Chcąc się rozwijać i osiągać coraz lepsze wyniki trzeba wciąż powiększać strukturę sprzedaży.
Rotacja pracowników w sprzedaży sprawia, że trzeba non stop rekrutować, aby utrzymać obecną wielkość zespołów.
Menadżerowie odpowiedzialni za rekrutację stają przed poniższymi wyzwaniami:
– kandydaci mają obawę przed pracą w oparciu o umowę współpracy. Niezależnie od tego jakie wsparcie dostaną i jak wygląda system wynagrodzeń boją się „założenia własnej firmy”
– systemy wynagrodzeń są złożone. Kandydat po spotkaniu często nie rozumie ile i jak będzie zarabiał, co go zniechęca i ostatecznie kończy się rezygnacją
– coraz częściej problemem jest to, aby w ogóle mieć kandydata. „Rynek pracownika” sprawia, że coraz mniej osób aplikuje na ogłoszenia. Do kandydata trzeba dotrzeć zanim on sam zacznie szukać pracy.
Nauczysz się i dowiesz m.in.:
– Jak wykorzystać nowoczesne narzędzia, aby dotrzeć do kandydata pasywnego?
– Jakie oczekiwania podczas spotkania ma kandydat oraz jak odkryć co naprawdę jest dla niego ważne?
– Każdy chce się dobrze sprzedać – jak zweryfikować co jest prawdą w CV?
– „Wyróżnij się!” – czyli dlaczego kandydat ma chcieć pracować właśnie z Tobą!
– „Najlepszym sposobem pozbycia się bomby jest rozbrojenie jej”, czyli kiedy i jak poruszać „trudne tematy” – na przykład potrzebę prowadzenia działalności gospodarczej?
– Sprzedawaj sposób zarabiania pieniędzy, czyli jak opowiadać o systemie wynagrodzeń w sposób zrozumiały i przekonujący.
Pracujemy warsztatowo, w małej, kilkunastoosobowej grupie, dzięki czemu od razu będziesz mógł przećwiczyć nowe umiejętności i wypracować gotowe schematy działania.
Dzięki warsztatom:
– zaczniesz docierać do większej liczby bardziej wartościowych kandydatów
– będziesz lepiej odczytywać intencje oraz oczekiwania kandydata – dzięki temu skuteczniej przedstawiać ofertę współpracy
– zaczniesz wyróżniać się na tle innych rekruterów. Mając kilka porównywalnych ofert, kandydat będzie chciał pracować właśnie z Tobą!