
Większość Pośredników działa według bardzo podobnego modelu, doskonale znanego potencjalnym klientom: wiedzą oni, co kryje się pod pytaniami sprzedawców i jakie mają intencje, prowadząc rozmowę handlową.
By nie stać się łatwym łupem klienci wypracowali mechanizmy obronne, które pozwalają skutecznie spławić sprzedawcę i wyjść ze spotkania bez żadnych wiążących deklaracji.
Nie oszukujmy się. Często klienci poprzez zachowania wywołują w pośrednikach negatywne emocje – złość, irytację, poddenerwowanie, a każda odmowa traktowana jest jako personalne odrzucenie i wpływa na samoocenę doradcy. Bywa również, że pośrednik przychodzi do pracy sfrustrowany, ma coraz gorsze relacje ze współpracownikami, szybko się męczy, popełnia błędy, jest smutny i przygnębiony.
Wszystkie powyższe aspekty mogą wpływać na spadek jakości i efektywności pracy, gorsze wyniki, poczucie braku sensu.
Podczas webinaru poruszmy takie tematy jak:
- psychologiczne aspekty ludzkich zachowań – jak to robić, żeby być dla klienta bardziej „swój”,
- „game changer” pracy zawodowej pośrednika,
- obiekcje klienta i odwieczną z nimi „walkę”,
- podstawowe objawy wypalenia zawodowego i sposoby ich opanowania,
- co to jest i ile trwa „miesiąc miodowy” u pośredników? :),
- krótkie acz treściwe metody radzenia sobie ze stresem.