fbpx

Sandler Training Polska Wydarzenia

Program Rozwojowy AKADEMIA ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ pozwoli uczestnikom na poznanie najważniejszych założeń zarówno „twardego” jak i „miękkiego” zarządzania, ale również dostarczy im narzędzi, które podniosą poziom efektywności.

Akademia Zarządzania Sprzedażą – 5.11
Nadchodzące
5 listopada 2020
Szawa Conference, ul. Jutrzenki 137, 02-231 Warszawa
Program Rozwojowy AKADEMIA ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ pozwoli uczestnikom na poznanie najważniejszych założeń zarówno „twardego” jak i „miękkiego” zarządzania, ale również dostarczy im narzędzi, które podniosą poziom efektywności.
Foundations ONLINE – 23.11
Nadchodzące
23 listopada 2020
Większość sprzedawców działa według bardzo podobnego modelu prowadzenia działań handlowych. Często bezrefleksyjnie stosują utarte praktyki sprzedażowe. Handlowcy popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera dla branży nieruchomości 25.11
Nadchodzące
25 listopada 2020
Sandler Training Polska, ul. Flisa 4, 02-247 Warszawa
Klient ogląda mieszkanie bądź jego wizualizację, zdradza zainteresowanie, dopytuje o szczegóły, na kolejne spotkania ściąga kolejnych ekspertów i doradców, w końcu podejmuje nawet temat ceny i rozpoczyna negocjacje, po czym… nie kupuje. Przepada jak kamień w wodę, nie odbiera telefonów, a godziny pracy, które mu poświęciliśmy, idą na marne, wywołując tylko frustrację.
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera – 17.12
Nadchodzące
17 grudnia 2020
Szawa Conference, ul. Jutrzenki 137, 02-231 Warszawa
Wciskać, bronić się czy omamiać? Kontrowersyjne? To tylko jedno z ujęć problemu efektywności handlowej. To również pytanie o skuteczność dotychczas stosowanych metod sprzedaży. Wyniki poniżej oczekiwań mogą być spowodowane bezrefleksyjnym stosowaniem utartych praktyk sprzedażowych. Handlowcy często popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera – 12.10
Trwające
12 października 2020
zoom.us
Wciskać, bronić się czy omamiać? Kontrowersyjne? To tylko jedno z ujęć problemu efektywności handlowej. To również pytanie o skuteczność dotychczas stosowanych metod sprzedaży. Wyniki poniżej oczekiwań mogą być spowodowane bezrefleksyjnym stosowaniem utartych praktyk sprzedażowych. Handlowcy często popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera – 08.10
Trwające
8 października 2020
Szawa Conference, ul. Jutrzenki 137, 02-231 Warszawa
Wciskać, bronić się czy omamiać? Kontrowersyjne? To tylko jedno z ujęć problemu efektywności handlowej. To również pytanie o skuteczność dotychczas stosowanych metod sprzedaży. Wyniki poniżej oczekiwań mogą być spowodowane bezrefleksyjnym stosowaniem utartych praktyk sprzedażowych. Handlowcy często popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera dla branży nieruchomości
Trwające
29 września 2020
Sandler Training Polska, ul. Flisa 4, 02-247 Warszawa
Klient ogląda mieszkanie bądź jego wizualizację, zdradza zainteresowanie, dopytuje o szczegóły, na kolejne spotkania ściąga kolejnych ekspertów i doradców, w końcu podejmuje nawet temat ceny i rozpoczyna negocjacje, po czym… nie kupuje. Przepada jak kamień w wodę, nie odbiera telefonów, a godziny pracy, które mu poświęciliśmy, idą na marne, wywołując tylko frustrację.
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera – 22.07
Wygasło
22 lipca 2020
Szawa Conference, ul. Jutrzenki 137, 02-231 Warszawa
Wciskać, bronić się czy omamiać? Kontrowersyjne? To tylko jedno z ujęć problemu efektywności handlowej. To również pytanie o skuteczność dotychczas stosowanych metod sprzedaży. Wyniki poniżej oczekiwań mogą być spowodowane bezrefleksyjnym stosowaniem utartych praktyk sprzedażowych. Handlowcy często popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.
Foundations – 8.06
Wygasło
8 czerwca 2020
Większość sprzedawców działa według bardzo podobnego modelu prowadzenia działań handlowych. Często bezrefleksyjnie stosują utarte praktyki sprzedażowe. Handlowcy popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.