Budowanie i rozwój współpracy z klientem firmy pośrednictwa finansowego/ubezpieczeniowej
Program merytorycznie oparty jest na modelu Sandler Selling System®, który wykorzystuje unikatowe mechanizmy wywierania wpływu i kontroli relacji biznesowej. Know-how oparty jest na innowacji w sposobie budowania i rozwoju relacji i nieco odmiennym niż tradycyjne podejściu do komunikacji i sprzedaży. Tym samym stwarza szansę na pozytywne zaskoczenie, „złamanie” schematu tradycyjnej rozmowy handlowej. Model korzysta z psychologii relacji z klientem, identyfikacji„ „zmyleń” i „gier” prowadzonych w relacjach biznesowych i psychologicznym kontekście związanym z władzą, wpływem, kontrolą procesów biznesowych i podejmowaniu wiarygodnych zobowiązań. Program zakłada realizację 8 sesji on-line realizowanych za pośrednictwem platformy zoom meeting. Między sesjami, uczestnicy będą mieli do zrealizowania specjalnie przygotowane zadania wdrożeniowe, których zadaniem
będzie przećwiczyć i zastosować poruszane w trakcie szkolenia zagadnienia bezpośrednio w swojej praktyce zawodowej.
Ramowy program szkolenia:
- Prowadzenia rozmowy z klientem, w celu zaproponowania odpowiednich rozwiązań
- Innowacja w komunikacji z Klientem
- Modele sprzedaży
- Zarządzanie procesem sprzedaży i ustalenie planu spotkania (zadawanie pytań, kontraktowanie, zamykanie sprzedaży)
- Rozpoznawanie potrzeb i wyzwań klienta
- Badanie gotowości do zakupy Klienta
- Typologia Klientów zgodnie z modelem DISC
Harmonogram usługi:
- Sesja I (metody pracy: ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
– 02.06.2022, 09:00-13:00 - Sesja II (metody pracy: ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
– 09.06.2022, 09:00-16:00 - Sesja III (metody pracy: ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
– 15.06.2022, 09:00-13:00 - Sesja IV (metody pracy: ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
– 23.06.2022, 09:00-13:00 - Sesja V (metody pracy: ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
– 30.06.2022, 09:00-13:00 - Sesja VI (metody pracy: ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
– 06.07.2022, 09:00-13:00
Customer Experience/Zarządzanie doświadczeniem klienta
Ramowy program usługi
Program zakłada realizację czterech (4 godzinnych) sesji on-line realizowanych za pośrednictwem platformy zoom meeting.
Między sesjami, uczestnicy będą mieli do zrealizowania specjalnie przygotowane zadania wdrożeniowe, których zadaniem
będzie przećwiczyć i zastosować poruszane w trakcie szkolenia zagadnienia bezpośrednio w swojej praktyce zawodowej.
Ramowy program szkolenia:
Wprowadzenie do Customer Experience
- Czym jest Customer experience
- Wybrane narzędzia i wskaźniki
- Umiejętność wykorzystania wyników badań w codziennej pracy
Zachowania klientów
- Czynniki wpływające na satysfakcję/zachowania klienta;
- Ścieżka sprzedaży i jej elementy
- Badanie procesu decyzyjnego
Potrzeby klientów
- Bodźce zakupowe klientów/Bóle klientów
- Kwalifikacja klienta
Budowanie lojalności Klienta
Budowanie marki:
- Projektowanie doświadczeń klienta
- Zarządzanie doświadczeniami klienta
Prowadzenie działań prospectingowych/praca z klientem w mediach społecznościowych.
Harmonogram usługi:
- Sesja I (metody pracy: ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
– 02.09.2022, 09:00-13:00 - Sesja II (metody pracy: ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
– 08.09.2022, 09:00-13:00 - Sesja III (metody pracy: ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
– 15.09.2022, 09:00-13:00 - Sesja IV (metody pracy: ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu)
– 22.09.2022, 09:00-13:00