fbpx

Arche Hotel Poloneza, ul.Poloneza 87, 02-826 Warszawa Wydarzenia

Wciskać, bronić się czy omamiać? Kontrowersyjne? To tylko jedno z ujęć problemu efektywności handlowej. To również pytanie o skuteczność dotychczas stosowanych metod sprzedaży. Wyniki poniżej oczekiwań mogą być spowodowane bezrefleksyjnym stosowaniem utartych praktyk sprzedażowych. Handlowcy często popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.

Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera | 15.11 (Warszawa)
Trwające
15 listopada 2022
Arche Hotel Poloneza, ul.Poloneza 87, 02-826 Warszawa
Wciskać, bronić się czy omamiać? Kontrowersyjne? To tylko jedno z ujęć problemu efektywności handlowej. To również pytanie o skuteczność dotychczas stosowanych metod sprzedaży. Wyniki poniżej oczekiwań mogą być spowodowane bezrefleksyjnym stosowaniem utartych praktyk sprzedażowych. Handlowcy często popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.
PCC: Projekt Cold Call. Prospecting bez tajemnic! 14.09 (Warszawa)
Wygasło
14 września 2022
Arche Hotel Poloneza, ul.Poloneza 87, 02-826 Warszawa
PCC: Projekt Cold Call. Prospecting bez tajemnic! 28.06 (Warszawa)
Wygasło
28 czerwca 2022
Sandler Training Polska, ul. Flisa 4, 02-247 Warszawa
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera | 23.06 (Warszawa)
Wygasło
23 czerwca 2022
Arche Hotel Poloneza, ul.Poloneza 87, 02-826 Warszawa
Wciskać, bronić się czy omamiać? Kontrowersyjne? To tylko jedno z ujęć problemu efektywności handlowej. To również pytanie o skuteczność dotychczas stosowanych metod sprzedaży. Wyniki poniżej oczekiwań mogą być spowodowane bezrefleksyjnym stosowaniem utartych praktyk sprzedażowych. Handlowcy często popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.
Elektromobilność czyli za pan brat z nowoczesną motoryzacją! | 21.06
Wygasło
21 czerwca 2022
zoom.us
Wciskać, bronić się czy omamiać? Kontrowersyjne? To tylko jedno z ujęć problemu efektywności handlowej. To również pytanie o skuteczność dotychczas stosowanych metod sprzedaży. Wyniki poniżej oczekiwań mogą być spowodowane bezrefleksyjnym stosowaniem utartych praktyk sprzedażowych. Handlowcy często popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera dla branży nieruchomości – 11.05
Wygasło
11 maja 2022
Arche Hotel Poloneza, ul.Poloneza 87, 02-826 Warszawa
Klient ogląda mieszkanie bądź jego wizualizację, zdradza zainteresowanie, dopytuje o szczegóły, na kolejne spotkania ściąga kolejnych ekspertów i doradców, w końcu podejmuje nawet temat ceny i rozpoczyna negocjacje, po czym… nie kupuje. Przepada jak kamień w wodę, nie odbiera telefonów, a godziny pracy, które mu poświęciliśmy, idą na marne, wywołując tylko frustrację.
PCC: Projekt Cold Call. Prospecting bez tajemnic!
Wygasło
19 maja 2022
Arche Hotel Poloneza, ul.Poloneza 87, 02-826 Warszawa
Akademia Zarządzania Sprzedażą – 24.03
Wygasło
24 marca 2022
Program Rozwojowy AKADEMIA ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ pozwoli uczestnikom na poznanie najważniejszych założeń zarówno „twardego” jak i „miękkiego” zarządzania, ale również dostarczy im narzędzi, które podniosą poziom efektywności.
Sandler Excellence 2.0 – 29.03
Wygasło
29 marca 2022
Arche Hotel Poloneza, ul.Poloneza 87, 02-826 Warszawa
WG METODYKI SANDLER SELLING SYSTEM®
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera – 16.03
Wygasło
16 marca 2022
Arche Hotel Poloneza, ul.Poloneza 87, 02-826 Warszawa
Wciskać, bronić się czy omamiać? Kontrowersyjne? To tylko jedno z ujęć problemu efektywności handlowej. To również pytanie o skuteczność dotychczas stosowanych metod sprzedaży. Wyniki poniżej oczekiwań mogą być spowodowane bezrefleksyjnym stosowaniem utartych praktyk sprzedażowych. Handlowcy często popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.