Większość handlowców działa według bardzo podobnego schematu, zdając się trochę na łut szczęścia. Nie planuje swoich działań i z zazdrością patrzy na tych, którzy wyrabiają targety.
Większość handlowców działa według bardzo podobnego schematu, zdając się trochę na łut szczęścia. Nie planuje swoich działań i z zazdrością patrzy na tych, którzy wyrabiają targety.
Wciskać, bronić się czy omamiać? Kontrowersyjne? To tylko jedno z ujęć problemu efektywności handlowej. To również pytanie o skuteczność dotychczas stosowanych metod sprzedaży. Wyniki poniżej oczekiwań mogą być spowodowane bezrefleksyjnym stosowaniem utartych praktyk sprzedażowych. Przedstawiciele często popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców
Większość Pośredników działa według bardzo podobnego modelu, który jest doskonale znany potencjalnym klientom: wiedzą oni, co kryje się pod pytaniami sprzedawców i jakie mają intencje pytając o budżet, czy przeprowadzając analizę potrzeb.