Foundations | 9-10.09.2024 | Warszawa

Większość sprzedawców działa według bardzo podobnego modelu prowadzenia działań handlowych. Często bezrefleksyjnie stosują utarte praktyki sprzedażowe. Handlowcy popadają w rutynę i znudzenie, a potencjalni klienci - znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców.

Zapisz się
00
Dni
00
Godzin
00
Min
00
Sek

Większość sprzedawców działa według bardzo podobnego modelu prowadzenia działań handlowych.

Często bezrefleksyjnie stosują utarte praktyki sprzedażowe. Handlowcy popadają w rutynę
i znudzenie, a potencjalni klienci – znając sposób przedstawiania oferty na pamięć – skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców. Prowadzi to takich problemów jak:

  •  Trudność w skutecznym zamknięciu rozpoczętych procesów sprzedaży, ciągły komunikat: „Zastanowię się i odezwę się do Państwa”.
  • Klienci blokują dostęp do siebie, nie chcą umawiać się na spotkania i najchętniej proszą o „wysłanie oferty e-mailem”.
  • W przypadku konkretnej potrzeby klienci zbierają oferty od wielu
    konkurentów, stosują „bezpłatny consulting” i często wybierają najtańszą opcję.

Filozofia programu opiera się na odejściu od metod proponowanych w tradycyjnych szkoleniach, w tym także od tradycyjnych etapów sprzedaży, a skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu.


			

Program Foundations zakłada pokazanie trzech perspektyw, w ramach których będziesz mógł zmienić i wzmocnić swoje działania sprzedażowe:

Od relacji do biznesu:

  • przećwiczysz zasady tworzenia wizerunku „doradcy”, a nie „sprzedawcy”
    w komunikacji z klientami poprzez zrozumienie jego wyzwań biznesowych;
  • przygotujesz się do zarządzania przebiegiem spotkań z klientami;
  • dowiesz się jak sobie radzić sobie z wymagającymi i często roszczeniowo nastawionymi klientami;
  • nauczysz się, jak budować partnerskie relacje z klientami.

Od szczęśliwego trafu do kwalifikowanego wyboru:

  • zobaczysz, jak rozpoznawać potencjał zakupowy i szacować możliwości współpracy;
  • przećwiczysz, jak wzmacniać motywację do zakupu i nauczysz się zadawać pytania, które doprowadzą do celu;
  • nauczysz się wpływać na osoby biorące udział w procesie decyzyjnym

Od sceptycyzmu do ekspansji:

  • nauczysz się budować swój rynek w oparciu o klientów z największym potencjałem;
  • poznasz, jak się wyróżniać podczas prowadzonych działań sprzedażowych;
  • zobaczysz, jak prowadzić działania sprzedażowe nakierowane na jakość i efekt końcowy.

Czy Sandler jest skierowany również do mnie?

HANDLOWCY

    którzy najczęściej korzystają ze szkoleń Sandlera, to osoby, które szukają rozwiązań dla następujących problemów występujących w sprzedaży:

  • Trudność w „dobiciu” się do odpowiednich osób i ich zainteresowaniu (pozyskiwanie/ rozwijanie),
  • Przeciągający się proces decyzyjny po stronie klienta,
  • Ciągła konieczność pokonywania obiekcji i wątpliwości klienta (częsta presja ceny, silna pozycja handlowa kupującego),
  • Duże oczekiwania klienta związane z aktywnością sprzedawcy (spotkania, demonstracje, prezentacje, doradztwo, itd.) i stosunkowo niska efektywność,
  • Częste/ długie kontakty z potencjalnymi klientami, którzy obiektywnie nie staną się klientami rzeczywistymi.

WŁAŚCICIELE

    korzystają z Sandlera, jeżeli:

  • Szukają sposobów na powiększanie puli klientów, w sytuacji, kiedy przetrwanie ich przedsiębiorstwa jest związane z utrzymaniem nieustannej ekspansji,
  • Zarządzają działem handlowym borykającym się z prognozami braku wzrostu sprzedaży,
  • Doświadczają wysokiej rotacji personelu w dziale handlowym i są zaangażowani w proces rekrutacji nowych handlowców,
  • Tracą handlowców, w których szkolenie zainwestowali pokaźne zasoby, a którzy zasilają szeregi konkurencji,
  • Nadzorują skomplikowane, wieloetapowe procesy handlowe, które wymagają głębokiej wiedzy branżowej.

SPRZEDAJĄCY SPECJALIŚCI

    przedstawiciele wolnych zawodów zajmujący się sprzedażą usług profesjonalnych, korzystają z Sandlera, jeżeli:

  • Oddają za darmo – a nie sprzedają – swoją własną wiedzę i usługi,
  • Wchodzenie w rolę sprzedawcy kojarzy im się nieprzyjemnie z „wciskaniem” i manipulacją,
  • Sprzedają tylko poszczególne usługi, a nie potrafią zdyskontować swojej roli jako doradcy-eksperta.
Multi trener i konsultant, jak sam o sobie mówi. Żadnej branży się nie boi. Dyplomowany trener biznesu na poziomie mistrzowskim, certyfikowany coach menedżerski, mediator, przedsiębiorca. Skuteczny trener, który zna się na sprzedaży zarówno bezpośredniej, jak i z wykorzystaniem kanałów zdalnych. Łukasz w swojej ponad dwudziestoletniej karierze zarówno budował, rozwijał zespoły sprzedażowe, wspierał menedżerów jak i...
Więcej o prelegencie
9-10.09.2024
2 500,00  3 075,00 
Zapisz się

Uczestnictwo w seminarium szkoleniowym, prowadzonym stacjonarnie w sesjach 2x8h;

Kameralna grupa;

Podręcznik ćwiczeniowy „Foundations” na licencji Sandler Training;

Międzynarodowy certyfikat ukończenia programu.

7-8.10.2024
2 500,00  3 075,00 
SOLD

Uczestnictwo w seminarium szkoleniowym, prowadzonym stacjonarnie w sesjach 2x8h;

Kameralna grupa;

Podręcznik ćwiczeniowy „Foundations” na licencji Sandler Training;

Międzynarodowy certyfikat ukończenia programu.

21-22.11.2024
2 500,00  3 075,00 
Zapisz się

Uczestnictwo w seminarium szkoleniowym, prowadzonym stacjonarnie w sesjach 2x8h;

Kameralna grupa;

Podręcznik ćwiczeniowy „Foundations” na licencji Sandler Training;

Międzynarodowy certyfikat ukończenia programu.

    Zachęcamy do wyrażenia dobrowolnej zgody na otrzymywanie od nas komunikacji marketingowej, w szczególności o organizowanych przez nas szkoleniach i wydarzeniach.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Sandler Training Polska sp. z o.o. komunikacji marketingowej dotyczącej produktów i usług należących do Sandler Training Polska sp. z o.o., w tym informacji o organizowanych wydarzeniach, webinarach i szkoleniach, za pomocą:

    • wiadomości SMS/MMS
    • połączeń telefonicznych
    • wiadomości e-mail

    Zgodę na otrzymywanie od nas komunikacji marketingowej możesz wycofać w każdym momencie. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych, w szczególności o Twoich innych prawach oraz odbiorcach Twoich danych znajduje się w Polityce Prywatności.

    Szczegóły