

Marketing biura nieruchomości?
Budowa marki osobistej agenta?
Sztuczna inteligencja jako narzędzie wspomagające budowę wizerunku?
Zapraszam Cię serdecznie na warsztaty, które w pełni poświęcone będzie najnowszym trendom marketingowym w nieruchomościach!
Czego możesz oczekiwać po warsztatach?
- Dogłębnie poznasz różne rodzaje Social Mediów i tajniki ich funkcjonowania w kontekście branży nieruchomości
- Dostaniesz praktyczne wskazówki i techniki budowania marki osobistej agenta nieruchomości na platformach społecznościowych
- Poznasz sposoby tworzenia wartościowych treści i optymalizacji ich pod kątem social mediów
- Zgłębisz nowe trendy i innowacje w marketingu oparte o sztuczną inteligencję – ChatGPT, Midjourney…
Podczas trzech spotkań online, trwających po 3 godziny każde, dostaniesz dostęp do praktycznej wiedzy, którą będziesz mógł od razu zastosować w swojej pracy.
Pierwszym filarem, na którym skupimy się podczas warsztatów, jest marketing biura nieruchomości. Dowiesz się, jak skutecznie budować jego wizerunek, jak zwiększyć dotarcie z informacjami o twoim biurze oraz jak przyciągnąć i utrzymać lojalnych klientów. Poznasz nowoczesne narzędzia marketingowe i strategie, które pozwolą Ci osiągnąć przewagę konkurencyjną.
Drugim filarem jest budowa marki osobistej agenta. Zrozumiesz, dlaczego budowanie swojego wizerunku osobistego jest kluczowe dla sukcesu w branży nieruchomości. Dowiesz się, jak budować zaufanie i wiarygodność, jak skutecznie komunikować się z klientami i jak wykorzystać swoją osobistą markę do osiągnięcia lepszych wyników.
Trzeci filar, który omówimy, to sztuczna inteligencja jako narzędzie wspomagające budowę wizerunku. Przyjrzymy się różnym narzędziom i technologiom opartym na sztucznej inteligencji, które mogą znacznie usprawnić Twoją pracę i zwiększyć efektywność.
Poza trzema spotkaniami online, spotkamy się również na dwugodzinnej konsultacji indywidualnej. Będziesz miał możliwość dostosowania zdobytej wiedzy do Twojej osobistej strategii marketingowej!
Część 1: Marketing biura nieruchomości
- Wprowadzenie do marketingu w branży nieruchomości
- Wyjątkowe wyzwania i możliwości marketingu biura nieruchomości
- Budowanie skutecznej strategii marketingowej dla biura nieruchomości
- Wykorzystanie tradycyjnych i nowoczesnych narzędzi marketingowych
- Tworzenie i promowanie ofert nieruchomości
- Zwiększanie zasięgu biura nieruchomości i pozyskiwanie lojalnych klientów
Część 2: Budowa marki osobistej agenta
- Rola marki osobistej w branży nieruchomości
- Identyfikowanie swojej unikalnej wartości i wizerunku
- Budowanie zaufania i wiarygodności w kontaktach z klientami
- Skuteczna komunikacja z klientami i budowanie relacji
- Wykorzystanie narzędzi online do promocji marki osobistej
- Zarządzanie reputacją w branży nieruchomości
Część 3: Sztuczna inteligencja jako narzędzie wspomagające budowę wizerunku
- Potencjał sztucznej inteligencji w branży nieruchomości
- Personalizacja komunikacji z klientami przy użyciu AI
- Przykłady narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w branży nieruchomości
- Korzyści i wyzwania związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
Część 4: Konsultacja indywidualna (2 godziny)
- Sesja konsultacyjna, podczas której uczestnik warsztatu będzie miał możliwość omówienia swoich indywidualnych wyzwań i stworzenia plany marketingowych działań na następne miesiące