
Ekspert w dziedzinie sprzedaży, zarządzania i sukcesji z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.
Współpracował z takimi firmami jak Onet.pl, Call Center Poland, Pramerica (Unum) czy PZU Życie.
Autor dwóch książek – jednej koncentrującej się na tworzeniu wielopokoleniowych biznesów („Przewodnik Sukcesyjny”) oraz drugiego praktycznego przewodnika opartego na własnych doświadczeniach w sprzedaży i zarządzaniu („Polowanie na Klienta”).
Swoją karierę rozpoczął od sprzedaży bezpośredniej, a następnie z powodzeniem budował i zarządzał zespołami sprzedażowymi.
Twórca skutecznych skryptów sprzedażowych i trener w zakresie sprzedaży B2B i B2C, zarządzania i sukcesji.
Prowadził szkolenia z zakresu sprzedaży i zarządzania dla wielu firm z branży finansowej, ubezpieczeniowej, FMCG i reklamowej, dzieląc się swoją wiedzą i inspirując do działania.
Prelegent na wielu konferencjach i seminariach, ceniony za umiejętność przekazywania praktycznej wiedzy w przystępny sposób.
Założyciel i właściciel inicjatyw „Firma na Pokolenia” oraz „Skuteczna Sukcesja”, wspiera przedsiębiorców w budowaniu trwałych fundamentów firm rodzinnych.
Jego motto: „Doświadczenie uczy, że doświadczenie niczego nie uczy”
wymaga ciągłego uczenia się, elastyczności i gotowości do zmian.