fbpx

Extended DISC®

Chcesz polepszyć relacje i komunikację w zespole oraz odkryć mocne strony i talenty twoich pracowników? A jeśli pracujesz w sprzedaży – chcesz sprzedawać więcej, budując dobre relacje ze swoimi klientami? Extended DISC® daje wiedzę, dzięki której ludzie mogą osiągać lepsze efekty w krótszym czasie i mniejszym wysiłkiem.

Extended DISC® to międzynarodowe narzędzie diagnostyczne, które bada style ludzkich zachowań. Kwestionariusz Extended DISC jest z powodzeniem stosowany w Polsce od ponad 20 lat w ponad 1300 organizacjach!

Dla kogo jest to narzędzie?

Extended DISC® jest narzędziem biznesowym dla specjalistów HR, menedżerów, specjalistów ds. rozwoju, coachów, trenerów i konsultantów, którzy realizują projekty ukierunkowane na rozwój, poprawę współpracy i komunikacji, rozwój kariery czy też efektywną rekrutację pracowników. Jest także narzędziem dla handlowców i sprzedawców, pozwalając im lepiej zrozumieć klientów, a przez to lepiej dopasować się do nich w swojej komunikacji.

Jak badanie predyspozycji pracowników może wpływać na organizację?

Analiza Extended DISC® pozwala dostrzec, jak unikalne style zachowania wpływają na codzienne działania pracowników, komunikację z innymi, czy zdolność do unikania konfliktów.

Organizacje wykorzystujące badanie stylów zachowań odnoszą korzyści związane przede wszystkim z lepszą komunikacją między pracownikami. Dzięki niemu można uniknąć nieporozumień, zoptymalizować czas trwania spotkań roboczych, ograniczyć konflikty oraz podnieść efektywność zespołów. Ostatecznie prowadzi to do większej produktywności, a co za tym idzie – również lepszych wyników finansowych.

W jaki sposób można wykorzystać badania i raporty stylów zachowań?
  • w procesach rekrutacyjnych,
  • w prowadzeniu indywidualnego rozwoju pracownika,
  •  w rozwoju liderów organizacji,
  • w określeniu, jaki rodzaj komunikacji wpływa na wzrost efektywności danego zespołu.

Czym jest model Extended DISC®?

Model Extended DISC® oparty jest na pracach Carla Gustava Junga oraz Williama Moultona Marstona. Analizuje ludzkie zachowania w kontekście czterech kategorii: percepcja, intuicja, myślenie oraz uczucia. W zależności od ich natężenia pokazuje naturalny styl działania człowieka, czyli sytuacje i zadania, które wymagają od niego najmniej wysiłku. Uwzględnia on też zachowania adaptowane, czyli to, w jakim stopniu człowiek ma potrzebę dostosowania się do obecnego stanowiska bądź sytuacji w pracy.

Obejrzyj wideo o tym, jak Extended DISC® może pomóc twojej organizacji.

Co oferujemy?

Chcesz poznać swój potencjał lub potencjał swojego zespołu?

Chcesz poznać swój potencjał lub potencjał swojego zespołu?

Pracujesz w sprzedaży – chcesz sprzedawać więcej, budując dobre relacje ze swoimi klientami?

MOC DOSTROJENIA – efektywna sprzedaż w modelu Extended DISC®

Jedna z nadrzędnych prawd sprzedażowych mówi: ludzie o wiele chętniej kupują od tych, których lubią. Większość sprzedawców traktuję tę prawdę na opak i wierzy, że demonstrując klientowi przesadną życzliwość i uprzejmość, zyskają jego sympatię. Tymczasem ludzie nie lubią takich sprzedażowych umizgów i reagują na nie najczęściej ucieczką. Lubią natomiast ludzi do siebie podobnych.

Kluczem do efektywnej sprzedaży i zwielokrotnienia wyników nie jest zatem pseudoprzyjacielska relacja polegająca na wymianie uprzejmości, a sztuka dostrajania się do klienta. Wówczas klient nabiera przekonania, że nadaje ze sprzedawcą na podobnych falach, że jest rozumiany i akceptowany. Czuje się pewnie, komfortowo i bezpiecznie: lubi sprzedawcę i przekłada swoją sympatię na oferowany produkt. Jego lęk przed zakupową porażką maleje i w rezultacie kupuje.

Dzięki Extended DISC nauczysz się:

  • jak rozpoznawać typy osobowości po sposobie mówienia, zachowaniu, body language ubiorze już w ciągu kilku pierwszych minut spotkania;
  • jak komunikować się z innymi;
  • jakie są mocne strony poszczególnych typów osobowości – w jakich obszarach sprawdzą się najlepiej;
  • jak działa umiejętność dostrajania się do innych;
  • jakie należy stosować narzędzia relacyjne, by szybciej dać się polubić i łatwiej zbudować relację biznesową opartą na zaufaniu i partnerstwie.
  • jak wykorzystać nabyte umiejętności do łatwiejszego przekonywania ludzi – zarówno na pozyskaniu, jak i domykaniu sprzedaży;
  • jak radzić sobie z tzw. „trudnymi klientami”;
  • jak wejść na kolejny poziom sprzedaży: bardziej emocjonujący, a jednocześnie mniej stresujący.

A przy okazji dowiesz się mnóstwo o sobie, swoich partnerach, krewnych i znajomych. 😊

Dowiedz się więcej!