fbpx

Kompetencje dla sektora finansowego

Zapisz się
Dni
Godzin
Min
Sek

Budowanie i rozwój współpracy z klientem firmy pośrednictwa finansowego/ubezpieczeniowej

Program merytorycznie oparty jest na modelu Sandler Selling System®, który wykorzystuje unikatowe mechanizmy wywierania wpływu i kontroli relacji biznesowej. Know-how oparty jest na innowacji w sposobie budowania i rozwoju relacji i nieco odmiennym niż tradycyjne podejściu do komunikacji i sprzedaży. Tym samym stwarza szansę na pozytywne zaskoczenie, „złamanie” schematu tradycyjnej rozmowy handlowej. Model korzysta z psychologii relacji z klientem, identyfikacji„ „zmyleń” i „gier” prowadzonych w relacjach biznesowych i psychologicznym kontekście związanym z władzą, wpływem, kontrolą procesów biznesowych i podejmowaniu wiarygodnych zobowiązań.

Ramowy program szkolenia:

  • Prowadzenie rozmowy z klientem, w celu zaproponowania odpowiednich rozwiązań;
  • Innowacja i zaufanie w komunikacji z Klientem;
  • Modele sprzedaży;
  • Zarządzanie procesem sprzedaży i ustalenie planu spotkania (zadawanie pytań, weryfikacja procesu decyzyjnego kontraktowanie, zamykanie sprzedaży);
  • Rozpoznawanie potrzeb i wyzwań klienta;
  • Badanie gotowości do zakupy Klienta;
  • Umiejętność wprowadzania „trudnych” tematów;
  • Budowa przewagi w oparciu o eksperckie pytania;
  • Typologia Klientów zgodnie z modelem DISC.

Koszt netto na uczestnika: 2 100 zł

Profesjonalna dystrybucja produktów ubezpieczeniowych

Program zakłada realizację 6 sesji realizowanych w formie warsztatowej (praca w grupach, wykład, ćwiczenia). Między sesjami, uczestnicy będą mieli do zrealizowania zadania wdrożeniowe, których zadaniem będzie przećwiczyć i zastosować poruszane w trakcie szkolenia zagadnienia bezpośrednio w swojej praktyce zawodowej.

Ramowy program szkolenia:

  • Rola rynku ubezpieczeniowego na rynku finansowym w Polsce;
  • Regulacje prawne związane z dystrybucją ubezpieczeń;
  • Analiza potrzeby klienta w zakresie produktów ubezpieczeniowych;
  • Zasady zawierania umów ubezpieczenia;
  • Prezentacja oferty
  • Dopasowowywanie produkty do zidentyfikowanych potrzeb klienta;
  • Identyfikacja i zarządzanie konfliktem interesów;
  • Standardy etyki zawodowej.

Między sesjami, uczestnicy będą mieli do zrealizowania specjalnie przygotowane zadania wdrożeniowe, których zadaniem będzie przećwiczyć i zastosować poruszane w trakcie szkolenia zagadnienia bezpośrednio w swojej praktyce zawodowej.

Koszt netto na uczestnika: 3 500 zł

Sprzedawca – praktyk, hunter, menadżer, trener sprzedaży, konsultant z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą, sprzedaży i gamifikacji. Wieczny łowca głodny adrenaliny. Współtwórca narzędzi Sales Pistols, Improver i Challenger do wdrażania wiedzy i zmiany nawyków przy wykorzystaniu mechanizmów gamifikacji. Związany z metodyką Sandlera od 11 lat. Specjalizuje się w diagnozie problemów u swoich klientów na płaszczyźnie...
More about speaker
Kompetencje dla sektora finansowego 3.07.2023
5 600,00  5 600,00 
Zapisz się

Udział w szkoleniu "Budowanie i rozwój współpracy z klientem firmy pośrednictwa finansowego/ubezpieczeniowej", 3-4.07.2023 r.

Udział w szkoleniu "Profesjonalna dystrybucja produktów ubezpieczeniowych" 5.07, 23-25.08.2023 r.

    Szczegóły