fbpx

TRZY FILARY MARKETINGU W NIERUCHOMOŚCIACH: SOCIAL MEDIA, MARKA OSOBISTA AGENTA, SZTUCZNA INTELIGENCJA | IX, X 2023

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

Marketing biura nieruchomości?

Budowa marki osobistej agenta?

Sztuczna inteligencja jako narzędzie wspomagające budowę wizerunku?

Zapraszam Cię serdecznie na warsztaty, które w pełni poświęcone będzie najnowszym trendom marketingowym w nieruchomościach!

Czego możesz oczekiwać po warsztatach?

  • Dogłębnie poznasz różne rodzaje Social Mediów i tajniki ich funkcjonowania w kontekście branży nieruchomości
  • Dostaniesz praktyczne wskazówki i techniki budowania marki osobistej agenta nieruchomości na platformach społecznościowych
  • Poznasz sposoby tworzenia wartościowych treści i optymalizacji ich pod kątem social mediów
  • Zgłębisz nowe trendy i innowacje w marketingu oparte o sztuczną inteligencję – ChatGPT, Midjourney

"Trzy filary marketingu w branży nieruchomości: social media, marka osobista, sztuczna inteligencja" to warsztaty skoncentrowane na najważniejszych aspektach marketingu w nieruchomościach i budowie marki osobistej agenta.

Podczas trzech spotkań online, trwających po 3 godziny każde, dostaniesz dostęp do praktycznej wiedzy, którą będziesz mógł od razu zastosować w swojej pracy.

Pierwszym filarem, na którym skupimy się podczas warsztatów, jest marketing biura nieruchomości. Dowiesz się, jak skutecznie budować jego wizerunek, jak zwiększyć dotarcie z informacjami o  twoim biurze oraz jak przyciągnąć i utrzymać lojalnych klientów. Poznasz nowoczesne narzędzia marketingowe i strategie, które pozwolą Ci osiągnąć przewagę konkurencyjną.

Drugim filarem jest budowa marki osobistej agenta. Zrozumiesz, dlaczego budowanie swojego wizerunku osobistego jest kluczowe dla sukcesu w branży nieruchomości. Dowiesz się, jak budować zaufanie i wiarygodność, jak skutecznie komunikować się z klientami i jak wykorzystać swoją osobistą markę do osiągnięcia lepszych wyników.

Trzeci filar, który omówimy, to sztuczna inteligencja jako narzędzie wspomagające budowę wizerunku. Przyjrzymy się różnym narzędziom i technologiom opartym na sztucznej inteligencji, które mogą znacznie usprawnić Twoją pracę i zwiększyć efektywność.

Poza trzema spotkaniami online, spotkamy się również na dwugodzinnej konsultacji indywidualnej. Będziesz miał możliwość dostosowania zdobytej wiedzy do Twojej osobistej strategii marketingowej!

Część 1: Marketing biura nieruchomości

  • Wprowadzenie do marketingu w branży nieruchomości
  • Wyjątkowe wyzwania i możliwości marketingu biura nieruchomości
  • Budowanie skutecznej strategii marketingowej dla biura nieruchomości
  • Wykorzystanie tradycyjnych i nowoczesnych narzędzi marketingowych
  • Tworzenie i promowanie ofert nieruchomości
  • Zwiększanie zasięgu biura nieruchomości i pozyskiwanie lojalnych klientów

Część 2: Budowa marki osobistej agenta

  • Rola marki osobistej w branży nieruchomości
  • Identyfikowanie swojej unikalnej wartości i wizerunku
  • Budowanie zaufania i wiarygodności w kontaktach z klientami
  • Skuteczna komunikacja z klientami i budowanie relacji
  • Wykorzystanie narzędzi online do promocji marki osobistej
  • Zarządzanie reputacją w branży nieruchomości

Część 3: Sztuczna inteligencja jako narzędzie wspomagające budowę wizerunku

  • Potencjał sztucznej inteligencji w branży nieruchomości
  • Personalizacja komunikacji z klientami przy użyciu AI
  • Przykłady narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w branży nieruchomości
  • Korzyści i wyzwania związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji

Część 4: Konsultacja indywidualna (2 godziny)

  • Sesja konsultacyjna, podczas której uczestnik warsztatu będzie miał możliwość omówienia swoich indywidualnych wyzwań i stworzenia plany marketingowych działań na następne miesiące

Kiedy?

Trzy spotkania – po 3 godziny, w formule on-line + indywidualna konsultacja w uzgodnionym terminie

Jakub Matuszkiewicz – strateg i konsultant marketingowy. Jego główna specjalizacja to tworzenie strategii marketingowych, strategii kontentowych (strategii treści) oraz praca w obszarze Social Sellingu i Employee Advocacy. Szkoli, audytuje, doradza – a kiedy potrzeba, sam wdraża zaprojektowane działania. Ponad dwudziestoletnie doświadczenie zdobywał pracując dla marek luksusowych (Agent Provocator, Bacardi – Martini Polska), rynku nieruchomości (Lloyd...
More about speaker
TRZY FILARY MARKETINGU W NIERUCHOMOŚCIACH 29.09.2023
1 499,00  1 843,77 
Zapisz się

Warsztat 3 x 3 godziny (on-line) + 2 godzinna konsultacja indywidualna

    Szczegóły