Firmy chcą się rozwijać, zatem potrzebują kolejnych handlowców.
Coraz częściej rekrutuje się ich w oparciu o umowę B2B.
Dotyczy to zarówno branży nieruchomości, finansów i OZE, jak i wielu innych.
Choć taka forma współpracy daje wiele możliwości, wiąże się z wieloma wyzwaniami.
Do tego dochodzi coraz częściej kłopot ze znalezieniem kandydata. Nie tyle najlepszego, co w ogóle chętnego do pracy na takich zasadach.
Już dawno minęły czasy, kiedy to rekrutujący menadżer „był kimś” – bo miał pracę do zaoferowania.
Dziś coraz częściej to kandydat „jest kimś” – bo jest gotowy pracować.
Do tego nietrafiona rekrutacja, to koszty dla Firmy oraz czarny PR, który jeszcze bardziej utrudnia poszukiwanie nowych handlowców.
– Jak się w tym odnaleźć?
– Czy zatrudnić każdego kto akceptuje warunki?
– Jak przekonać tych, którzy mają świetne doświadczenie, ale obawiają się pracy na zasadach B2B?
W praktyce tak przecież jest!
Ty sprzedajesz możliwość zarabiania pieniędzy i rozwijania kariery.
Kandydat sprzedaje swój czas, doświadczenie i zaangażowanie.
Podczas dwudniowych warsztatów dowiesz się:
– Czy na pewno chcesz każdego, kto mówi „tak”?
– Jakiego kandydata szukasz, jak do niego dotrzeć i jak go przekonać? Jak wykorzystać Social Media?
– Jakie oczekiwania podczas spotkania ma kandydat i co tak naprawdę jest dla niego ważne?
Nauczysz się także:
– Każdy chce się dobrze sprzedać, a więc jak zweryfikować co w CV jest prawdą?
– „Najlepszym sposobem pozbycia się bomby jest rozbrojenie jej”, czyli kiedy i jak poruszać „trudne tematy” – na przykład potrzebę prowadzenia działalności gospodarczej?
– „Wyróżnij się!” – Dlaczego kandydat ma chcieć pracować właśnie z TOBĄ?
– Sprzedawaj sposób zarabiania pieniędzy, czyli jak opowiadać o systemie wynagrodzeń w sposób zrozumiały i przekonujący