Polityka Prywatności
[data wejścia w życie: 22.01.2019; aktualizacja: 10.12.2024]
Dzień dobry!
Jeśli tutaj jesteś to znaczy, że prywatność jest istotna również dla Ciebie. W trosce o transparentność w procesie przetwarzania danych osobowych poniżej przedstawiamy najważniejsze zasady, które stosujemy na naszej stronie internetowej oraz przy prowadzeniu naszej działalności gospodarczej.
Poniższa Polityka prywatności przedstawia ogólne zasady przetwarzania danych osobowych, które stosujemy a naszej firmie. Treść Polityki prywatności przygotowaliśmy w formie listy pytań i odpowiedzi. Mamy nadzieję, że taki sposób ich przedstawienia będzie bardziej czytelny i przejrzysty.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych w związku z wykorzystaniem technologii plików cookie znajdują się w Polityce plików cookie.
Pamiętaj, że Sandler Training Polska Sp. z o.o. to nie tylko ta strona internetowa, ale także odrębne strony internetowe lub profile założone na portalach społecznościowych, tzw. „Social Mediach”, takich jak LinkedIn, YouTube czy Facebook. W przypadku przejścia w inne miejsce za pomocą umieszczonego linka lub odnośnika będzie tam obowiązywała inna polityka prywatności i plików cookie. Warto każdorazowo zapoznawać się z politykami obowiązującymi w odwiedzanych serwisach internetowych.
Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z naszą Polityką prywatności!
Pytania i odpowiedzi
I. Kto decyduje o tym jak Twoje dane są przetwarzane?
II. Czym kierujemy się przy przetwarzaniu danych osobowych?
III. Po co przetwarzamy Twoje dane osobowe?
IV. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
V. Czy Twoje dane osobowe trafiają poza Europejski Obszar Gospodarczy?
VI. Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?
VII. Jakie masz prawa w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych?
VIII. Dodatkowe informacje.
I. Kto decyduje o tym jak Twoje dane są przetwarzane?
O tym jak Twoje dane są przetwarzane decyduje tzw. „administrator”, a administratorem strony internetowej www.stpl.pl oraz administratorem danych osobowych jest spółka Sandler Training Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Spółka jest zarejestrowana pod adresem Łopuszańska 95, 02-457 Warszawa. W razie pytań lub wątpliwości zawsze możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowe dostępnego pod tym linkiem lub poczty elektronicznej pod adresem: kontakt@stpl.pl.
II. Czym kierujemy się przy przetwarzaniu danych osobowych?
Naszą działalność i przetwarzanie danych osobowych organizujemy w taki sposób, aby w szczególności spełniać wymagania lub zalecenia określone w:
- przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz.Urz. UE L 2016, Nr 119, s. 1 ze sprost.), dalej „RODO”;
- przepisach Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000, ze zm.);
- wytycznych i opiniach Europejskiej Rady Ochrony Danych.
III. Po co przetwarzamy Twoje dane osobowe?
To w jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe zależy od tego jakie czynności lub działania podejmujesz lub podejmujemy wspólnie. Poniżej w tabeli możesz sprawdzić najważniejsze czynności lub działania oraz powiązane z nimi informacje. Pamiętaj, że podanie nam danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne, abyśmy mogli osiągnąć te cele.
Osoby, których dane przetwarzamy | Podstawa prawna przetwarzania* | Cele przetwarzania |
Gdy przeglądasz naszą stronę internetową |
|
Wykorzystujemy pliki cookie w szczególności, aby ułatwić tzw. transmisję danych za pomocą sieci Internet, zbierać i analizować informacje o ruchu na naszej stronie oraz aby prowadzić działania (re)marketingowe. Więcej informacji w Polityce plików cookie. |
Gdy kontaktujesz się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub poczty elektronicznej |
|
Przekazujesz nam swoje dane, abyśmy mogli udzielić Ci odpowiedzi na skierowane do nas zapytanie, a także – w razie potrzeby – podejmować inne działania zgodnie z Twoją prośbą. |
Gdy składasz zamówienie i zapisujesz się na organizowane przez nas szkolenie lub wydarzenie |
|
Potrzebujemy Twoich danych, ponieważ formalnie będziemy zawierać umowę, której przedmiotem jest właśnie Twój udział w szkoleniu lub wydarzeniu. Jeśli Twoje dane osobowe zostaną wymienione w dokumentacji księgowej lub podatkowej, będziemy je przetwarzać, aby spełnić obowiązek prawny przechowywania dokumentów stanowiących dowody księgowe zgodnie z przepisami prawa podatkowego i rachunkowego. Do takich dokumentów można zaliczyć w szczególności umowę oraz rachunki lub faktury. |
Gdy chcesz zapisać się do naszej listy subskrybentów i otrzymywać od nas komunikaty marketingowe
(usługa newslettera) |
|
Jeśli zapiszesz się do naszej listy subskrybentów, na podany przez Ciebie adres poczty elektronicznej, będziemy wysyłać komunikaty marketingowe, w szczególności o szkoleniach, wydarzeniach, promocjach czy naszej nowej ofercie handlowej. |
Gdy nawiązaliśmy kontakt lub współpracę i podtrzymujemy relacje biznesowe |
|
Gdy nawiążemy kontakt lub współpracę Twoje dane będziemy przetwarzać, aby podtrzymywać relacje biznesowe jako osoby zainteresowanej naszą działalnością i ofertą handlową. |
*Podstawy prawne przetwarzania:
|
IV. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
Twoje dane osobowe przekazujemy różnym odbiorcom w zależności od czynności lub działań, które podejmujesz lub podejmujemy wspólnie:
- Dostawcy serwerów poczty elektronicznej na domenie stpl.pl (Microsoft Ireland Operations Limited) oraz dostawcy serwera strony internetowej;
- Dostawcy narzędzia i integrowanego środowiska Microsoft 365, z usług którego korzystamy w naszej codziennej pracy;
- Dostawcy platformy CRM (Livespace oraz HubSpot), dzięki której możemy ustandaryzować i skuteczne poukładać nasze wewnętrzne procesy związane z naszą działalnością marketingową, sprzedażową oraz podtrzymującą relacje biznesowe;
- Dostawcom usług utrzymania i obsługi naszych zasobów technicznych i informatycznych;
- Dostawcy usług księgowych, w wypadku gdy Twoje dane osobowe zostaną wymienione w dokumentacji podatkowo-księgowej, np. gdy zawrzesz z nami umowę i dołączysz do szkolenia lub wydarzenia;
- Dostawcom narzędzi online, za pomocą których zbieramy i analizujemy informacje o ruchu na naszej stronie internetowej oraz prowadzimy działania (re)marketingowe, o czym więcej piszemy w naszej Polityce plików cookie.
- Dostawcy usług płatności online, za pomocą których możesz zapłacić za zakupy w naszym sklepie internetowym (operator płatności);
- Właścicielom Social Mediów, z usługami których nasza strona może zostać zintegrowana.
V. Czy Twoje dane osobowe trafiają poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Ponieważ dostawcą usług hostingowych naszej poczty elektronicznej na domenie „sandler.com” jest Sandler Systems, LLC., informujemy, że prowadzenie z nami korespondencji mail przy wykorzystaniu adresu mailowego na tej domenie wiążę się z przekazywaniem danych do Stanów Zjednoczonych. Korzystamy również z platformy CRM Livespace oraz HubSpot, które służą nam w szczególności do zarządzania relacjami biznesowymi i wysyłania komunikatów marketingowych. Dane w tym narzędziu przechowywane są również w Stanach Zjednoczonych. Odpowiedni standard ochrony danych osobowych zapewniamy za pomocą tzw. standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską. Więcej informacji o zastosowanych zabezpieczeniach można uzyskać kontaktując się z nami na dane kontaktowe podane na tej stronie lub przez formularz kontaktowy.
VI. Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?
Twoje dane osobowe przechowujemy przez okres potrzebny do osiągnięcia celów, o których piszemy powyżej w sekcji „III. Po co przetwarzamy Twoje dane osobowe?”. Każdy cel to oczywiście inny okres przechowywania danych. I tak, na przykład korespondencję mail przechowujemy do 5 lat, a dane, które przechowujemy w celach marketingowych lub podtrzymania relacji biznesowej – do momentu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu lub wysłania żądania usunięcia danych. Jeśli natomiast zapiszesz się na nasze szkolenie lub wydarzenia to Twoje dane osobowe będziemy przechowywać przez okres trwania naszej współpracy, chyba że zostaną one wymienione w dokumentacji księgowo-podatkowej, którą mamy obowiązek przechowywać zgodnie z przepisami prawa. W takim wypadku Twoje dane przechowujemy przez okres wynikający z przepisów prawa podatkowego i rachunkowego. W każdym jednak wypadku możemy dalej przetwarzać Twoje dane osobowe, o ile jest to niezbędne do dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi.
VII. Jakie masz prawa w związku z przetwarzaniem moich danych osobowych?
W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych i w zależności od podstawy prawnej przetwarzania, którą znajdziesz w sekcji „III. Po co przetwarzamy Twoje dane osobowe?” przysługują Ci następujące prawa:
Twoje prawa | Podstawa prawna przetwarzania | |||
Twoja zgoda | wykonanie umowy | obowiązek prawny | nasz prawnie uzasadniony interes | |
(art. 6 ust. 1 lit. a RODO) |
(art. 6 ust. 1 lit. b RODO) |
(art. 6 ust. 1 lit. c RODO) |
(art. 6 ust. 1 lit. f RODO) |
|
prawo do cofnięcia zgody | TAK | NIE | NIE | NIE |
prawo dostępu do treści swoich danych osobowych | TAK | TAK | TAK | TAK |
prawo sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych | TAK | TAK | TAK | TAK |
prawo przeniesienia danych osobowych | TAK | TAK | NIE | NIE |
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych | NIE | NIE | NIE | TAK |
Z prawa do cofnięcia zgody możesz skorzystać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonamy na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Ponadto przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej informacji pod adresem: https://uodo.gov.pl/pl/526/2464.
VIII. Dodatkowe informacje.
Polityka prywatności może ulegać zmianom. Nowe zasady ochrony prywatności będziemy publikować na naszej stronie internetowej wraz z podaniem daty, od której wchodzą w życie.
Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości dotyczące prywatności najlepiej napisz do nas na adres: kontakt@stpl.pl.