fbpx

Akademia Zarządzania Sprzedażą wg metodyki Sandler Management Solutions® | 10.09.2024

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

Program rozwojowy Akademia Zarządzania Sprzedażą pozwoli uczestnikom na poznanie najważniejszych założeń zarówno „twardego” jak i „miękkiego” zarządzania, ale również dostarczy im narzędzia, które podniosą poziom ich efektywności.

Projekt ten pozwoli:

  • Lepiej rozumieć zachowania i potencjał ludzi.
  • Zwiększać odwagę, pewność siebie i poczucie własnej wartości.
  • Skuteczniej się komunikować.
  • Inspirować innych i wydobywać z nich to, co najlepsze.
  • Wyznaczać zrozumiałe cele i opracowywać plany ich osiągnięcia.
  • Określać ramy służące podejmowaniu lepszych decyzji.
  • Wdrażać procesy skutecznego zarządzania czasem oraz innymi zasobami.
  • Osiągać coraz trudniejsze cele w krótkim czasie.

W ramach oferty programu rozwojowo-szkoleniowego  prowadzonej według metodyki Sandler Training oferujemy następujące elementy:

  • Uczestnictwo w łącznie 8-dniowym programie szkoleniowo-rozwojowym, podzielonym na 4 x 2-dniowe sesje, w odstępach miesięcznych.
  • Samodzielną, indywidualną pracę między zajęciami nakierowaną na wdrożenie prowadzonych w trakcie sesji technik i elementów zarządzania. W trosce o jakość wdrożenia, uczestnicy otrzymają każdorazowo po sesji specjalne zadanie wdrożeniowe, które będzie monitorowane przez trenera prowadzącego.
  • Podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie szkoły oraz specjalnie opracowane materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną pracę wdrożeniową).
  • Udział każdego z uczestników procesu w projekcie grywalizacyjnym wykorzystującym Improver – mobilną aplikację, wirtualnego coacha, superwizora, który wyznacza zadania wdrożeniowe, sprawdza wiedzę, monitoruje poziom realizacji i zastosowania nowych technik, jednocześnie nagradza sukcesy i gani za zaniechania. Wirtualny „przyjaciel” przez cały czas czuwa i wspiera, w taki sposób, aby wzmacniać pożądane działania i eliminować błędy oraz złe nawyki.
Wprowadzenie do modelu Sandler Management Solutions, definiowanie oczekiwań wobec sprzedawców, stawianie celów, rozmowa delegująca, motywatory.
Definiowanie wymagań stanowiska, monitorowanie kompetencji, kluczowe czynniki sukcesu, planowanie systemu monitorowania wyników, linia interwencji.
Zarządzanie kompetencjami (model SEARCH, profil zwycięzcy, potrzeby grupy).
Lejek rekrutacyjny, pytania rekrutacyjne, rozmowa rekrutacyjna.
Proces uczenia i jego efektywność, techniki uczenia w trakcie wspólnej pracy (taśma filmowa, informacja zwrotna), prowadzenie mikro-treningów i "rebriefingów".
Prowadzenie sesji coachingowych (definiowanie zagadnień coachingowych i ich realizacja), wspólne wizyty handlowe.
Prowadzenie spotkań, sztuka inspirowania, manager jako lider.
Trudne sytuacje menedżerskie, komunikacja z podwładnymi, komunikowanie zmian, prowadzenie spotkań, zarządzanie konfliktem w zespole.
Szef sprzedaży z doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych firmach m.in. z branży FMCG, Automotive oraz dóbr luksusowych. Jego doświadczenie obejmuje m.in. tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie kontraktów z kluczowymi klientami, rekrutacja i szkolenia pracowników, realizacja i egzekwowanie planów sprzedażowych. Dzięki pracy w różnych branżach doskonale rozumie problemy dzisiejszych sprzedawców. W 2017...
More about speaker
Akademia Zarządzania Sprzedażą wg metodyki Sandler Management Solutions® | 10.09.2024
9 500,00  11 685,00 
Zapisz się

    Szczegóły