Przywództwo, które rozwija. Nowe propozycje Sandlera dla menedżerów.
Świat nigdy nie pędził tak szybko, jak dziś. Decyzje zapadają w ułamku sekundy, firmy zmieniają się równie dynamicznie, co rynki, a oczekiwania interesariuszy rosną w tempie, które mogłoby przyprawić o zawrót głowy niejednego lidera. Być menedżerem to dziś sztuka balansowania między strategią a codziennością, między wynikami a ludźmi, którzy je tworzą. W tym chaosie...
Sprzedaż w erze danych: trzy zasady skutecznego lidera sprzedaży
Wyobraź sobie proces zakupowy jako bieżnię, która nigdy się nie zatrzymuje. Dzisiejszy klient - niezależnie czy to CEO globalnej korporacji, czy dyrektor działu zakupów w firmie technologicznej - nie czeka na Twój ruch. Samodzielnie bada rynek, porównuje rozwiązania, korzysta z rekomendacji i opinii innych liderów, zanim jeszcze pojawisz się w jego polu widzenia. To już...
Lekcja myślenia w kategoriach obfitości prosto z pola golfowego
Być może znasz powiedzenie: „90% sukcesu rozgrywa się w głowie.” Z doświadczenia wynika, że jest ono niezwykle trafne, jeśli chodzi o wyniki zespołów sprzedażowych. Stawia to przed liderami sprzedaży ważne pytanie: jak najlepiej wpłynąć na to, co dzieje się w głowach naszych handlowców? Jedna z najlepszych odpowiedzi to praktyka, którą wielu liderów sprzedaży w Polsce...
Źródła przewag negocjacyjnych według Sandler Negotiating Mastery
Wielu handlowców świetnie radzi sobie w sprzedaży, ale drży na myśl o negocjacjach. I nie ma się co dziwić - w świecie sprzedaży umiejętność negocjowania to nie dodatek - to często ostatnia prosta decydująca o wygranej lub przegranej. Jak więc zwiększyć swoje szanse na sukces? Sandler Negotiating Mastery pokazuje osiem strategicznych źródeł, które pozwalają nie...
Współpraca Sandler Training Polska z Polskim Związkiem Firm Deweloperskich (PZFD)
Nowa jakość w sprzedaży nieruchomości – Sandler i PZFD łączą siły! Rozpoczyna się nowy etap współpracy między Sandler Training Polska a Polskim Związkiem Firm Deweloperskich (PZFD) — obie strony zawarły strategiczne partnerstwo. Wspólnym celem obu organizacji jest optymalizacja procesu sprzedaży nieruchomości i dbanie o wysokie standardy obsługi klienta na rynku deweloperskim. Odpowiedź na realne potrzeby...
Rozmowa sprzedażowa przez telefon – jak zatrzymać klienta?
Dlaczego rozmowa telefoniczna w sprzedaży wciąż ma znaczenie? Rozmowa sprzedażowa przez telefon to jedno z kluczowych narzędzi, jakie wykorzystują handlowcy i zespoły zdalnej sprzedaży (call center) do prowadzenia swoich działań handlowych. Co więc zrobić, aby nasze rozmowy były jak najbardziej skuteczne? Każdy, kto choć raz używał telefonu do pozyskania nowego klienta, wie, że jest to...
Jak wdrożyć handlowca i mierzyć jego skuteczność?
Jak rozliczać handlowca w okresie wdrożenia i na podstawie czego podjąć decyzję o dalszej współpracy? Początkowy okres współpracy nowego handlowca z firmą często stanowi pułapkę, w którą wpada szef sprzedaży. Jak wdrożyć handlowca skutecznie, żeby tego uniknąć, to temat, który warto poruszyć na samym początku. Negatywne skutki błędów w tym zakresie odczuwa nie tylko menedżer,...
Prospecting, czyli najbardziej nielubiany obszar w pracy sprzedawcy.
Czy widzieliście kiedyś sprzedawcę, który z całkowitą pewnością siebie mówi, że lubi proscpecting i wykonywanie zimnych telefonów? Prawdopodobnie nie. A jeśli nawet tak się zdarzy, to zwykle takie stwierdzenie pada z ust osób, które zaczynają dopiero swoją przygodę w sprzedaży. Co więcej, jeśli zapytacie klientów czy lubią odbierać zimne telefony odpowiedź prawdopodobnie będzie identyczna. Nie...
Sprzedaż pod presją: Jak rozpoznać swoje emocje i nie dać się im ponieść?
Sprzedaż pod presją: Jak rozpoznać swoje emocje i nie dać się im ponieść? Przełom roku to dla wielu handlowców, KAMów, menedżerów, czy właścicieli firm początek bardzo ważnego okresu negocjacji i renegocjacji warunków handlowych na kolejny rok współpracy z kluczowymi klientami. W tym artykule skupię się na emocjonalnej stronie procesu sprzedaży i negocjacji, gdyż to dla...
Biznes w obliczu zmian – podsumowanie 2024 r.
Kluczowe trendy biznesowe 2024 To był nieprzewidywalny rok. Czuć było nadciągający kryzys z Zachodu, napięcia polityczne i poruszenie związane z wyborami w USA. Mimo ponad 15-letniego doświadczenia w konsultingu i znajomości specyfiki różnych branż, napotkałem wiele niespodzianek. Zarówno tych pozytywnych, jak i negatywnych. Wpływ AI na transformację firm Wiedziałem, że rozpędzone AI mocno namiesza w...