CZAS NA POZIOM MISTRZOWSKI
Dla kogo jest to szkolenie sprzedażowe?
Program Sandler Excellence 2.0 jest dedykowany absolwentom kursu Sandler Sales Mastery, którzy pewniej czuć się w procesach sprzedażowych i zamykać więcej transakcji. Jest też idealny dla tych, którzy pragną zdobyć mistrzostwo i wyniki w sprzedaży z wykorzystaniem najnowszych, sprawdzonych w praktyce i działających narzędzi Sandlera.
Na tym praktycznym kursie dowiesz się:
- jak budować relacje wewnętrzne i opracować strategię rozwoju sprzedaży do nawet najtrudniejszych klientów,
- jak dopasować techniki Sandlera do różnych stanów EGO klientów i sprzedawców,
- jak skutecznie pracować z poleceniami i sprzedawać do klientów C-Level
- jak opowiadać wciągające historie i zarządzać emocjami klientów w trakcie prezentacji,
- poznasz nowe techniki negocjacyjne, dzięki którym wyeliminujesz błędy w procesie sprzedaży.
O CZYM BĘDZIE?
I. STRATEGIA EFEKTYWNOŚCI OSOBISTEJ
Zaczniemy od pracy nad Strategią Efektywności Osobistej. Moduł obejmuje obszar relacji wewnętrznych uczestnika, umiejscowienia Business Development’u w sobie, w zgodzie ze swoimi wartościami i w odniesieniu do swoich przekonań. Praca nad BD siłą rzeczy dotyka też wnętrza każdego uczestnika, jego „relacji z samym sobą”. Jeżeli następuje konflikt (a w przypadku sprzedaży konsultingowej/doradczej przez eksperta pojawia się on
częściej niż „średnia rynkowa w sprzedaży”) to proces rozwoju zostaje zakłócony. Ta część analizuje najczęstsze przyczyny konfliktów wewnętrznych, leżące w obszarach poczucia własnej wartości i przekonań.
Wspólnym problemem wielu uczestników jest brak działania z wizją końca, niedostatki w planowaniu i monitorowaniu swojej aktywności, co często „wychodzi” dopiero po pewnym czasie. Ten moduł ma za zadanie wyposażyć uczestnika w niezbędne narzędzia już na starcie. Moduł obejmuje obszar holistycznego, strategicznego podejścia do BD, ma za zadanie uświadomić uczestnikowi jakie kluczowe elementy składają się na właściwe planowanie i umożliwić zbudowanie właściwej strategii.
II. ANALIZA TRANSKACYJNA W SPRZEDAŻY
W kolejnym kroku poznamy fundament, z którego „wyrósł” Sandler Selling System, czyli Analiza Transakcyjna. Osadzimy ją w sprzedaży i podejmiemy próbę analizy zachowań naszych klientów skupiając się w dużej mierze na stanach EGO klientów i Sprzedawców oraz ich wpływie na finalizację sprzedaży. W tym module dopasujemy techniki Sandlera do stanów EGO klientów oraz nauczymy się jak odczytywać transakcje równoległe i krzyżowe w rozmowach handlowych. Nie zabraknie pracy nad optymalizacją działań sprzedażowych z wykorzystaniem stanów EGO Rodzica oraz Dorosłego.
III. NEGOCJACJE W BIZNESIE
System Sandlera zakłada, że przy odpowiednim zbudowaniu motywacji klienta (wyskalowaniu bólu) możemy uniknąć negocjacji. Bywają jednak sytuacje, które nie pozwalają nam obejść się bez tego etapu w procesie sprzedaży. Tu na
ratunek przychodzą nowe techniki Sandlera, którą pomogą poradzić sobie z wytrawnym „graczem”. Na początek poznamy 7 grzechów głównych, czyli najczęstsze błędy w procesie negocjacji. Potem parszywą 12-tkę, czyli najczęstsze zagrywki klientów a na koniec dobierzemy najlepsze narzędzia, w tym nowe techniki Sandlera, które pozwolą nam wychodzić z impassu negocjacyjnego
IV. PROSPECTING, NETWORKING, UP/CROSS SELL
Prospecting to jeden z najbardziej nielubianych etapów w procesie sprzedaży. Czy jednak musi tak być? Uczestnicy nauczą się jak rozpocząć rozmowę o poleceniach, aby było to komfortowe dla obu stron, klient nie czuł się pod presją, chciał o tym rozmawiać, a nie był nagabywany („Moment Prawdy”). Poznają także model brania skutecznych poleceń, kontraktowania następnych działań, wykorzystania narzędzi pozwalających pracować z poleceniami zgodnie z RODO. W tym module nauczymy się również jak prowadzić „BIG
Conversation” wyszukiwać Nominatorów w organizacji klienta oraz sprzedaż do C-LEVEL.
V. PREZENTACJA/STORYTELLING
Dobry sprzedawca musi umieć pięknie mówić. Niestety nie każdy ma do tego talent. Ten moduł wzmocni kompetencje uczestników w zakresie wystąpień przed klientami. Nauczymy się jak opowiadać wciągające historie, budować narrację oraz zarządzać emocjami klientów w trakcie prezentacji.
PAKIET OFERTOWY
W ramach oferty programu rozwojowo – szkoleniowego „SANDLER EXCELLENCE 2.0” prowadzonej według metodologii Sandler Training:
- Uczestnictwo w 42-godzinnym programie szkoleniowo-coachingowym. Sesje prowadzone są w formule 7-godzinnych spotkań, prowadzonych co trzy/cztery tygodnie.
- Dostęp do aplikacji mobilnej IMPROVER, pełniącej funkcję „wirtualnego trenera”, który poprzez misje i quizy wyznacza zadania wdrożeniowe, sprawdza wiedzę, monitoruje wykorzystanie nowych umiejętności, a jednocześnie nagradza sukcesy i piętnuje zaniechania.
- Podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie zajęć oraz specjalnie opracowane materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną pracę wdrożeniową).
- Międzynarodowy certyfikat ukończenia kursu Sandler Selling System LEVEL MASTER uznawany w wielu korporacjach na całym Świecie.