Przypomnij sobie co to jest szkolenie on-line... i zapomnij o tym!
„Sandler Mobile Way” to nie jest zwykły proces szkolenia przez Internet. To całkowicie nowa propozycja mobilnego uczenia się, dostępna tylko w Sandler Training.
Zapraszamy do przełomowego programu rozwojowego opartego na formule mobile learning.
„Sandler Mobile Way” to 3 miesięczny kurs realizowany on – line, dostępny w aplikacji mobilnej, w postaci mikrolearningu.
Czeka na Ciebie 8 webinarów (330 minut) i 13 sesji zajęć w wirtualnych klasach i mikro grupach – łącznie 1170 minut zajęć!
Program oparty jest na wielokrotnie sprawdzonym w setkach firm i branż innowacyjnym modelu sprzedaży Sandler Selling System. Oferujemy zindywidualizowany proces szkoleniowy zakończony egzaminem kompetencyjnym i otrzymaniem międzynarodowego certyfikatu Sandler Training.
Dla kogo?
- Jeśli Twoim zadaniem zarówno teraz (czyli w obliczu pandemii), jak i w tak zwanym „codziennym życiu”, jest prowadzeniem działań handlowych (niezależnie od branży),
- Jeśli czujesz, że podejmowane przez Ciebie działania nie są wystarczająco satysfakcjonujące i jesteś jednocześnie gotowy złamać schemat nieefektywnych przyzwyczajeń,
- Jeśli masz aktualnie możliwość dedykować około godziny dziennie na rozwój swojego warsztatu pracy…
To ten program może być dla Ciebie!

Jak to działa?
- „Sandler Mobile Way” to trzymiesięczny miesięczny, bardzo intensywny i kompleksowy program szkoleniowy, który w niezwykle trwały sposób wyposaży Cię w narzędzia sprzedaży, o których wielu klientów mawia „Najskryciej trzymana tajemnica w świecie sprzedaży Ameryki”
- Otrzymujesz dostęp do specjalnie zaprojektowanej aplikacji Sandler Improver, która codziennie będzie Cię prowadzić do celu. To będzie Twój Wirtualny Trener, który zadba, abyś każdego dnia uczył się nowych technik i umiejętności, wdrażał je i abyś w sposób ciągły sprawdzał stan swojej wiedzy.



Co dostajesz w ramach programu?
- W trakcie podróży w świecie rozwoju po technikach sprzedaży Sandlera weźmiesz udział w 8 webinariach (przewidzieliśmy 330 minut) i 13 zajęciach w wirtualnych klasach i mikro grupach (dostosowanych do branży, aktualnych wyzwań i poziomu zaawansowania – łącznie 1170 minut zajęć!).
- Wykonasz w tym czasie ponad 50 specjalnie przygotowanych dla Ciebie zadań w formie, quizów, misji, filmów, zadań problemowych oraz zadań względem Twoich klientów (tak nawet w czasie kryzysu, działać przecież trzeba zawsze dostosowując się do panujących warunków).
- Otrzymasz zindywidualizowanie konsultacje, które pomogą Ci wdrożyć nowe techniki i zasady sprzedaży w Twoim, konkretnym świecie sprzedaży. Pomożemy Ci nawet teraz w obliczu koronawirusa i narodowej kwarantanny działać sprzedażowo, bo działać trzeba.
- Spotkasz w bezpośrednim kontakcie kilku znakomitych ekspertów Sandler Training, którzy wprowadzą Cię w świat tej niezwykłej amerykańskiej metody sprzedaży, która zaadoptowana do polskich warunków, dostępna była do tej pory tylko dla nielicznych.
- W trakcie procesu będziesz miał okazję sprawdzić się i porównać z innymi uczestnikami, stanąć w merytoryczne szranki.
- Zdobywając sprawności i punkty będziesz mógł dodatkowo pozyskiwać wiedzę dostępną tylko na pewnych poziomach i tylko dla tych, którzy mają ochotę ją zdobyć. Będziesz mógł także w zindywidualizowany sposób otrzymać wsparcie w rozwiązaniu niektórych Twoich specyficznych problemów handlowych, w tym tych wynikających z aktualnej sytuacji ograniczenia kontaktów z klientami.
Jeżeli zastanawiasz się, czy to szkolenie jest przeznaczone dla Ciebie to przeczytaj ten tekst! Sprawdź, czy postawione pytania rezonują z Tobą. To czego możesz się spodziewać to znalezienie odpowiedzi na nie…
Model Sandlera, jako alternatywa do większości etapów i technik sprzedaży, czyli wyróżnij się albo zgiń. Czy takie twierdzenie ma sens? Dlaczego handlowcy najczęściej popełniają te same błędy? Jak rozpoznać zmylenia i gry klientów? Czy mam na nie jakikolwiek wpływ? Ktoś mi kiedyś powiedział, że Sandler dał mu nowe życie. Nie tylko zawodowe. Bzdura… a może?
Jak zbudować relację z klientem po nowemu? W jaki sposób doprowadzić do tego, aby klient mówił prawdę? Czy możliwe jest „zdjęcie masek” i obnażenie naszych możliwości i naszych prawdziwych intencji? W jaki sposób wdrożyć partnerstwo i symetrię w relację handlową? Czy oprócz ciągłych deklaracji „będę Twoim partnerem” można to jakoś serio wcielić w życie? Czy można działać odwrotnie niż wszyscy i osiągnąć swój cel? Jeśli prawdą jest, że powinienem dać klientowi pełne i niepodważalne prawo do „olania” mnie, to jak z tym założeniem mam właściwe osiągnąć cel? Co na to moi szefowie. Co by się stało, gdyby moi klienci pewnego dnia postanowili być ze mną szczerzy? Albo co by się stało, gdybym to ja pierwszy był szczery wobec nich? Serio?
Jak zarządzić przebiegiem rozmowy, aby doprowadzić ją do klarownego TAK albo NIE? Czy nie zrobię tego zbyt szybko? Czy mogę rozbroić go zanim on spróbuje mnie ograć?
Jak odróżnić który klient jest wartościowy, a z którego nic nie będzie? Jak obronić się przed gigantycznym zaangażowaniem, pisaniem ofert, uzgadnianiem tysiąca kwestii, etc. jeśli nic z tego nie będzie? Jak zbudować u klientów „ssanie” na moje rozwiązania i produkty? Czy mogę wykreować potrzebę, której klient sobie nie uświadomił? Jak uważnie słuchać, aby usłyszeć o wyzwaniach i problemach klienta i stać się jego doradcą? Czyżby?
Jak ocenić potencjał finansowy klienta, aby nie „wpakować” się w przygotowanie rozwiązań, których klient i tak nie będzie chciał kupić? Czy można zdiagnozować rzeczywistą gotowość klienta do zakupu, czy nawiązania współpracy? Czy da się uniknąć tego „proszę przygotować ofertę, a potem będziemy rozmawiać o budżecie”? Czy da się przekonać klienta do podwyższenia budżetu bez skomplikowanych negocjacji? Jak się nie bać straszenia działem zakupów?
Jak rozprowadzić się po skomplikowanym gąszczu różnych ludzi i interesów w organizacji klienta? Skąd wiedzieć kto tak naprawdę podejmuje decyzje? Czy mogę rzeczywiście zmienić nieco nawyki zakupowe klienta? Serio? Jak mam „włączać” lub „wyłączać” wpływ poszczególnych osób?
Czy zakończenie procesu sprzedaży z własnej i nieprzymuszonej woli, nawet bez ofertowania jest w porządku? Jakie mam możliwości, jeśli nie do końca jestem pewien czy mój klient jest dla mnie optymalny?
Jak „zarazić” klienta moim produktem, rozwiązaniem? Jak mu pięknie opowiedzieć o tym co mam, aby go zainsoirować? Jak w ogóle pięknie mówić? A jeśli nagle pojawią się jakieś „obce” osoby od klienta, to czy mam szansę je jakoś szybko wciągnąć do wspólnego działania? Czy lepiej opowiadać czy może pytać i na ile prawdą jest twierdzenie, że ludzie nie lubią jak im się sprzedaje ale uwielbiają kupować?
Czy mam szansę jakoś zorientować się czy klientowi podoba się moje rozwiązanie zanim on sam mi o tym nie powie?
Czy rzeczywiście istnieją metody zamykania sprzedaży, czy to tylko jakiś sprzedażowy bełkot? Jeśli klient nie jest w pełni przekonany, to czy mogę zrobić coś aby „dopełnić dzieła”? Na ile jestem w stanie zabezpieczyć decyzję klienta, aby się nie zmieniła ? Skąd wiedzieć, że jest w pełni przekonany? Czy klienta NIE kończy sprawę, czy mam dalej cisnąć? Nie chcę cisnąć? Ale chcę sprzedać … hmm
No a jak z tym wszystkim zacząć działać? Skąd wiedzieć kto jest moim klientem i gdzie go szukać? Jak inicjować kontakt? Jak działać w internecie oprócz tego gadania o założeniu konta? Czy można zagajać obcych? Kłamać, czy mówić prawdę? Telefon, mail, komunikator? Z czego korzystać Polecenia i referencje? Jak je brać, aby nie wyjść na intruza albo akwizytora? Konferencje, spotkania biznesowe, targi, etc., szansa czy strata czasu?
Tydzień 1 - Relacja
- Taniec z klientem, czyli dlaczego tradycyjna sprzedaż przypomina rzucanie makaronem o ścianę?
- 5 zasad wpływania na satysfakcję prospekta.
- Pozycjometr, czyli mierz nastawienie klienta nim rozpoczniesz sprzedaż.
Tydzień 2 - Relacja
- Góra lodowa. Słowa a intencje.
- Aktywne słuchanie i potęga parafrazy.
- Klaryfikacja, czyli jak dochodzić do prawdziwych intencji klienta?
Tydzień 3 - Relacja
- Jak wskrzesić klienta, który nie daje znaków życia?
- Wszyscy kłamią, czyli jak sobie poradzić z zasłonami dymnymi?
Tydzień 4 - Relacja
- Bądź WPROST. Jak zadawać trudne pytania w sprzedaży?
- Sprzedaż to zadawanie pytań: Technika odwracania.
- Odraczanie, czyli jak odłożyć w czasie niewygodne pytania?
Tydzień 5 - Relacja
- Strategia Negatywnego Odwracania, czyli co zrobić, by to króliczek gonił nas?
- Sztuka mądrego zniechęcania: 5 heurystyk.
- Jak postępować, gdy klient nastawiony jest neutralnie lub pozytywnie?
Tydzień 6 - Kontrakt
- Kontrakt, czyli umawiaj się na wynik!
- Jak rozpocząć rozmowę telefoniczną (zoom, skype, komunikatory) i na jej koniec uzyskać decyzję od klienta?
- Pisz po wynik, czyli kontrakt w korespondencji (e-mail / sms / komunikatory).
- Co zrobić, by klient wywiązał się z tego, na co się umówił?
Tydzień 7 - Ból
- Klient a prospekt. Ból, czyli I etap kwalifikacji klienta.
- 30-sekundowa reklama, czyli elevator pitch wg Sandlera.
- Monetyzacja, czyli jak wzmóc potrzebę zakupową?
- Lejek bólu.
- Pożądane i niepożądane konsekwencje rozmowy o bólu.
Tydzień 8 - Budżet
- Najpierw budżet, potem rozwiązania. II etap kwalifikacji klienta.
- 4 techniki badania budżetu, czyli jak sprawdzić faktyczny potencjał finansowy klienta?
- Mini-negocjacje, czyli 2 techniki obrony ceny.
Tydzień 9 - Decyzja
- Najpierw decyzja, potem zaangażowanie. Proces decyzyjny, czyli III etap kwalifikacji klienta.
- Kto? Jak? Co? Kiedy? Mapowania procesu decyzyjnego.
- Who is who?, czyli analiza aktorów.
Tydzień 10 - Prezentacja & Zamykanie
- Ludzi nie interesuje jako produkt jest, ale co on dla nich robi. Skuteczna prezentacja handlowa.
- Storytelling w sprzedaży.
- Psychologia sprzedaży, czyli zbieraj „taki”.
- Nie walcz z obiekcjami, czyli sprzedaż bez przeciągania liny.
- Termometr: jak badać gotowość klienta do zakupu?
- Zabezpieczenie sprzedaży, czyli co mogę zrobić, by nie utracić sprzedaży na ostatniej prostej?
Tydzień 11 - Prospecting
- Jak bezkosztowo pozyskiwać leady w mediach społecznościowych?
- Cold calling, czyli jak prowadzić skutecznie zimne telefony?
- Rozmowa telefoniczna z asystentką, czyli jak pokonać bramkarza?
Tydzień 12 - Podsumowanie
Sandler Selling System – Q&A
A na zakończenie...
- Czeka Cię egzamin (dla chętnych), który potwierdzi (jeśli go zdasz!) Twoją biegłość w posługiwaniu się narzędziami Sandler Training. Otrzymasz międzynarodowy certyfikat zaświadczający o Twoich sprzedażowych kompetencjach.
- Otrzymasz także (oprócz materiałów on-line) komplet materiałów w formie podręcznikowej (wyślemy go na wskazany adres).
Zapraszamy do skorzystania. Takiej oferty na rynku jeszcze nie było.