fbpx

Arche Hotel Poloneza, ul.Poloneza 87, 02-826 Warszawa Wydarzenia

Wciskać, bronić się czy omamiać? Kontrowersyjne? To tylko jedno z ujęć problemu efektywności handlowej. To również pytanie o skuteczność dotychczas stosowanych metod sprzedaży. Wyniki poniżej oczekiwań mogą być spowodowane bezrefleksyjnym stosowaniem utartych praktyk sprzedażowych. Handlowcy często popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.

Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera | 15.11 (Warszawa)
Wygasło
15 listopada 2022
Arche Hotel Poloneza, ul.Poloneza 87, 02-826 Warszawa
Wciskać, bronić się czy omamiać? Kontrowersyjne? To tylko jedno z ujęć problemu efektywności handlowej. To również pytanie o skuteczność dotychczas stosowanych metod sprzedaży. Wyniki poniżej oczekiwań mogą być spowodowane bezrefleksyjnym stosowaniem utartych praktyk sprzedażowych. Handlowcy często popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera dla branży nieruchomości – 11.05
Wygasło
11 maja 2022
Arche Hotel Poloneza, ul.Poloneza 87, 02-826 Warszawa
Klient ogląda mieszkanie bądź jego wizualizację, zdradza zainteresowanie, dopytuje o szczegóły, na kolejne spotkania ściąga kolejnych ekspertów i doradców, w końcu podejmuje nawet temat ceny i rozpoczyna negocjacje, po czym… nie kupuje. Przepada jak kamień w wodę, nie odbiera telefonów, a godziny pracy, które mu poświęciliśmy, idą na marne, wywołując tylko frustrację.
Akademia Zarządzania Sprzedażą – 24.03
Wygasło
24 marca 2022
Program Rozwojowy AKADEMIA ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ pozwoli uczestnikom na poznanie najważniejszych założeń zarówno „twardego” jak i „miękkiego” zarządzania, ale również dostarczy im narzędzi, które podniosą poziom efektywności.
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera dla branży nieruchomości – 7.04
Wygasło
7 kwietnia 2022
Arche Hotel Poloneza, ul.Poloneza 87, 02-826 Warszawa
Klient ogląda mieszkanie bądź jego wizualizację, zdradza zainteresowanie, dopytuje o szczegóły, na kolejne spotkania ściąga kolejnych ekspertów i doradców, w końcu podejmuje nawet temat ceny i rozpoczyna negocjacje, po czym… nie kupuje. Przepada jak kamień w wodę, nie odbiera telefonów, a godziny pracy, które mu poświęciliśmy, idą na marne, wywołując tylko frustrację.