Doświadczony praktyk biznesu z niemal 30-letnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu.
Entuzjasta strategii zrównoważonego rozwoju, wdrażanego poprzez wspieranie różnorodności i inkluzywności oraz skuteczne wykorzystanie potencjału wszystkich członków zespołu w celu zwiększania wartości przedsiębiorstwa.
Współtworzył i zarządzał działami sprzedaży, kluczowych klientów, marketingu oraz szkoleń.
Zawodowy negocjator z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu rozmów z sieciami handlowymi, dystrybutorami i klientami indywidualnymi.
Jako dyrektor sprzedaży miał okazję współtworzyć, zarządzać oraz reorganizować duże, rozproszone zespoły sprzedażowe.
Współautor wielu skutecznych strategii sprzedażowych i marketingowych, które przyniosły wymierną wartość dodaną — mierzoną wzrostem udziałów rynkowych, zwrotem z inwestycji (ROI) oraz wzrostem poziomu zaangażowania pracowników.
Dzięki wieloletniej, bezpośredniej pracy na rynku doskonale rozumie problemy współczesnych klientów i sprzedawców.
Specjalizuje się w budowaniu zespołów sprzedażowych nastawionych na skuteczną sprzedaż wartości, nieustanny rozwój kompetencji pracowników oraz wzmacnianie efektywnej komunikacji międzypokoleniowej. Ponadto, przygotowuje i prowadzi efektywne negocjacje oparte na partnerskim zaufaniu.Prywatnie pasjonat snowboardingu, golfa i nurkowania.
Certyfikowany trener sprzedaży, z wykształcenia psycholog, absolwent MBA w Polskiej Akademii Nauk.