fbpx

Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera | 1.02.2024 (Opole)

Wciskać, bronić się czy omamiać? Kontrowersyjne? To tylko jedno z ujęć problemu efektywności handlowej. To również pytanie o skuteczność dotychczas stosowanych metod sprzedaży. Wyniki poniżej oczekiwań mogą być spowodowane bezrefleksyjnym stosowaniem utartych praktyk sprzedażowych. Handlowcy często popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

Złam schemat działania i zacznij sprzedawać!

Celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji sprzedażowych oraz zapoznanie i wdrożenie uczestników w innowacyjny model Sandler Selling System. Proces szkoleniowy umożliwi poznanie najważniejszych założeń modelu, przećwiczenie technik budowania relacji, zadawania pytań, kontraktowania, prezentowania rozwiązań, zamykania sprzedaży czy wywierania wpływu oraz nabycie kompetencji społecznych jak aktywne słuchanie, umiejętność „dostrojenia się”, budowanie relacji i „nowej” motywacji do działania.

Program oparty o metodykę Sandlera to nie jednorazowe szkolenie, nakierowane na rozwój punktowych umiejętności, ale kompleksowy system (proces) edukacyjny, którego rezultatem jest trwała zmiana w sposobie sprzedawania i podejścia do klienta (w tzw. kulturze sprzedażowej).
Dzięki rozłożeniu całego procesu w czasie, zróżnicowanej metodologii, stałemu monitoringowi i permanentnemu wsparciu merytorycznemu, „nowa” wiedza sprzedażowa jest przez uczestników lepiej przyswajana i szybciej staje się częścią ich repertuaru zachowań.

Po ukończeniu szkolenia uczestnik:

  • wykorzystuje alternatywny model działania, który odczaruje sprzedaż i pokaże jej nowe oblicze;
  • stosuje niestandardowe techniki budowania relacji z klientem, które pozwolą szybko zbudować zaufanie klienta, pokazać autentyczność w działaniu oraz odróżnić się od „klasycznych” sprzedawców;
  • buduje długofalowe, partnerskie relacje;
  • unika pułapki „bezpłatnego” consultingu i przepalania czasu na rozmowy „z góry” skazane na porażkę;
  • umiejętnie zarządza procesem sprzedaży i trzyma kontrolę w rozmowie;
  • zarządza rozmową z klientem i wie dlaczego „kto pyta, ten rządzi”;
  • zarządza emocjami klienta, buduje poczucie komfortu oraz wywiera wpływ na decyzje klienta w „nieinwazyjny” sposób;
  • prowadzi rozmowę z klientem tak, aby dotrzeć do jego najważniejszych wyzwań i pomóc mu znaleźć rozwiązanie;
  • prowadzi działania prospectingowe w dzisiejszych czasach korzystając m.in. z mediów społecznościowych;
  • nabędzie kompetencje społeczne w tym m.in. zwiększy poziom komunikacji nabędzie umiejętności budowania relacji opartej na partnerstwie i szczerości, potrafi trafnie zadawać pytania będzie potrafił rozpoznawać komunikaty ukryte w relacji z innymi ludźmi.

RAMOWY PROGRAM USŁUGI

Złam schemat budowania relacji!

  • Jak zmieniły się „reguły gry” na rynku doradczym i dlaczego stare podejście już nie sprawdza się tak skutecznie?
  • „Odczarowanie” sprzedaży – czym jest sprzedaż dziś oraz czy sprzedawać może każdy?
  • Wprowadzenie do modelu Sandler Selling System.
  • Dlaczego klienci obawiają się kontaktu z osobami, które chcą sprzedawać – optyka drugiej strony?
  • Jak budować zaufanie w relacji z klientem, zarówno na etapie sprzedaży, jak i podczas prowadzenia projektu?
  • Jak tworzyć szczere i partnerskie relacje z klientem, pozbawione sztuczności, blichtru i „pustych” wzajemnych zobowiązań stron.
  • Przestrzeń do powiedzenia „nie” – na ile pomaga w budowaniu wizerunku doradcy „premium”?

Kontraktowanie „up-front”

  • Zarządzanie procesem rozmowy z klientem (na każdym etapie kontaktu).
  • Ustalanie celu, agendy i wyniku każdego spotkania (lub rozmowy telefonicznej).
  • Jak unikać pułapki bezpłatnego consultingu i przepalania czasu na procesy sprzedażowe z góry skazane na porażkę?

Ból, budżet, decyzja, kwalifikacja klienta

  • Wprowadzenie do pojęcia „bólu” i motywacji do zakupu.
  • Wzmacnianie motywacji do zakupu (praca z „bólem”).
  • Lejek Bólu – strategia pytań. Jak umiejętnie zadawać pytania?
  • Budowa przewagi w oparciu o eksperckie pytania.
  • Weryfikacja gotowości klienta do podpisania umowy (budżet).
  • Weryfikacja procesu decyzyjnego.
  • Usprawnianie procesu decyzyjnego u klienta.
  • Po czym poznać potencjał? Dlaczego umiejętna kwalifikacja klientów jest tak ważna?

Prezentacja

  • Praca w modelu „najpierw pytaj, potem prezentuj”.
  • Jak prezentować, by porwać publikę?
  • O mowie sprawczej słów kilka.
  • Jak doprowadzić podczas rozmowy/prezentacji do dwóch słynnych
  • Sandlerowych efektów na spotkaniu?

W trakcie procesu...

Improver

Improver aplikacja, wirtualny coach, superwizor, który wyznacza zadania wdrożeniowe, sprawdza wiedzę, monitoruje poziom realizacji i zastosowania nowych technik, jednocześnie nagradza sukcesy. Wszyscy uczestnicy Improver biorą udział w rywalizacji o miano najlepszego „wdrożyciela” nowych kompetencji. Wirtualny „przyjaciel” przez cały czas czuwa i wspiera, w taki sposób, aby wzmacniać pożądane działania i eliminować błędy oraz złe nawyki. W praktyce uczestnicy otrzymują 1 misję dziennie do wykonania. Wszystko w lekkiej formie grywalizacji.

Co wyniesiesz ze szkolenia:

  • nauczysz się skutecznie sprzedawać wykorzystując siedem etapów „nowego” systemu sprzedaży w rozmowie handlowej;
  • poznasz i przećwiczysz niestandardowe (i skuteczne) techniki sprzedaży zawarte w programie szkolenia
  • dostaniesz dostęp do pilnie strzeżonego know-how Sandler Selling System®
  • nabędziesz kompetencje społeczne
  • zaczniesz zarabiać więcej!
Wprowadzenie do modelu Sandler Selling System; Budowanie Innowacyjnej Relacji z Prospectem - analiza modelu i raportu Extended DISC.
Budowanie Innowacyjnej Relacji z Prospectem (Techniki Pozycjometru, Taktyka Odwracania).
Strategia Negatywnego Odwracania, zarządzanie procesem sprzedaży (Kontraktowanie i Zabezpieczanie działań).
Kwalifikacja Prospecta - Budowanie motywacji do zakupu (Lejek Bólu), Ćwiczenia wdrożeniowe (symulacje biznesowe.
Kwalifikacja Prospecta - badanie gotowości klienta do zakupu (Budżet), Rozmowa o decyzji zakupowej (Decyzja).
Prezentacja Rozwiązania i Zabezpieczanie sprzedaży. Sztuka prezentacji na podstawie książki: „Błąd Power Pointa”.
Rozmowa telefoniczna. Skuteczne metody pozyskiwania nowych klientów min. na LinkedIn.
Warsztaty treningowe, case study oparte o cały proces sprzedaży Sandlera..
Trener, konsultant w  Sandler Training Polska. Odpowiedzialny za realizację projektów rozwojowych m.in. dla czołowych instytucji finansowych, klientów z segmentu IT oraz dla branży przemysłowej. Właściciel firmy partnerskiej Orange Polska, zatrudniającej ponad 40 handlowców, działających na rynku B2B. Doświadczenie zdobywał pracując jako handlowiec, konsultant, Key Account Manager i Dyrektor Rozwoju Biznesu, Project Manager. Współpracował, negocjował zarówno...
More about speaker
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera 1.02.2024 (Opole)
9 400,00  11 562,00 
SOLD

    Szczegóły