zniżki dla każdego, przy zgłoszeniu 3 uczestników i więcej - 15% zniżki dla każdego.

Cena obejmuje:
• 16 spotkań online po 3,5h - łącznie 56 godzin treningu;
• unikatowe materiały dydaktyczne Sandler Training;
• udział w badaniu typu osobowości kwestionariuszem Extended DISC;
• udział w projekcie grywalizacyjnym IMPROVER w okresie trwania projektu;
• wsparcie i aktywny kontakt z trenerem podczas trwania projektu.

Dużo? Prawdopodobnie zwróci się kilkakrotnie jeszcze przed zakończeniem szkolenia :).

    Program wdrożeniowy Szkoła Sprzedaży Sandlera jest prowadzony według metodologii Sandler Training. Obejmuje 56 godzin szkolenia w kameralnych kilkunastoosobowych grupach. Sesje prowadzone są w formule 3,5-godzinnych spotkań on-line, odbywających się raz w tygodniu. Czas między zajęciami jest przeznaczony na indywidualną pracę i wdrożenie prowadzonych w trakcie sesji technik i elementów sprzedaży. Po każdej sesji uczestnicy otrzymują specjalne zadanie wdrożeniowe, które jest monitorowane przez trenera prowadzącego. Mogą się z nim w tym czasie konsultować telefonicznie i omawiać pierwsze doświadczenia. Każdy z nich otrzymuje podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie zajęć oraz materiały wspierające program. Dostają też dostęp do aplikacji mobilnej IMPROVER, pełniącej funkcję „wirtualnego trenera”, który poprzez misje i quizy wyznacza zadania wdrożeniowe, sprawdza wiedzę, monitoruje wykorzystanie nowych umiejętności, a jednocześnie nagradza sukcesy i piętnuje zaniechania.

    Szczegóły